Jahoor het was vandaag weer zon typische dag, zon dag dat er van alles fout gaat. Ik zal jullie mijn hele dagboek besparen dus ik klaag alleen over de drie voornaamste naaistreken van vandaag.
Ik wordt dus lekker fris en fruitig (lees rot en bedorven) me nest uit en wat blijkt? Ik heb zon dikke rode steenpuist in me neus zitten!! In me neus ja!!

Gelukkig onzichtbaar voor het publiek maar het doet wel godverdomme veel pijn als ik er aan me neus zit en toch jeukt het als een gek
Dus zodoende de hele dag mezelf kapot lopen ergeren en aan het einde van de dag lekker weer naar huis. Dus ik ga rustig in de bus zitten jeweetzelluf (hahaha ts reist met OV, ben te pauper voor een auto komt na de zomer wel). Wil ik bij aankomst de bus verlaten zit er tyfushoerenzooi zon dikke plakaat kauwgom aan mijn nieuwe spijkerbroek
Welke ongelofelijke ramdebiel dumpt nou express zijn kauwgom daar waar de kans bestaat dat iemand anders het op zijn kleding krijgt

Sowieso is kauwgom al een debiele uitvinding, neem gewoon pepermunt ofzo iets gaars maar waarom moest iemand nou weer zo nodig een stuk rubber met smaak uitvinden
En tot slot spreek ik daarnet mijn ex en krijg ik te horen dat ze een nieuw vast vriendje heeft

Dat terwijl het mij alleen lukt 16-jarige breezertjes te neuqen die ver onder mijn geestelijk niveau zitten
[ Bericht 15% gewijzigd door ondeugend op 04-08-2008 18:19:21 ]
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)