Ik wijzig hem wel even minimaal schatquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
Die samenvatting snap ik niet, slotje dus.
Nouja, mijn ouders hebben het gekocht, ik kom gewoon terug van vakantie en had honger dus keek in de kast, zag de ossenstaartsoep voor 2-3 personen en dacht kassa !quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:36 schreef Beauregard het volgende:
Doe je voor het eerst boodschappen, ofzo?
Al dat soort meuk staat in de supermarkt als 'maaltijd' (of in dit geval soep) voor 3-4 (bij jou 2-3) personen. Zelf kun je dit beter lezen als 1-2 personen. Zie bijvoorbeeld Wereldgerechten van Knorr. 3-4 personen m'n reet. Een stelletje Afrikanen misschien. Ik buffel in m'n eentje zo'n maaltijd weg.
Ergo: gegronde klacht. Maar je had zelf ook wat slimmer moeten handelen.
Dit is geen Ethiopiërland waar je zo weinig voedsel als voorgerecht eet, ik wil in dat geval op zen minst een normaal voorgerechtquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
Het is geen maaltijdsoep, maar een voorgerechtsoep en dus heb je drie soepbordbodempjes.
Ik zei een maand geleden (ja een maand in Indonesie en ik leef daar als een rijk mens jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef DeHangui het volgende:
Onterechte klacht..
Je had het in een bord moeten doen, aangezien jij soep EET en niet drinkt. Had je dus makkelijk 3 borden eruit kunnen halen.
en het is een check-my-naar-indonesie-zijn-gweest topic. Aandacht zoekerij, SLOT DER OP !@
Oh, het woont nog bij pappie en mammie. Daar had ik geen rekening mee gehouden. Bij deze verklaar ik de klacht dus ook als ongegrond. Je moet maar voor jezelf leren zorgen, jankerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, mijn ouders hebben het gekocht, ik kom gewoon terug van vakantie en had honger dus keek in de kast, zag de ossenstaartsoep voor 2-3 personen en dacht kassa !
In Ethiopiëland hebben ze helemaal geen voorgerechten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef behangplakker het volgende:
Dit is geen Ethiopiërland waar je zo weinig voedsel als voorgerecht eet, ik wil in dat geval op zen minst een normaal voorgerecht.
Kut, dan moet je mijn reactie niet serieus nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Ethiopiëland hebben ze helemaal geen voorgerechten.
Nee !quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef Brembo het volgende:
Waarom ga je niet bij de Burger King zitten op Schiphol, krijg je wel voer!
Eens.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Soep vind ik sowieso niks... Tenzij het een flinke maaltijdsoep is. Maar Ossenstaartsoep is vaak een beetje een karige bedoening in dat opzicht.
Rijst vult sowieso al heel erg, en dan heb je ook niet heel snel weer honger. Maar ik heb geen zin om weer heel lang rijst met allerlei dingen te gaan maken als ik in 5 minuten ook soep warm kan makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Soep vult als een malle, maar de voedingswaarde is nihil.
Ik kom enkel m'n bed uit voor een zeer stevige rijstsoep, waarin meer rijst dan vocht zit.
Mama's minestronequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Soep vult als een malle, maar de voedingswaarde is nihil.
Ik kom enkel m'n bed uit voor een zeer stevige rijstsoep, waarin meer rijst dan vocht zit.
Maak er een tosti met kaas bij.. En dan in die ossenstaartensoep dopen... Of die er een halve rookworst bij en aangebraden spekjes....quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rijst vult sowieso al heel erg, en dan heb je ook niet heel snel weer honger. Maar ik heb geen zin om weer heel lang rijst met allerlei dingen te gaan maken als ik in 5 minuten ook soep warm kan maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |