Folders bij je post of gesealde folders?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
... al voor de 2de week achter elkaar geen folders ontvangen, en de weken daarvoor steeds te laat (pas op dinsdag of woensdag.
Iemand enig idee waar je hierover een klacht kunt indienen, want ik wil mijn folders gewoon op zaterdag of op zijn laatst op zondag binnenhebben.
Ik woon in Alkmaar btw.
Gesealde, dus Media Markt, Bart Smit, Dynabyte, etc...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
Folders bij je post of gesealde folders?
Over folders die bij je post zitten (Karwei, gamma, blokker, albert heijn, etc) kun je klacht indienen bij TNT Post.
Klagen bij de distrubiteur van die folders.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gesealde, dus Media Markt, Bart Smit, Dynabyte, etc...
TNT bezorgt ook ongeadresseerd, en dat gebeurt geheel legaal in opdracht van bedrijven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nooit geweten dat de TPG TNT ook meewerkt aan spam-post trouwens. Nu ik net 3 weekjes een eigen woning heb zie ik telkens de postbode ook folders in de bus drukken. Ongeadresseerd.
Zakcentje bijverdienen ofzo?
Niks NSB gedrag. Ik wil gewoon zien wat de aanbiedingen etc zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef julian6 het volgende:
je ken op die site van hun (interlanden oid) een klacht indienen
wel een beetje nsb gedrag :p ben zelf vroeger ook folderbezorgen geweest, en nadat er klachten binnenkwamen ging ik alleen bij hun bezorgen
6969 FU. Succes ermee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:05 schreef zovty het volgende:
Wat is je postcode en huisnummer dan kijk ik het even voor je na.
Ze moeten helemaal niks. Ik zou het niet leuk vinden om 's avonds nog opgebeld te worden met de vraag of ik mijn oud papier van die week heb ontvangen. (en nee, ik heb geen nee/nee sticker, omdat folders van ah enzo nog bets nuttig kunnen zijn. Ik zit echter niet elke week te wachten op een folder om een bed te kopen of badkamertegels in de aanbieding te zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De distributeur moet gewoon, nadat er klachten zijn over bepaalde bezorgers, gewoon meerdere adressen per week in zijn/haar straat afbellen om te checken of die folders bezorgd zijn. Niet? Gewoon op staande voet ontslaan en geen geld uitbetalen.
En het golfplatendak van iemand anders kapotgooien met de overgehouden pakketten folders kan natuurlijk wel door de beugel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef julian6 het volgende:
je ken op die site van hun (interlanden oid) een klacht indienen
wel een beetje nsb gedrag :p ben zelf vroeger ook folderbezorgen geweest, en nadat er klachten binnenkwamen ging ik alleen bij hun bezorgen
Het is toch handig om iedere week even snel binnen een paar minuten te zien wat de aanbiedingen etc zijn!? Stel dat er ergens een mooie DVD box voor 20 euro te koop staat, of een nieuwe game of whatever.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:43 schreef El_Rolando het volgende:
Dat je interesse hebt in die bende.
En ook nog eens het elke maand aan de weg zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |