Het gebeurt bij ons op een dorp heel vaak.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wordt
cagarijnig
OT:
Je gaat toch geen vreemden groeten...
Dan ben ik dagenlang bezig man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Herkennen jullie dit ook? Groeten jullie nog als je iemand tegenkomt? Ik ben ermee gestopt, en groet niemand meer.
Dat ik knap van je. Ik wordt er stik chagrijnig van als mensen je zo bot bejegenen op ene vriendelijk gebaar. Mijn boycot is dan ook erg vervelend voor de mensen die wel vriendelijk willen zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik steek ook wel eens mijn hand op voor Jan Joker. Maar ik blijf het gewoon stug volhouden.
Zo heb ik ook een buur, die loopt van verwaandheid naast haar schoenen.
Ik groet dat mens al jaren, en dat werd niet echt op prijs gesteld. Zoiets zie je aan de manier waarop er terug gegroet wordt.
Eigenlijk vond ik het wel lollig dat ze niet wou, maar het wel deed.
Van de week kwam ik haar weer tegen, en nu groette ze mij uit zichzelf!
De aanhouder wint
Ja hier heb je ook van dat soort knipperlichten. Die het ene keer wel doen en de andere keer niet, waar je geen hoogte van krijgt. Die laat ik dan maar links liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:12 schreef Guncta het volgende:
Hier dus ze soms zo moeilijk. Dan zie je ze een keertje niet, groet je ook niet en gaan ze je met opzet niet meer groeten. Sommigen durven je niet eens meer aan te kijken als je voorbij komt.
Sneu gedrag.
Ik zie het niet altijd, heb ook het probleem dat ik moeite heb om mensen te herkennen. Maar idd, en dat is ook wel vaag, weet nog steeds niet waar dat vandaan komt, het voelt ook erg pijnlijk als iemand niet terug groet. Bijna net zo pijnlijk als de verkeerde persoon begroeten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja hier heb je ook van dat soort knipperlichten. Die het ene keer wel doen en de andere keer niet, waar je geen hoogte van krijgt. Die laat ik dan maar links liggen.
Keek je de leraar Nederlands ook niet in de ogen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik mijdt tegenwoordig liever oogcontact, om het dilemma uit de weg te gaan.
Ja, dat zijn de ergsten. Wat een steriel zooitje woont daar. Blegh...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in een plaats van 10.000 inwoners. Je haalt de mensen die vanuit het "westen" hier zijn komen wonen er al snel uit.
Ja, idem .quote:In de winkelstraat groet je geen vreemden, maar in een lege straat daarbuiten zeg ik hallo. Zo heb ik dat geleer5d.
Dat zijn situaties, waarin ik een inschatting probeer te maken. Met wisselend succes.quote:Vandaag was ik in de Bosch. Zat in mijn ééntje op de bus te wachten komt er iemand naast me zitten. Ik zou dan goedemiddag zeggen. Maar geen boe of ba. Viel mij op. Dus toevallig dat je erover begint.
ow vreselijk dit. Ik corrigeer het even.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keek je de leraar Nederlands ook niet in de ogen ?
Sorry hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ow vreselijk dit. Ik corrigeer het even.
En toen..rende je naar huis om je af te rukken!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik steek ook wel eens mijn hand op voor Jan Joker. Maar ik blijf het gewoon stug volhouden.
Zo heb ik ook een buur, die loopt van verwaandheid naast haar schoenen.
Ik groet dat mens al jaren, en dat werd niet echt op prijs gesteld. Zoiets zie je aan de manier waarop er terug gegroet wordt.
Eigenlijk vond ik het wel lollig dat ze niet wou, maar het wel deed.
Van de week kwam ik haar weer tegen, en nu groette ze mij uit zichzelf!
De aanhouder wint
Ja je hebt Gymnasiumquote:
Je mag al blij zijn dat hij je hoofd erniet afgesneden heeft ...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef tong80 het volgende:
Vandaag was ik in de Bosch. Zat in mijn ééntje op de bus te wachten komt er iemand naast me zitten. Ik zou dan goedemiddag zeggen. Maar geen boe of ba. Viel mij op. Dus toevallig dat je erover begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |