En daar leg jij je zomaar bij neer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef MLI het volgende:
Airwin is al aan de vrouw toch?
Ik heb een hooooop liefde te geven. En mijn hart is groot genoeg voor jou én Kluts. Bovendien, zij heeft B. al dus niet zeuren en gewoon naar de meet komen zondag. Gaan we allemaal trouwen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als een derde toevalstreffer...
Vandaag opbellen, situatie voorleggen en deze week nog een rijles nemen om aan te tonen dat je examenklaar bentquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen, ik wil dus een andere rijschool dan mijn eerste (de reden dat ik gestopt ben).
Gebonden mensen begin ik niet aan, tenzij alle partijen op de hoogte zijn en het ermee eens zijn. Jouw vriendin/vrouw post hier niet dus die kan ik niet overtuigen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar leg jij je zomaar bij neer?
Eh, duh. Maar ik heb dus geen zin om te beginnen als ik sowieso mijn theorie eerst nog opnieuw moet halen, dan kan ik net zo goed nog ff wachten met opnieuw beginnen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
@Tegan![]()
en je moet dan voor 28 augustus afrijden, anders opnieuw halen
Nee, want zoals ik al zei, ik hou je voor mezelf, heeft MLI niks mee te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm, hey, hallo...
Mag ik ook iets vertellen hierin?
Ik word namelijk graag betrokken in een three way affair
*bzzzt* wrong. Die post hier welquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Gebonden mensen begin ik niet aan, tenzij alle partijen op de hoogte zijn en het ermee eens zijn. Jouw vriendin/vrouw post hier niet dus die kan ik niet overtuigen.
Dank!quote:
Ja jammer is dat, maar was je anders wel gekomen dan ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Tegan het volgende:
Ik moet de 10e gewoon de hele dag werken.
Pfff, ok prima, dan ga ik wel wat bekokstoven met mijn zusjequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik al zei, ik hou je voor mezelf, heeft MLI niks mee te maken.
Daarbij is MLI mijn type niet.
Ja, dat weet ik dus niet. Ik ben wel drie keer gezakt om van die kutredenen. Nooit ingrepen enzo gehad. Maar mijn bochten waren iets te ruim, en ik keek iets te lang, ik stuurde iets te laat, ik was iets te voorzichtigquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon doen. Als jij denkt goed te kunnen rijden, dan moet je zeker die kans grijpen.
Alle zaken afbellen die je kent en vragen of ze een plek kunnen regelen. Hup, aan de slag!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, duh. Maar ik heb dus geen zin om te beginnen als ik sowieso mijn theorie eerst nog opnieuw moet halen, dan kan ik net zo goed nog ff wachten met opnieuw beginnen.
Dat zijn meestal gewoon lulsmoesjes anders verdienen ze niks daarquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Ik ben wel drie keer gezakt om van die kutredenen. Nooit ingrepen enzo gehad. Maar mijn bochten waren iets te ruim, en ik keek iets te lang, ik stuurde iets te laat, ik was iets te voorzichtig.
Totdat je me ontmoet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik al zei, ik hou je voor mezelf, heeft MLI niks mee te maken.
Daarbij is MLI mijn type niet.
Niks ervan. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik ineens aan een huwelijk vast zit!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, ok prima, dan ga ik wel wat bekokstoven met mijn zusje![]()
Jij een beetje van twee walletjes eten en ik niet, dacht het niet
Nu snappen sommige er helemaal niks meer van hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |