abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60554482
Ik heb, afgezien mijn studietijd, hoofdzakelijk gewoond in dorpen. Waarin mensen elkaar begroeten als ze elkaar tegenkwamen. Ook onbekenden werden begroet.

Wat ik merk is de laatste tijd ,dat je vaak niet eens meer wordt terug gegroet. Nou is dat natuurlijk ook niet verplicht, begrijp me goed, maar ik zou het altijd uit fatsoen wel doen. Ook tegen vreemden.

Vandaag was het weer goed bingo. Zelf je eigen buren vinden het blijkbaar teveel gevraagd om terug te groeten. Doe je een vriendelijk gebaar, dan komt er niets of amper iets terug....

Ik word dat eigenlijk een beetje zat. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Om steeds maar weer een inschatting te moeten maken of iemand wel gaat teruggroeten. Eigenlijk van de zotte dat je zoiets zou moeten inschatten.

Ik stop daa dus mee. Goh, wat wordt dit volk chagrijnig, steeds klinische en gereserveerder. Spontaniteit is nog maar bij weinigen te vinden. Hoe het komt, ik weet het niet.

Herkennen jullie dit ook? Groeten jullie nog als je iemand tegenkomt? Ik ben ermee gestopt, en groet niemand meer.
pi_60554500
Ik wordt
cagarijnig

OT:
Je gaat toch geen vreemden groeten...
Ga je ergens anders druk om maken

Damn
Noot noot.
pi_60554522
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[knip]
Ik wordt
[knip]
Daarom groeten de buren je niet.

Hoi! .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_60554526
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wordt
cagarijnig

OT:
Je gaat toch geen vreemden groeten...
Het gebeurt bij ons op een dorp heel vaak.
pi_60554532
hoi
pi_60554544
In mijn dorp groet iedereen elkaar nog

Eens met klacht.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:11:18 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_60554575
Ik steek ook wel eens mijn hand op voor Jan Joker. Maar ik blijf het gewoon stug volhouden.
Zo heb ik ook een buur, die loopt van verwaandheid naast haar schoenen.
Ik groet dat mens al jaren, en dat werd niet echt op prijs gesteld. Zoiets zie je aan de manier waarop er terug gegroet wordt.
Eigenlijk vond ik het wel lollig dat ze niet wou, maar het wel deed.
Van de week kwam ik haar weer tegen, en nu groette ze mij uit zichzelf!
De aanhouder wint
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_60554588
ts = homo
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:12:22 #9
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_60554598
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Herkennen jullie dit ook? Groeten jullie nog als je iemand tegenkomt? Ik ben ermee gestopt, en groet niemand meer.
Dan ben ik dagenlang bezig man.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:12:37 #10
185631 Guncta
En un momento dado
pi_60554606
Hier dus ze soms zo moeilijk. Dan zie je ze een keertje niet, groet je ook niet en gaan ze je met opzet niet meer groeten. Sommigen durven je niet eens meer aan te kijken als je voorbij komt.

Sneu gedrag.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_60554620
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik steek ook wel eens mijn hand op voor Jan Joker. Maar ik blijf het gewoon stug volhouden.
Ik groet dat mens al jaren, en dat werd niet echt op prijs gesteld. Zoiets zie je aan de manier waarop er terug gegroet wordt.
De aanhouder wint
Dat ik knap van je. Ik wordt er stik chagrijnig van als mensen je zo bot bejegenen op ene vriendelijk gebaar. Mijn boycot is dan ook erg vervelend voor de mensen die wel vriendelijk willen zijn.

Ik mijd tegenwoordig liever oogcontact, om het dilemma uit de weg te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 04-08-2008 18:29:42 ]
pi_60554687
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:12 schreef Guncta het volgende:
Hier dus ze soms zo moeilijk. Dan zie je ze een keertje niet, groet je ook niet en gaan ze je met opzet niet meer groeten. Sommigen durven je niet eens meer aan te kijken als je voorbij komt.

