Inderdaad! Schande..quote:
En dan koop je 'm niet even voor TS? Asociale tekkel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zaterdag nog zien staan bij Mediamarkt
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=app&AppId=7940&cc=NLquote:
Je mag mijne wel overnemen. Heb em laatst in V&A gezet, maar kan dat topic niet meer vindenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef MouzurX het volgende:
Wtf.. die game is al een half jaar/jaar uit.. en dan nog overal uitverkocht wezen![]()
Oftewel klacht: het feit dat ik call of duty 4 dus gewoon moet gaan downloaden ipv kopen wat ik me dus voorgenomen had.
Steam is handigquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=app&AppId=7940&cc=NL
Over 2 uurtjes binnen
$ 70, = ¤ 46,-
Als je iets koopt gaat het toch om het doosjequote:
Precies!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je iets koopt gaat het toch om het doosje
je bent er gewoon niet goed in en wordt geowned door 12-jarigen waarvan de testikels nog niet zijn ingedaald met hun hoge piepstemmetjes.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
je bent er gewoon niet goed in en wordt geowned door 12-jarigen waarvan de testikels nog niet zijn ingedaald met hun hoge piepstemmetjes.
46 pleuro voor een spel lijkt me toch best prijzig (maar dat kan ook aan mij liggen want ik koop maar heel af en toe een spel en dan meestal uit de bargain binquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=app&AppId=7940&cc=NL
Over 2 uurtjes binnen
$ 70, = ¤ 46,-
Zal wel aan jou liggen dan ja, nieuw kostte die 59,95 of zo dacht ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:10 schreef error32 het volgende:
[..]
46 pleuro voor een spel lijkt me toch best prijzig (maar dat kan ook aan mij liggen want ik koop maar heel af en toe een spel en dan meestal uit de bargain bin)
dat was zeg maar een tipquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Van mij mag je hem kopen voor ¤30
Ik heb 2000 uur Cod 1 + 2 erop zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
je bent er gewoon niet goed in en wordt geowned door 12-jarigen waarvan de testikels nog niet zijn ingedaald met hun hoge piepstemmetjes.
bohoooquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb 2000 uur Cod 1 + 2 erop zitten
Maar CoD4 is gewoon een Mod voor CoD2 waar je 50 euro voor betaald. Ooit wel eens in het spel zelf gekeken? De installatie mappen etc? Dan zie je dat er veel (inclusief geluiden, waarbij zelfs Duitse geluiden uit CoD2 van zitten) uit deel 2 zijn gehaald.
N00bs
Stel je voor!quote:Om dan even verder te gaan:
Nadat Activision had gehoord van www.codjumper.com , hadden ze contact opgenomen met een aantal van die mensen, en hun uitgenodigd om op hun map glitches/bugs te ontdekken. Desondanks is het nog steeds mogelijk om buiten de map te komen. Tevens verzin ik dit niet omdat ik ook in die scene heb gezeten en in contact stond met een aantal mensen van Codjumper.com
Tijd voor een leven?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb 2000 uur Cod 1 + 2 erop zitten
Nee ik speel het op de consoles (ps3 en xbox) in plaats van die gare pc-versie met alle cheaters, glitches en andere sukkels die je spelplezier verpesten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ooit wel eens in het spel zelf gekeken? De installatie mappen etc?
Die moet ik nog steeds unlockenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:53 schreef Gunner het volgende:
De pc-versie zit geen eens prestige-mode in
sukkelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds unlocken
Koop een console heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:29 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem al gedownload maar mijn pc kan hem niet aan
Jij gelooft ook echt dat er bij de consoleversies nooit cheaters zitten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee ik speel het op de consoles (ps3 en xbox) in plaats van die gare pc-versie met alle cheaters, glitches en andere sukkels die je spelplezier verpesten.
De pc-versie zit geen eens prestige-mode in
Steam is bagger, houdt mij iets te veel bij en je kunt spellen na een update een tijd niet doen omdat ze traag zijn met de updates.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef appelsientje het volgende:
via steam is hij anders nog gewoon te koopen nog goedkoper ook vanwege de lage dollar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |