Kasta
Ik heb je in 5 minuten tijd minstens 3 mensen zien beledigen waarvan 1 behoorlijk zwaar zelfs. Verder was je ongelofelijk sfeer-verpestend bezig. Dat weet je zelf dondersgoed.
Het handige van IRC is dat daar onmiddelijk ingegrepen kan worden als iemand te ver gaat. In dit geval heeft RemCOW dat ook terecht gedaan.
Ik vraag me echt af wat je in vredesnaam probeert te bereiken met dit zielig-doen op het forum. Als je je gewoon gedraagt word je niet van de chat gekicked en is er dus ook gewoon niets aan de hand. Je bent inmiddels al ge un-banned dus je hebt nu de kans om normaal te doen. Use it wisely.
Marco
*** kastanova has joined #fok
*** Rolf-X has left #fok
* Knut groet Kasta
<Rolf-X-weg> heeeej Kasta
* Rolf-X-weg is nu echt weg
<kastanova> greot knut en rolf
<kastanova> men noemt het ook wel groeten
<KNIP>
<kastanova> he missx
<kastanova> beetje zielig zitten doen tegen digger "?
<DIGGER_forum> Kasta grow up or fuck up
<DIGGER_forum> doe niet zo zielig
<Marco> het gezeik neemt wel hand over hand toe op deze chat he
<RemCOW> hmm
<Marco> net als op het forum trouwens.
<RemCOW> niet alle 'sub'-forums
<KNIP>
<puntloos> Hej Marco
<Marco> hoi marten
<DIGGER_forum> Hey puntloos
* Knut he puntloos
<DIGGER_forum> je Dr Puntson muts maar afgezet?
<KNIP>
Niet toe doende stukje
<KNIP>
<kastanova> Digger is zelf een kut (sorry voor het taalgebruik)
<DIGGER_forum> dolletje
* Knut ja omdat ik het ergens op het Forum gepost heb
<DIGGER_forum> Kasta, moeilijk he, sympathiek doen
<DIGGER_forum> en normaal doen
<kastanova> als je diep nadenkt weet je wel waarom dig
<DIGGER_forum> Ga ff ergens anders lopen stoken en klieren joh
<puntloos> stuur, damn you, stuur! 700K/sec is te langzaam.
<Marco> kankerstraal asjeblieft op man fucking puber. gatverdamme zeg
* Knut he marco rustig
<Marco> ik word er echt schijtziek van
<kastanova> marco ?
<DIGGER_forum> Marco: verlaag je svp niet tot zijn niveau
<Knut> Marco en Kasta please keep de sfeer normaal
<Marco> De hele chat is naar de klote aan het gaan de laatste tijd en dit soort gezeik helpt NIET mee.
<kastanova> Marco = wereldverbeteraar ?
<RemCOW> aub ff kappe met dat gezeik... als je zo graag wil kankeren doe dat tegen de hond, die begrijpt er toch nix van
<Knut> Kasta ga eens prive
* puntloos is tot de conclusie gekomen dat kasta aandacht wil, een zodanig bord voor zijn kop heeft dat hij alle cynische snijdende commentaren, hoe waar ook, gewoon naast zich neer legt.. Dus ignoren werkt gewoon verreweg het beste.
<Marco> Ik heb niets tegen kastanova persoonlijk, van mij hoeft ie ook NIET weg, ik vind alleen dat mensen normaal mogen doen. that's all. excuse the language van zonet, maar jullie weten best dat ik gelijk heb.
<DIGGER_forum> K marco
<kastanova> heb je gisteren ook al geprobeerd puntloos, werkte alleen niet hé ?
<julias> sjeees wat is hier aan de hand???????
<RemCOW> hej julias !!!!
* Knut groet julias
<DIGGER_forum> Hey julias
<julias> oi allen
* Knut vraagt zich weer af waarom men de h uit hoi vergeet
* puntloos maakt een uitzondering op de regel. Kasta, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik bedoel pubers zijn nog gevoelig voor kritiek.. Een zodanig ver ontwikkelde onbenulligheid moet je toch echt JAREN over gedaan hebben..
<kastanova> krijgt het idee dat puntloos z'n frustraties verder gaan dan bij de gemiddelde mens
* puntloos hervat de regel
<puntloos> Hej julias, trouwes
* DIGGER_forum denkt dat een algehele /ignore kasta beter werkt
* Knut denkt dan dat iemand moet kicken dat dat makkelijker is
<kastanova> Digger, verander je naam ff in Judas
<Marco> er hoeft hier niet bijster veel meer te gebeuren of ik blijf hier gewoon weg voortaan.
<RemCOW> [kastanova]: kap nou ff man, of rot op
<RemCOW> anders doe ik het wel
<Marco> de lol is er in een moordend tempo af aan het gaan.
<Knut> Marco laat je niet wegpesten man. Dat is precies wat hij wil
*** TESS has joined #fok
<Marco> Knut ik zie het niet als wegpesten. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan dit sort geouwehoer.
<RemCOW> weet je, ik vind het wel goed zo
[TARA|busy:#fok MP3] abba - the winner takes it all.mp3
* TARA|busy is playing3 abba - the winner takes it all.mp3 6|5.44mb|15m29s|48kbps|44.1khz|
*** RemCOW sets mode: +b *!*@hgl0104-1.dial.wxs.nl
*** kastanova was kicked by RemCOW (opzoutuh!)
<TARA|busy> 12Ban counter: Ban4 1 since my arrival on IRC at2 10:01:12
<TARA|busy> 7Kick counter: Kick4 1 since my arrival on IRC at2 10:01:12
<Knut> Negeer hem dan gewoon
<TARA|busy> hej TESS
<TESS> zo
<julias> zoo das dat
<TESS> hallo allemaal
------------------
* Knut is de laatste tijd vrij creatief geweest getuige onderstaande websites.
Knut's Page en
Laura2000 's Fanpage en
Het Fok!zine Fotoboek
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 12 Januari 2000).]
Zou wat eerlijker zijn....
KAsta
Ben eens aardig voor je medemens. Men al de chatters kun je behoorlijk goed praten, maar in een kroeg ga je vreemden toch ook niet kopen uitkatten? Slaat nergens op!
Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid om een mening te uiten, niet iemand beledigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 12 Januari 2000).]
Kasta
quote:
op 01-12-2000 om 05:18 PM schreef kastanova het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wordt niet helemaal begrepen zie ik....Kasta
Beste Kasta, denk je dat jij je kan beroepen op vrijheid van meningsuiting, als jij een politieagent uitscheldt?
Dan zeg je:"Ja maar agent, ik vind u een ongelooflijke kankerhond, dat is vrijheid van meningsuiting."
Als de agent dat pikt, dan praten we weer verder.
De LMK stelt voor dat Kasta dat nu effe gaat proberen en ons zo effe laat weten wat de betreffende diender er van vindt.
Kortom, vrijheid van meningsuiting betekent dus NIET dat je alles zomaar mag zeggen zonder aangepakt te worden.
Zo.......! Maak Billy Blanks niet boos, wat hij Tae Bo't je dood!!
GROW UP MAN!
Zielepiet
Als je aandacht tekort komt, dan vraag je die maar op een normale manier.
quote:
op 01-12-2000 om 05:23 PM schreef Love Mae King het volgende: (...)Dan zeg je:"Ja maar agent, ik vind u een ongelooflijke kankerhond, dat is vrijheid van meningsuiting."(...)
* blauwe m&m wordt hier ERG moe van.
* blauwe m&m denkt dat je niet ZOMAAR van de chatbox wordt afgeflikkerd.
* blauwe m&m stopt nu, wordt ERG boos.
Dus de aarde was wel plat ?????????
Denk eens ff na joh...
Lmk, een politieagent is een wetsdienaar/ ambtenaar in functie die mag optreden als hijzelf beledigd wordt.
Hij zal me echter niet oppakken als ik iemand beledig die die functie niet uitoefent.
Ik beledigde de operator niet, dus die hoeft geen stappen te ondernemen lijkt me.
Tja, als we appels met peren gaan vergelijken, doe ik graag mee LMK.
p.s. je mag trouwens wel zeggen tegen een politieagent: "Ik zeg niet dat ik je een klootzak vindt, maar ik vind je niet echt aardig"
Kasta
quote:
op 01-12-2000 om 05:42 PM schreef kastanova het volgende:
Dus als niemand het met me eens is, heb ik ongelijk ???Ja, in jouw geval gaat dat tot nu toe in elk geval altijd op
Dus de aarde was wel plat ?????????
hierin geeft niemand je gelijk
Denk eens ff na joh...
Doen we wel, jij ook?
Hij zal me echter niet oppakken als ik iemand beledig die die functie niet uitoefent.
hangt er vanaf wie je op welke wijze beledigt
Ik beledigde de operator niet, dus die hoeft geen stappen te ondernemen lijkt me.
Je beledigde meerdere personen in de chat. Zie de chat als een ruimte van de operator waarin iedereen zich behoort te gedragen. Gedraag jij je niet, dan zet de 'gastheer' je eruit. Lijkt me logisch
p.s. je mag trouwens wel zeggen tegen een politieagent: "Ik zeg niet dat ik je een klootzak vindt, maar ik vind je niet echt aardig"
Mag ja, maar de vraag is wat je er nu helemaal mee op schiet. Dient geen enkel positief doel dus kun je dat soort opmerkingen beter voor je houden
Kasta
Zie mijn vetgedrukte reacties tussendoor. Verder Kastanova nogmaals het verzoek je eens normaal volwassen te gaan gedragen. Maakt het er voor iedereen veel beter op.
En als reactie op de topic titel: Nee RemCOW is verre van hypocriet. Hij zag gewoon juist wat er gebeurde en nam de juiste maatregel.
* blauwe m&m kan zich hierbij bijzonder goed een voorstelling maken.
* blauwe m&m sluit zich dan ook aan bij reactie digger.
* blauwe m&m vindt dat iemand hier eens HEEL goed moet nadenken.
* blauwe m&m wil hier verder dan ook geen woord meer over vuil maken.
Ik ben het zelden echt met K eens -en zo zielig doen is natuurlijk ook matig- maar op zich vind ik dat-ie hier een punt heeft.
Kastanova kwam dus binnen in de chat, opzich was de sfeer heel goed enzo. Komt binnen met een opmerking tegen DIGGERH die hij niet echt waardeerde (volgens mij). Na nog een paar opmerkingen van zijn kant werd de sfeer gewoon helemaal verkeerd. Jah kasta bikkel, je had de volle aandacht. Aangezien al vele mensen steeds meer aan hem begonnen te ergeren, inclusief mijzelf, besloot ik hem maar uit #fok te kicken+bannen.
Ik weet niet hoe het komt, maar het lijkt op een manier dat er een waas van arrogantie en 'aandachtwillerij' om je heen zit. Doe es normaal.
En dit heeft dus niks met meningsuiting te maken. De sfeer werd gewoon minder, mensen begonnen aan je te ergeren.
Greetz RemCOW
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow (Datum 12 Januari 2000).]
Heb even het betreffende topic opgezocht:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum2/HTML/000113.html
Zie hier geen post van Remcow.
Kasta, bedoel je een ander topic of kan/wil je gewoon niet lezen, en had je een kapstok nodig om hier een onzinnige vete uit te vechten met remcow?
Onenigheden kunnen altijd via email afgehandeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |