abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60545670
Het klinkt smerig voor de mensen met de on-ontwikkelde smaakpapillen: Ossenstaartsoep

Maar nu mijn klacht: Ik had honger na een 15 uur lange vlucht in een economy class (ja, zelfs dat is best duur voor een retourtje Indonesië, dus businessclass zat er niet in). Ik had zelfs niet geslapen door de krappe stoeltjes, maar dat terzijde.

Ik dacht eenmaal thuis lekker even ossenstaartsoep klaar te maken/opwarmen, aangezien ik daar zin in had (klinkt opzich wel logisch, iets klaarmaken/opwarmen als je er zin in hebt). Ik spotte een pak soep voor 2-3 personen, waarbij ik verwacht dat 2 tot 3 personen een flinke kop soep eruit kunnen halen. Dus ik lekker de soep maken, verschrikkelijke honger na dat vliegtuigvoedsel waar mijn lieve smaakpapilletjes niet heel erg van houden, ik verwacht ook niet veel anders van economy class eigenlijk..

Maar wat blijkt nou, is de soep klaar.. Kan ik er maar 1 volle kop soep uit halen, wat mijn honger toch echt niet geheel stilt, en meer ossenstaartsoep is er niet meer.

En nee, ik heb niet naar de hoeveelheid gekeken dat erin zat, want als er 2-3 personen bij staat, verwacht ik dat het ook op z'n minst 2-3 normale porties uit te halen.

Klacht: Unox misleid klanten
Klacht2: Ossenstaartsoep dat te weinig blijkt
Klacht3: Kan ik niet zo snel bedenken

Ik wilde ossenstaartsoep voor 2-3 personen in mijn eentje opeten. Toen bleek dat ik er maar 1 portie uit kon halen, wat totaal niet voor 2-3 personen is.
Samenvatting: Zie de 2 regeltjes hierboven

[ Bericht 0% gewijzigd door behangplakker op 04-08-2008 11:34:59 (Domme FiPo'er) ]
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60545686
Die samenvatting snap ik niet, slotje dus.
pi_60545694
Onterechte klacht..

Je had het in een bord moeten doen, aangezien jij soep EET en niet drinkt. Had je dus makkelijk 3 borden eruit kunnen halen.

en het is een check-my-naar-indonesie-zijn-gweest topic. Aandacht zoekerij, SLOT DER OP !@
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60545702
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
Die samenvatting snap ik niet, slotje dus.
Ik wijzig hem wel even minimaal schat
pi_60545710
Soep voor de honger is foute boel hè vriend.. Soep gaat namelijk via je darmen geljjk je maag in en dan door je dikke slokdarm plas je het weer uit.

Vast voedsel is wel weer beter, gewoon een boterham met kaas erbij pakken en die in de soep soppen als een spons. of stokbrood als je het kan betalen..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:35:39 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60545723
Unox zijn ook uitvreters. Daarom terechte klacht. Wat je dan ook nog eens hebt is dat daarna niets meer smaakt omdat je die ossenstaartsoep-smaak in je muil hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60545734
Doe je voor het eerst boodschappen, ofzo?

Al dat soort meuk staat in de supermarkt als 'maaltijd' (of in dit geval soep) voor 3-4 (bij jou 2-3) personen. Zelf kun je dit beter lezen als 1-2 personen. Zie bijvoorbeeld Wereldgerechten van Knorr. 3-4 personen m'n reet. Een stelletje Afrikanen misschien. Ik buffel in m'n eentje zo'n maaltijd weg.

Ergo: gegronde klacht. Maar je had zelf ook wat slimmer moeten handelen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:37:05 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60545746
Het is geen maaltijdsoep, maar een voorgerechtsoep en dus heb je drie soepbordbodempjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60545755
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef deepart het volgende:
of stokbrood als je het kan betalen..
wheheh
pi_60545779
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:36 schreef Beauregard het volgende:
Doe je voor het eerst boodschappen, ofzo?

Al dat soort meuk staat in de supermarkt als 'maaltijd' (of in dit geval soep) voor 3-4 (bij jou 2-3) personen. Zelf kun je dit beter lezen als 1-2 personen. Zie bijvoorbeeld Wereldgerechten van Knorr. 3-4 personen m'n reet. Een stelletje Afrikanen misschien. Ik buffel in m'n eentje zo'n maaltijd weg.