Sneu gedrag.
Ja hier heb je ook van dat soort knipperlichten. Die het ene keer wel doen en de andere keer niet, waar je geen hoogte van krijgt. Die laat ik dan maar links liggen.
pi_60554704
Als mensen "Ewa, fawaka dang...Boks Boks" roepen wil ik ze soms ook wel negeren..

maandag 4 augustus 2008 @ 18:21:43 #14
185631 Guncta
En un momento dado
pi_60554824
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja hier heb je ook van dat soort knipperlichten. Die het ene keer wel doen en de andere keer niet, waar je geen hoogte van krijgt. Die laat ik dan maar links liggen.
Ik zie het niet altijd, heb ook het probleem dat ik moeite heb om mensen te herkennen. Maar idd, en dat is ook wel vaag, weet nog steeds niet waar dat vandaan komt, het voelt ook erg pijnlijk als iemand niet terug groet. Bijna net zo pijnlijk als de verkeerde persoon begroeten.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 18:24:14 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_60554881
Ik woon in een plaats van 10.000 inwoners. Je haalt de mensen die vanuit het "westen" hier zijn komen wonen er al snel uit. In de winkelstraat groet je geen vreemden, maar in een lege straat daarbuiten zeg ik hallo. Zo heb ik dat geleer5d.

Vandaag was ik in de Bosch. Zat in mijn ééntje op de bus te wachten komt er iemand naast me zitten. Ik zou dan goedemiddag zeggen. Maar geen boe of ba. Viel mij op. Dus toevallig dat je erover begint.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 18:26:45 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_60554949
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik mijdt tegenwoordig liever oogcontact, om het dilemma uit de weg te gaan.
Keek je de leraar Nederlands ook niet in de ogen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60554988
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in een plaats van 10.000 inwoners. Je haalt de mensen die vanuit het "westen" hier zijn komen wonen er al snel uit.
Ja, dat zijn de ergsten. Wat een steriel zooitje woont daar. Blegh...
quote:
In de winkelstraat groet je geen vreemden, maar in een lege straat daarbuiten zeg ik hallo. Zo heb ik dat geleer5d.
Ja, idem .
quote:
Vandaag was ik in de Bosch. Zat in mijn ééntje op de bus te wachten komt er iemand naast me zitten. Ik zou dan goedemiddag zeggen. Maar geen boe of ba. Viel mij op. Dus toevallig dat je erover begint.

Dat zijn situaties, waarin ik een inschatting probeer te maken. Met wisselend succes.
pi_60555003
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keek je de leraar Nederlands ook niet in de ogen ?

ow vreselijk dit. Ik corrigeer het even.
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 18:30:34 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_60555032
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ow vreselijk dit. Ik corrigeer het even.
Sorry hoor

pi_60555036
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:11 schreef mazaru het volgende:
De aanhouder wint
En toen..rende je naar huis om je af te rukken!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60555060
Morituri te salutant
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 18:33:47 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_60555120
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:31 schreef BOTER.... het volgende:
Morituri te salutant
Ja je hebt Gymnasium

pi_60555146
Groeten is saai, elke dag maar weer hetzelfde. Ik doe iedereen permanent de groeten.
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:34:46 #24
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60555150
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:31 schreef BOTER.... het volgende:
Morituri te salutant
?
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
het juiste antwoord.
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:34:52 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60555157
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef tong80 het volgende:

Je mag al blij zijn dat hij je hoofd erniet afgesneden heeft ...

Anyway, terechte klacht van TS. Ik ken het probleem, en vooral na mijn vakantie in Hong Kong, waar je als blanke nogal aangestaart wordt in sommige straten/gebieden, en als je na zo'n 30 seconden lange staar maar even 'hello' zegt, krijg je niets terug Bastards.

Hier in NL is het minstens net zo erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')