abonnement Unibet Coolblue
pi_3514252
Hoi,

Ik denk erover om binnenkort met het vliegtuig naar London te gaan (heathrow).
En nou vroeg ik mij af hoeveel ik max. moet betalen voor een retour London? (ik heb prijzen gehoord van €40-150).
En zijn er nog speciale dingen waar je aan moet denken ik London?

Thanks!

pi_3514262
Kijk eens bij easyjet ofzo.
  zondag 17 maart 2002 @ 13:56:30 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_3514411
Ryan Air vanaf eindhoven

In Londen zijn verschrikkelijk veel dingen te doen... hangt af van persoonlijke interesse's

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 17 maart 2002 @ 13:56:34 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3514414
quote:
Op zondag 17 maart 2002 13:40 schreef _Sly_ het volgende:
En zijn er nog speciale dingen waar je aan moet denken ik London?
  • Dat het er afgrijselijk duur is!
  • Dat hoe langer van tevoren je boekt, hoe goedkoper de vlucht is
  • Dat Ryan-Air nu ook op London vliegt vanaf Eindhoven met vaak goedkope aanbiedingen
  • Dat de Jack The Ripper-walking Tour erg leuk is om te doen 's avonds/'s nachts (het heet London Walks, foldertje te halen bij de VVV in London)
  • Dat je ook een hotel kunt regelen ter plekke bij de VVV, wat stukken goedkoper kan zijn, dan wanneer je een kant-en-klare reis boekt in Nederland
  • Dat de kroegen om 11 uur dicht gaan, zodat je moet zorgen dat je er om 18 uur al zit
  • Dat het eten daar niet te vreten en niet te betalen is
  • When it goes I feel the crush
    When I rush it hits me
    pi_3514550
    Zijn er nog andere goedkope airlines naast Ryan air? (eindhoven is hier een eind vandaan).
    Is er misscihen iets in Groningen ofzo?

    thanks

      maandag 18 maart 2002 @ 00:36:54 #6
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_3520549
    Ik heb voor eind april een retourtje met easyjet, voor 100 euro. Ik land alleen wel in London Luton, das wat verder weg. Ook het hotel is me vrij goedkoop gelukt, we hebben een 4-persoonskamer genomen, en dat is relatief goedkoper.
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      maandag 18 maart 2002 @ 10:24:26 #7
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_3521823
    Zoals iemand al opmerkte: leuke dingen om te doen hangen nogal af van je eigen interesses! Wat ik leuk vond was in elk geval:
  • The Museum of the Moving Image, een museum over de geschiedenis van film : http://www.bfi.org.uk/momi/
  • The Science Museum, wat nerderiger klinkt dan het is ( ):http://www.sciencemuseum.org.uk/
  • Verder het kleinste museum dat ik ooit ben tegen gekomen:The Cabaret Mecanical Theatre Het is te vinden in Markt hallen van Covent Garden. Ze hebben er supergrappige bewegende (mini-)opstellingen gemaakt van hout, blik, karton...moeilijk uit te leggen, maar zeker een must-see: http://www.cabaret.co.uk/
  • Verder is London een heerlijke stad om gewoon wat rond te wandelen. Winkelen is natuurlijk heerlijk daar en eten doe je natuurlijk lekker in een pub, met een flinke Lager ernaast!

    [Dit bericht is gewijzigd door Hik op 18-03-2002 11:24]

    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      dinsdag 19 maart 2002 @ 19:40:55 #8
    10110 NIels25
    "You only live once, so l
    pi_3543557
    Als je optijd boekt met ryanair, kost een enkeltje 1.50 euro.

    met hierbij alle kosten, heffingen en belastingen kom je voor een retour uit voor onder de 50 euro, en ja dat is dus echt goedkoop!

    www.ryanair.com

    pi_3549680
    Ik heb zelf een jaar in London stage gelopen, wij gingen meestal op een zaterdag naar Camden Town. Echt een heel aparte buurt in London, met veel illegale en namaak kleren, cd's etc. te koop. Ik kan je het cafe The Firkin daar echt aanraden, ligt op de grote straat een stukje doorlopen, voor de spoorbrug rechts. Ergens in de buurt ligt schijnbaar ook een studio van MTV.
    Metro Station :Camden Town op de Northern line

    Wij gingen ook vaker naar Islington, geweldige cafe's daar. Een mijl met alleen maar cafes aan weerszijde van de weg.
    Metro Station: Angel ook op de Northern line.

    Veel plezier!

    pi_3565166
    Ik vraag me af hoe Ryan Air het voor elkaar krijgt om vluchten aan te bieden voor 1 euro 50.

    Is dit niet gewoon een fout op de site ofzo?

      vrijdag 22 maart 2002 @ 11:39:48 #11
    14708 Roel_van_Mil
    The Summer king
    pi_3576559
    rianair in e-hoven naar londen
    [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14708]"Maar eigenlijk ben je best wel stil en verlegen, dacht ik zo..."[/url]
    pi_3576652
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 13:40 schreef TiCe het volgende:
    Ik vraag me af hoe Ryan Air het voor elkaar krijgt om vluchten aan te bieden voor 1 euro 50.

    Is dit niet gewoon een fout op de site ofzo?


    ff goed de kleine lettertjes lezen voor de zekerheid
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')