Ergo: gegronde klacht. Maar je had zelf ook wat slimmer moeten handelen.
Nouja, mijn ouders hebben het gekocht, ik kom gewoon terug van vakantie en had honger dus keek in de kast, zag de ossenstaartsoep voor 2-3 personen en dacht kassa !
pi_60545784
En in die tijd dat je je verslag hebt getypt had je al 121 keer de winkel op en neer gekunt om meer zoep te halen
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60545807
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
Het is geen maaltijdsoep, maar een voorgerechtsoep en dus heb je drie soepbordbodempjes.
Dit is geen Ethiopiërland waar je zo weinig voedsel als voorgerecht eet, ik wil in dat geval op zen minst een normaal voorgerecht .
pi_60545816
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
... soepbordbodempjes.
pi_60545835
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef DeHangui het volgende:
Onterechte klacht..

Je had het in een bord moeten doen, aangezien jij soep EET en niet drinkt. Had je dus makkelijk 3 borden eruit kunnen halen.

en het is een check-my-naar-indonesie-zijn-gweest topic. Aandacht zoekerij, SLOT DER OP !@
Ik zei een maand geleden (ja een maand in Indonesie en ik leef daar als een rijk mens ja ) heel uitgebreid dat ik daar heen ging enzo voor aandacht, dus daar kom je heel laat mee
pi_60545943
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Nouja, mijn ouders hebben het gekocht, ik kom gewoon terug van vakantie en had honger dus keek in de kast, zag de ossenstaartsoep voor 2-3 personen en dacht kassa !
Oh, het woont nog bij pappie en mammie. Daar had ik geen rekening mee gehouden. Bij deze verklaar ik de klacht dus ook als ongegrond. Je moet maar voor jezelf leren zorgen, jankerd.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:45:59 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60545957
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef behangplakker het volgende:
Dit is geen Ethiopiërland waar je zo weinig voedsel als voorgerecht eet, ik wil in dat geval op zen minst een normaal voorgerecht .
In Ethiopiëland hebben ze helemaal geen voorgerechten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60545960
Waarom ga je niet bij de Burger King zitten op Schiphol, krijg je wel voer!
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:48:56 #18
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60546004
Soep vind ik sowieso niks... Tenzij het een flinke maaltijdsoep is. Maar Ossenstaartsoep is vaak een beetje een karige bedoening in dat opzicht.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60546016
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

In Ethiopiëland hebben ze helemaal geen voorgerechten.
Kut, dan moet je mijn reactie niet serieus nemen
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef Brembo het volgende:
Waarom ga je niet bij de Burger King zitten op Schiphol, krijg je wel voer!
Nee !
pi_60546085
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ossenstaartsoep

Die os heeft zijn hele leven tegen die staart aan gepist en gescheten en JIJ vreet er soep van.

pi_60546088
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Soep vind ik sowieso niks... Tenzij het een flinke maaltijdsoep is. Maar Ossenstaartsoep is vaak een beetje een karige bedoening in dat opzicht.
Eens.

Soep vult als een malle, maar de voedingswaarde is nihil.

Ik kom enkel m'n bed uit voor een zeer stevige rijstsoep, waarin meer rijst dan vocht zit.
pi_60546123
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eens.

Ik kom enkel m'n bed uit voor een zeer stevige rijstsoep, waarin meer rijst dan vocht zit.
Rijst vult sowieso al heel erg, en dan heb je ook niet heel snel weer honger. Maar ik heb geen zin om weer heel lang rijst met allerlei dingen te gaan maken als ik in 5 minuten ook soep warm kan maken
pi_60546166
edit laatmaar

[ Bericht 93% gewijzigd door DeHangui op 04-08-2008 11:58:40 (oi) ]
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:56:41 #24
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60546181
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eens.

Mama's minestrone
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60546201
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Rijst vult sowieso al heel erg, en dan heb je ook niet heel snel weer honger. Maar ik heb geen zin om weer heel lang rijst met allerlei dingen te gaan maken als ik in 5 minuten ook soep warm kan maken
Maak er een tosti met kaas bij.. En dan in die ossenstaartensoep dopen... Of die er een halve rookworst bij en aangebraden spekjes....

Je bent niet echt een held in aankleden merk ik al... Gewoon je hele koelkast derin gooien...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')