KLACHT: FOK!radio gaat niet door.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef FOKradio het volgende:
FOK!radio gaat vanavond helaas niet door door een verbouwing en het defect zijn van studio 2
ik ook, als kiespijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh mijn god nee, wat zal ik dat missen.
Gelukkig komt National Lampoon er vanavond op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:26 schreef pekel het volgende:
Help, mijn avond. Wat moet ik nu toch doen? Wat jammer nou...
wowquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef ondeugend het volgende:
ik was ook op fokradio en nolius giechelde.
ahquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil wel een tijdelijke talkshow inlassen, maar dan moet er wel gebeld worden.
(En wel wat te melden zijn door jullie) want ik heb geen zin om 2 uur plaatjes
te gaan draaien....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh mijn god nee, wat zal ik dat missen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil wel een tijdelijke talkshow inlassen, maar dan moet er wel gebeld worden.
te gaan draaien....
Yes.......de leukste Fok radio vol met improvisatie, leuke telefoongesprekken en goede muziek.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef PeterNB het volgende:
te gaan draaien....
Goed plan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef PeterNB het volgende:
te gaan draaien....
In GC.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er moet eigenlijk even een nieuw topic opgestart worden met "vanavond alternatieve Fok Radio", maar waar......?
Heel even dan...quote:
Perfect, dan kun je inbellen en vertellen waarom het n00bs vindtquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:27 schreef RickoKun het volgende:
fok radio verdient mijn aandacht absoluut niet!!!!Stelletje n00bs!!!!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |