Eerst bellen, dan beslissen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, duh. Maar ik heb dus geen zin om te beginnen als ik sowieso mijn theorie eerst nog opnieuw moet halen, dan kan ik net zo goed nog ff wachten met opnieuw beginnen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*bzzzt* wrong. Die post hier wel.
Ja, B. Moest ze niet na mij posten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik ineens aan een huwelijk vast zit!
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik ineens aan een huwelijk vast zit!
Nog niet eens getrouwd en nu al 2 handen op 1 buik. Dat word wat zeg...quote:
Ik maak het goed met je, schijn ik goed in te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens getrouwd en nu al 2 handen op 1 buik. Dat word wat zeg...
Maar toch zie ik enige vorm van compensatie tegemoet vanwege het verplicht delen terwijl ik daar geen invloed op heb gehad.
OK, OK, ik koop zondag wel een biertje voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens getrouwd en nu al 2 handen op 1 buik. Dat word wat zeg...
Maar toch zie ik enige vorm van compensatie tegemoet vanwege het verplicht delen terwijl ik daar geen invloed op heb gehad.
Kom je ook zondag?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Kreator het volgende:
Wat een liefde. Is dit het centrale datingtopic?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:23 schreef MLI het volgende:
Kom je ook zondag?
Wie niet is een betere vraag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Wie ga jij daten?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]!
[..]
Wie niet is een betere vraag.
Begint eerder het centrale stelletjes topic zo onderhand te wordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Kreator het volgende:
Ja dat klopt, maar is toch een beetje karig voor de situatie hequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je, schijn ik goed in te zijn.
En ik dacht dat Kluts karig was, maar jij uit belgie nog wel bent dus nog niet de nederlandse zuinigheid verlorenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:19 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK, ik koop zondag wel een biertje voor je.
Maar, kom je? Gaan we een biertje drinken samen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]!
[..]
Jij woont ook vlakbij, zie je zondagmiddag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Begint eerder het centrale stelletjes topic zo onderhand te worden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij woont ook vlakbij, zie je zondagmiddag.
Heb je je niet eens aangemeld in het meet topic?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]!
[..]
Noem je me nou serieus 2 keer "karig" ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar is toch een beetje karig voor de situatie he
[..]
En ik dacht dat Kluts karig was, maar jij uit belgie nog wel bent dus nog niet de nederlandse zuinigheid verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |