Jij hebt teveel vrije tijd...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat net lekker voor de tv te relaxen. Plotseling kwam er zo'n lelijke vlieg voor mijn neus zweven en toen gingen mijn gedachten op volle toeren.
Is het mogelijk om een vlieg te inhaleren? In zijn geheel in te ademen zodat hij, levend en wel, in je longen terecht komt.
Lijkt mij een vreemde gedachte maar theoretisch moet dat volgens mij wel kunnen. Ook zou de vlieg daar wel een tijdje moeten kunnen overleven: aan zuurstof geen gebrek. Alleen weet ik niet hoe longen aan de binnenkant eruit zien. Ik kan me voorstellen dat het nogal plakkerig is waardoor zo'n beest aan de binnenkant vastplakt....maar ook dat moet je volgens mij dan wel voelen....
Lijkt mij iig niet echt lekker
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
In de maag overleeft hij het niet. Inhaleren lijkt me ook lastig, aangezien je hem er volgens mij vanzelf weer uitkucht als hij in je longen zit?
Ik dacht al, hoe komt dat witte spul eruit als ik aan t plassen (:')) ben, was het dus een spinnenweb!quote:
Ja, komt vanzelf eruit als het goed is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef Oldbie het volgende:
Uithoesten kan ik begrijpen als hij in je strot of net in je luchtpijp zit. Dat doe je dus ook als je hem helemaal hebt ingeademt?
Ieder mens verteert per jaar toch een halve kilo insecten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:50 schreef MaartenJalink het volgende:
Als hij in het begin van longen zit (in principe zijn je longen alsmaar vertakkende buisjes) dan is de kans dat hij wat raakt groot en dan krijg je een hoestreflex en hoest je hem uit. Als hij wat verder zit komt hij waarschijnlijk vast te zitten omdat de "buisjes" daar te smal zijn. Ik denk dat je hem inademt, ophoest en daarna doorslikt waarna je hem vervolgens weer heerlijk uitpoept
Was je groente wat beter dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ieder mens verteert per jaar toch een halve kilo insecten?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ieder mens verteert per jaar toch een halve kilo insecten?
Toen ik klein was had ik ooit de overtuiging dat dat was gebeurt, ik zat zo achter een mug aan te rennen als 6-jarig jochie, ik sloeg hem van het plafond en toen viel ie naar beneden maar kon hem later nergens meer vinden. Ik helemaal rondrennen 'mama, ik heb een mug in mijn longenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat net lekker voor de tv te relaxen. Plotseling kwam er zo'n lelijke vlieg voor mijn neus zweven en toen gingen mijn gedachten op volle toeren.
Is het mogelijk om een vlieg te inhaleren? In zijn geheel in te ademen zodat hij, levend en wel, in je longen terecht komt.
Lijkt mij een vreemde gedachte maar theoretisch moet dat volgens mij wel kunnen. Ook zou de vlieg daar wel een tijdje moeten kunnen overleven: aan zuurstof geen gebrek. Alleen weet ik niet hoe longen aan de binnenkant eruit zien. Ik kan me voorstellen dat het nogal plakkerig is waardoor zo'n beest aan de binnenkant vastplakt....maar ook dat moet je volgens mij dan wel voelen....
Lijkt mij iig niet echt lekker
Is dat zo geen broodje aap?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Dikke-Doei het volgende:
iedereen eet in zijn slaap spinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |