Getverdemme manquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Maak er een tosti met kaas bij.. En dan in die ossenstaartensoep dopen... Of die er een halve rookworst bij en aangebraden spekjes....
Je bent niet echt een held in aankleden merk ik al... Gewoon je hele koelkast derin gooien...
Boerke...quote:
Inderdaad, alles d'r bij tyfen. Augurken, appelmoes, blokjes kaas, Fristi, snijworst, olijven en aardbeien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Maak er een tosti met kaas bij.. En dan in die ossenstaartensoep dopen... Of die er een halve rookworst bij en aangebraden spekjes....
Je bent niet echt een held in aankleden merk ik al... Gewoon je hele koelkast derin gooien...
Ik vraag tegenwoordig wel eerst op Fok! wat ik moet eten bij een gerecht, dan weet ik zeker dat ik goed zit met jou, ofnietquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:57 schreef deepart het volgende:
[..]
FRISTI,quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, alles d'r bij tyfen. Augurken, appelmoes, blokjes kaas, Fristi, snijworst, olijven en aardbeien.
'Wel EENS', prutser.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
FRISTI,
Dat is het bier voor het kleine kind ! ik drink het nu nog steeds wel is
Ik drink ook Taksiquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Wel EENS', prutser.
Aan je taalgebruik te zien is het voor jou nog volledig normaal en wenselijk om Fristi te drinken.
Tips zijn gratis, om raad vragen kost daarin tegen 45¤ per half uur....quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig wel eerst op Fok! wat ik moet eten bij een gerecht, dan weet ik zeker dat ik goed zit met jou, ofniet
We zijn niet allemaal van die high-society kerels die hun druipende kaas tosti in een bak veredelde bouillon dopen... Vergeef me.quote:
Dan vraag ik wel tipsquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Tips zijn gratis, om raad vragen kost daarin tegen 45¤ per half uur....
Erg hequote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef Lyzio het volgende:
Unox Unilever zijn ook uitvreters. Daarom terechte klacht. Wat je dan ook nog eens hebt is dat daarna niets meer smaakt omdat je die ossenstaartsoep-smaak in je muil hebt.
Damn door dit topic krijg ik er ook zin in, straks maar even de winkel overvallen voor soep dan maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Ossenstaartsoep is de beste soep ooit
En er zit inderdaad veels te weinig in die zakken.
Maar een beetje mens dat niet al zn eten in bord krijgt voorgeschoteld weet hoe dat zit met 2-3 personen.
En als je die zak ziet kan je dat ook wel bedenken.
Ik ga denk ik zo ossenstaartsoep halen
fijn dat er iemand het met me eens isquote:
whopperquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef Brembo het volgende:
Waarom ga je niet bij de Burger King zitten op Schiphol, krijg je wel voer!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:32 schreef behangplakker het volgende:
Maar wat blijkt nou, is de soep klaar.. Kan ik er maar 1 volle kop soep uit halen, wat mijn honger toch echt niet geheel stilt, en meer ossenstaartsoep is er niet meer.![]()
Potatoes/Patatoes...quote:
Het is friet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |