Nee dat zie je fout, dat was een poging om hun te laten zien hoe kansloos ze bezig warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik zeg dus net dat we dat al eens gedaan hebben.. Alle fokkers huilen..
.
Maar goed, dat was net zo kansloos.
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat een lol zeg, echt heel flauw...
Edit: Kunnen we niet doen alsof we meedoen, de stok krijgen en hem ritueel verbranden, foto's van het ritueel posten in het betreffende topic?![]()
Ben jij zo sterk dan ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.
Of een in een dronken bui gejat plaatsnaambord in je tuin opzetten en daar foto's bij nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen
Ik kan hem in februari wel meenemen naar braziliequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie
Bedoel je niet jou foktwijgjequote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie
En dan een hele fotoreportage eromheen maken: Fokstok op Copacabana, fokstok bij christusbeeld, fokstok aan de bar bij strandtent, etcquote:
Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.quote:
Heb geen last van onzekerheid op dat gebiedquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.
Bedankt.
Heb je deze postquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.
Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je deze post
[..]
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?.
Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.
Slim.
Ik blijf maagd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.
..of toch niet..quote:
quote:
Als je van jongens houd...quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi ik ben Juicyhil en wie ben jij?
Joehoe.quote:
Smooth Dickies, smoothquote:
Welkom hier in de SCquote:
Danku mein herr.quote:
Want je hebt een fokstok?quote:
Immer.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...
Nu ben ik ineens wel erg wantrouwig naar Kluts toe natuurlijk
Prima! Ook uit Almere las ik even snel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Danku mein herr.
Hoe maakt u het vandaag?
Vies hoor!quote:
Jepquote:
Ja! In Muziekwijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima! Ook uit Almere las ik even snel?
Verander je profiel dan, homo.quote:
Hoezo, ik ben man.quote:
Sorry.quote:
Je grapjas aan?quote:
Waar is je stofzuiger dan?quote:
Zo sadomasochistisch kom ik toch niet over? Ben ik overigens ook niet sterk genoeg voor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...
Nu ben ik ineens wel erg wantrouwig naar Kluts toe natuurlijk
Wil je die doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is je stofzuiger dan?![]()
!
Euh, n-n-nee heur.quote:
Hoi ik ben Juicyhil, alles goed met jou? Met mij gaat het prima.quote:
Dan is het maar goed dat jullie zusje er niet is, die wil geen grappen waar ze op haar werk om moet lachen zien in de SCquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die grap was hilarisch Litpho, ik heb hier echt hardop om gelachen.
Boodschappen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |