Geduld, het gaat hier nooit zo snel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef wiggahlipz het volgende:
Het meisje lijkt niet interessant genoeg gevonden. Of te moeilijk.
Toch herken ik haar niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]En zoveel is ze niet veranderd.
Natuurlijk is dat hetzelfde meisje, kijk maar eens goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:58 schreef wiggahlipz het volgende:
Als dat hetzelfde meisje is moet het bijna Knightley zijn?
quote:
Die was leuk, wel erg warm... het strand was niet te doen overdag...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe was jullie vakantie, peaceman?
En dan wil je zeker ook bij ons blijven slapen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef brother52 het volgende:
Dat is op een vrijdag![]()
Bestel maar vast kaartjes.
31 oktober en 1 november ga ik ze waarschijnlijk ook al zien.
Als jullie dat graag willen, dan moet dat maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
En dan wil je zeker ook bij ons blijven slapen?
quote:Goedemiddag![]()
Speelt die ook bas?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Keira Knightley
quote:
Mijn excuses. Ander verpakkingsmateriaal.quote:
Wimbishquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef peaceman het volgende:
Doug
Vooruit dan maar weer..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als jullie dat graag willen, dan moet dat maar![]()
[..]
Knap dat je haar herkent. Maar ik begrijp echt niet waarom je haar naam niet gewoon postquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:31 schreef tong80 het volgende:
Toen was ze nog een pin up. Maar mooi rood om te lachen is niet verkeerd
Neeeeeeequote:
quote:Lucille Ball trouwens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Bill Gates zit achter de geraniums?
Tuuuurlijk. Anders had ik Bill Gates nooit herkendquote:
Juist ja. Daarom dus. Ik las in jouw beginpost dat het geraden moest worden zonder google. Dom van me dat ik er van uit ging dat het bekijken van de bron informatie daar ook toe behoorde , en dus ook niet toegestaan was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Anders had ik Bill Gates nooit herkend
Ik geloof dat je het niet zo goed begrijpt. Mijn post was sarcastisch bedoeld. Ik zou Bill Gates nog herkennen als hij hier aanbelde voor een kopje theequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef wiggahlipz het volgende:
Juist ja. Daarom dus. Ik las in jouw beginpost dat het geraden moest worden zonder google. Dom van me dat ik er van uit ging dat het bekijken van de bron informatie daar ook toe behoorde , en dus ook niet toegestaan was.
Zulke regels heben we hier niet hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is tong nog steeds aan de beurt
Mogge,quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:24 schreef brother52 het volgende:middag...
Geen idee wie er op het plaatje staat.
Niet gezien neequote:Op zondag 10 augustus 2008 10:38 schreef brother52 het volgende:
Er staat een nieuwe, ook al kijk je er zo over heen.
Laatst nog in het nieuwsquote:
Nee hoor, ik heb Isaac Hayes al geraden en ben ook nog eens niet op vakantie geweestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef tong80 het volgende:
Ja ga vakantie verhaaltjes uitwisselen terwijl er een plaatje open staat
Wel mooi, maar veel te warm... net als wij er zijn een hittegolfquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey Diaan, hoe was het in Denemarken?
Lekker toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
. We hebben al met al een leuke maar rustige vakantie gehad.
Da's minder lekkerquote:Morgen weer werken.....
Nou ik vind het altijd wel leuk om wat dingen te ondernemen tijdens de vakantie, maar je hebt op zich wel gelijk.quote:
Ach maar 2 dagen dan weer lang weekend we gaan komend weekend naar Lowlands en ik heb eigenlijk best wel zin om mn collega's weer te zien. Ik heb ook hele leuke collega's.quote:Da's minder lekker
Tegen de tijd dat ik inlog is het alweer geraden, dus wat heb ik daaraanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:41 schreef tong80 het volgende:
En morgen plaats ik weer het eerst volgende plaatje
Judoka's.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat zijn die judoërs....
Goedemiddag![]()
Ow ja, natuurlijkquote:
Deze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:41 schreef tong80 het volgende:
En morgen plaats ik weer het eerst volgende plaatje
Dat was retorisch.quote:
Nee, hij is het wielrenvriendje van Mart Smeets, Sjan Nogwat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Een trainer met gezondheidsproblemen? Want hij komt me vaag bekend voor.
Jean Nelissen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij is het wielrenvriendje van Mart Smeets, Sjan Nogwat.
Goed geregeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dan zijn we eruit. Volgend plaatje, tong
Heb jij dat enge mens wel eens in een rok gezien dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
Skunk Anansi de vreselijkste band ter wereld ?
Ik kan niet tegen haar stem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij dat enge mens wel eens in een rok gezien dan?
Nee, het is niet Skin van Skunk Anansi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
Skunk Anansi de vreselijkste band ter wereld ?
e. Ivoorkustquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Is het een mevrouw uit...
a. Mali
b. Burkina Fasso
c. Frankrijk
d. Nederland?
Ik heb geen geluid en ik weet helaas precies hoe ze eruit ziet.quote:
Je hebt geen geluid? Iemand werkzaam in jouw branche?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid en ik weet helaas precies hoe ze eruit ziet.
Hoe weet jij dat ik duikbootkapitein ben?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt geen geluid? Iemand werkzaam in jouw branche?
Lucky you.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid en ik weet helaas precies hoe ze eruit ziet.
Ik las het voordat je het edittequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik duikbootkapitein ben?
Waarschijnlijk was ze toen in Rotterdam voor het Nortsea Jazz Festival.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was pas nog voor de kust van Ivoorkust gelegerd, maar deze mevrouw hebben we niet bespied.
Gelegerd ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was pas nog voor de kust van Ivoorkust gelegerd, maar deze mevrouw hebben we niet bespied.
Een kennerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb wel geluid en het is inderdaad een tof nummer.
Je had je gewoon af moeten laten keuren op je spleenheup.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
Het beroerste jaar van mijn leven was toen ik in het leger zat.
Weet jij dan misschien wie de mevrouw uit Ivoorkust is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb wel geluid en het is inderdaad een tof nummer.
Ik liet me herkeuren en kreeg een O2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had je gewoon af moeten laten keuren op je spleenheup.
Helaas, ik ken alleen Alpha Blondy uit Ivoorkust maar die ziet er heel anders uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Weet jij dan misschien wie de mevrouw uit Ivoorkust is?
Ik heb het nog even nagezocht, en ik heb me vergistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien wie de mevrouw uit Ivoorkust is?
Als ik destijds had gezegd : 'Aangenaam meneer Spleenheup' dan welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is een spleenheup eigenlijk? Kun je daar S5 voor krijgen?
Ik liet me herkeuren omdat ik een polsblessure had opgelopen. Die blessure kwam door het basgitaar spelen. Mijn keuringsarts bleek ook basgitarist te zijn. We hebben gezellig over muziek en instrumenten zitten ouwehoeren en daarna heeft hij me afgekeurdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liet me herkeuren en kreeg een O2
Moest in dienst blijven maar hoefde niet meer op de tank
Coolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liet me herkeuren omdat ik een polsblessure had opgelopen. Die blessure kwam door het basgitaar spelen. Mijn keuringsarts bleek ook basgitarist te zijn. We hebben gezellig over muziek en instrumenten zitten ouwehoeren en daarna heeft hij me afgekeurd
Ja tuurlijkquote:
Ja West Afrika. Oost Afrika had ik wel gewetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Angelique Kidjo, beschouwd als de mooiste stem van West-Afrika.
Ik wil het ook weer niet té makkelijk maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja West Afrika. Oost Afrika had ik wel geweten
Gelukkig heeft z'n moeder 'm nasi meegegeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Hij zit hoe dan ook op Chinese tijd.
Ik denk niet dat tong sambal blieft, hij heeft al een spleenheup.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik 'm dan maar inkoppen? Met sambal erbij
Zeker in China. Die Chinezen zien er nogal ongezond uit, de gezondheidszorg is daar volgens mij niet je dat.quote:
Ik heb het wel helemaal gezien en heb ook wel een paar kleine foutjes gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk was het mooi (heb lang niet alles gezien). Iedereen die iets anders beweert, is gek. Maar de perfectie benauwde me.
That's television for ya baby.quote:En je wordt dus genept waar je bij staat.
In China zou je als verantwoordelijke zo maar kunnen verdwijnen.quote:Die voetstappen van vuurwerk waren ook van tevoren opgenomen. Het zal eens fout gaan live! Dan breekt toch de pleuris uit!
Precies. En dat wordt daar nooit anders. Dus wat dácht het IOC eigenlijk toen het de Spelen aan Peking toewees? (Niet antwoorden, is een retorische vraagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
In China zou je als verantwoordelijke zo maar kunnen verdwijnen.
Dat had ik van jou ook wel verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:50 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er overigens èrg tegen als dingen live misgaan. Vooral als het niet erg is.
De realiteit is nou eenmaal niet maakbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:50 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er overigens èrg tegen als dingen live misgaan. Vooral als het niet erg is.
Welnee, de realiteit wordt van tevoren opgenomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef Gellius het volgende:
Maar het is wel live. De realiteit.
Hoi!
Ik vermaak me tussentijds met de anderen.quote:Iedereen die iets anders beweert, is gek.
Ach niemand doet meer moeite.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Berkery het volgende:
Die ken ik ook alleen van naam/reputatie, maar raar dat ie bijna een dag open staat
Vandaag mag je mij de schuld gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zullen we daar de schuld van geven?
Oké, bij dezequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vnadaag mag je mij de schuld geven
Nu zie ik echt alleen maar zwart in het gezicht.quote:
Nee, een schrijver. En behoorlijk beroemd als ik Wikipedia mag geloven. Er zijn alleen weinig foto's te vinden van hem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu zie ik echt alleen maar zwart in het gezicht.
Vromans de dichter ?
Maar die heeft het al zo zwaar met Peaceman en zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In het weekend lijkt me Diaan de aangewezen schuldige.
Ik zie zijn gezicht nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, een schrijver. En behoorlijk beroemd als ik Wikipedia mag geloven. Er zijn alleen weinig foto's te vinden van hem.
Dat is waar, mmmmh..... Wyccie dan maar? Die zit nu in Portugal en is kennelijk te beroerd om even een internet-cafeetje op te zoeken en mee te komen spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die heeft het al zo zwaar met Peaceman en zo.
Lijkt me wel een goede optie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waar, mmmmh..... Wyccie dan maar? Die zit nu in Portugal en is kennelijk te beroerd om even een internet-cafeetje op te zoeken en mee te komen spelen.
quote:Van zijn boekwerden volgens zijn uitgeverij Gottmer meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Dat maakt het boek tot de best verkochte roman in Nederland ooit
Is goed, maandag moet ik werkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede optie.
Neem jij de maandag dan voor je rekening?
Moeten we alleen nog mensen vinden de de rest van de week willen doen.
Maar als het goed is kan tong nu zwart en wit zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij geeft nu zoveel licht dat de muggen eropaf komen.
Je had toch vakantie?quote:
Hád.quote:
Nee, da's nieuw. Hoewel ik pas vanaf 2 september weer een contract heb, zal ik tot die tijd toch al gauw een dag of negen werken. Leve de flexwetquote:Of het ik wat gemist.
Kurt Vonnegut ?quote:
quote:(1949) is een streekroman van
. Het volgt de lotgevallen van de tweeling Mathieu (Matje) en Hein (Heintje) uit de Peel en van hun vriend Hendrik van Ham, van hun jeugd tot hun jongvolwassenschap in een tijd rond de Tweede Wereldoorlog.
Maar je hebt in elk geval weer een contractquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hád.
[..]
Nee, da's nieuw. Hoewel ik pas vanaf 2 september weer een contract heb, zal ik tot die tijd toch al gauw een dag of negen werken. Leve de flexwet
Dat was de bedoeling. De praktijk is anders. Door de flexwet moet je er na drie opéénvolgende tijdelijke contracten bij één en hetzelfde bedrijf minimaal drie maanden en één dag uit voor je een vierde contract krijgt. Zo niet, dan is het vierde contract wettelijk gezien een contract voor onbepaalde tijd. Dat laat geen werkgever gebeuren, althans niet in mijn branche.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je hebt in elk geval weer een contract![]()
Ik heb geen idee hoe die flexwet i elkaar zit, maar volgens mij is die wet er ter bescherming van de werknemenr.
Tja, dat deugt niet.quote:k vind het wel een beetje vreemd dat je aan het werk moet terwijl je contract over 2 weken begint.
Jij doet toch iets met Multimedia? Is dat dan zo'n 'vage' branche?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..] althans niet in mijn branche.
Ik doe iets vaags in de media en kunsten. Da's op mijn specifieke vakgebied min of meer seizoensarbeid en ik ben te duur voor een werkgever als ik in vaste dienst meer dan twee maanden thuiszit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jij doet toch iets met Multimedia? Is dat dan zo'n 'vage' branche?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:55 schreef qonmann het volgende:
kortooms ?
met dank aan de hint van de roman, dat die zo goed verkocht was wist ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekend van 'Help, de dokter verzuipt',was 'Beekman & Beekman'.
Is freelance, of je door het bedrijf in laten huren als zzp-er dan geen optie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling. De praktijk is anders. Door de flexwet moet je er na drie opéénvolgende tijdelijke contracten bij één en hetzelfde bedrijf minimaal drie maanden en één dag uit voor je een vierde contract krijgt. Zo niet, dan is het vierde contract wettelijk gezien een contract voor onbepaalde tijd. Dat laat geen werkgever gebeuren, althans niet in mijn branche.
[..]
Tja, dat deugt niet.
Een Nederlandse film zonder Willeke kon natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
"Help, de dokter verzuipt" vond de kleine Scutinizer wel een 'spannende' film met Van Ammelrooy.
Freelance kan niet, daarvoor moet je aan meerdere klanten kunnen factureren. Zzp?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is freelance, of je door het bedrijf in laten huren als zzp-er dan geen optie?
Het lijkt me dat je dan buiten de flexwet valt.
Veel plezier op Lowlands, doe Diaan, en vooruit Peaceman ook, de groetenquote:Hoe dan ook, ik ga mijn bed opzoeken is niet zo moeilijk, staat een deur verderop
Morgen weer een zware dag Lowlands te gaan.
![]()
Vooral de tieten van Van Ammelrooy speelden in heel veel films van die tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een Nederlandse film zonder Willeke kon natuurlijk niet
Pianist?quote:[ afbeelding ]
Neen, meer scheppend kunstenaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral de tieten van Van Ammelrooy speelden in heel veel films van die tijd.
[..]
Pianist?
Nobelpriswinnaar uit Israël mar eigenlijk Amerikaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een Nederlandse film zonder Willeke kon natuurlijk niet
[ afbeelding ]
Zelfstandige zonder personeel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Freelance kan niet, daarvoor moet je aan meerdere klanten kunnen factureren. Zzp?
Zal ik doen zodra ik ze van ontbijt heb voorzienquote:Veel plezier op Lowlands, doe Diaan, en vooruit Peaceman ook, de groeten
Ah oké, ik wilde al eens gaan uitzoeken of ik niet gewoon een bv zou kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfstandige zonder personeel.
Leuk dat je dat doetquote:[..]
Zal ik doen zodra ik ze van ontbijt heb voorzien
Ouiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een echte jaren '70 Fransman.
Hij is zeer bekend vooral als deel van een duoquote:
Op zijn Pools gespeld is dat ......quote:
Ik ken iemand die geboren is naast de Duvel-brouwerij. Hij zegt dat hij als kind in een ketel gevallen is en daarom altijd aangeschoten is.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geboren is naast de Duvel-brouwerij. Hij zegt dat hij als kind in een ketel gevallen is en daarom altijd aangeschoten is.
Klopt:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de twee is toch al dood?
Neuh, die foto is zonder twijfel uit de jaren '70. Hij is ook maar net 50 geworden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:46 schreef qonmann het volgende:
wellicht was het dan een '60 fransman of was hij zijn tijd vooruit
Jolanda Keizer ja,quote:
Lowlands is nog steeds erg tof. Vandaag veel gezienquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé brother, hoe was Lowlands? Welke bands heb je gezien?
Tong is vast jaloers.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef brother52 het volgende:
The Sex Pistols was erg grappig om een keer te zien.
Je hebt behoorlijk veel gezien.quote:Van veel bands helaas maar halve optredens kunnen zien omdat er vrij veel overlapping was in de programering en ik geen zin had om in volle sprint van podium naar podium te rennen.
En terrecht.quote:
Ja, vandaag heb ik zelfs bands moeten laten schieten. Ik had op zich Franz Ferdinand, British Sea Power en Volbeat ook nog wel willen zien maar dan had ik weer ander dingen moeten missen.quote:Je hebt behoorlijk veel gezien.
Nee, we zitten Lowlands op teevee te kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef brother52 het volgende:
Staat er eigenlijk nog een plaatje open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |