Eensquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:03 schreef GambinoT het volgende:
verkapt ik zit bij de commando's en ik ben stoer.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:03 schreef GambinoT het volgende:
verkapt ik zit bij de commando's en ik ben stoer.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:02 schreef Nikmans het volgende:
militairen
Je voelde je zeker heel stoer toen je met een groep naakte mannen die jongen in zijn gezicht spoot of nietheld dat je er bent
Oh wat stom jij wist nog niet dat vrouwen heel snel verliefd worden op een man die ruikt naar babyshampoo enzo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:01 schreef Pidgeon het volgende:
En dan een zwembroek aanhouden en je haar wassen met baby shampoo zodat je ogen niet gaan prikken![]()
![]()
Er is bij ons pas een nieuwe "gozer" bijgekomen die voorheen bij de landmacht zat.
Nu is de landmacht vergeleken met de commando's sowieso al een frikandellen-leger maar dat terzijde.
We stonden dus onder de douche, komt die faggot in zijn ballenknijper met een fles Zwitsal babyshampoo aanlopen.
Ik vroeg of hij ook nog talkpoeder op zijn billetjes gebruikte, antwoordde hij: "Ik hoef me niet stoerder voor te doen als dat ik al ben".![]()
Toen hebben we maar even een man van hem gemaakt en liters shampoo in zijn ogen gespoten![]()
![]()
Het leek wel een baby zoals hij tekeer ging![]()
![]()
Klacht: Ga dan niet bij de commando's.
Croupouque.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Iewquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef mirved het volgende:
De vooroordelen over militairen worden weer eens bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |