Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.quote:
Eerste doos is echt heerlijk, en nu vind ik ze echt vies en naar vet smaken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.
Owja die heeft mn mama ook altijd in de kelder liggenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.
Ik ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.
En daarom kijk ik geen tv. Ding is sinds het EK niet meer aangeweest volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.
Nee het is heerlijk! Ik heb het mn tantes ook eens opgedrongen en volgens hun smaakt het naar zuurtjesnat (snoep van vroeger) als je dat kentquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:44 schreef Kluts het volgende:
Liefie, ik lust geen appelsap.
Maar wat een vage combi ook!
Grand Marinierquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef liefie_ het volgende:
Omg weet je wat je dan echt echt echt moet proberen?
Amaretto appelsap!
Klinkt suf maar is heeeeerlijk
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig toch! Stel je hebt opeens een tang nodig!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!
De honden en katten hebben er meer last van. Ik was gisteren aangeschoten en toen heb ik de hond mee naar bed genomen. Vandaag sprong er bij mijn zus thuis ineens een vlo uit mijn tasje. Zus maand geleden bevallen, paniek in de tent enzo. Maar vlooien in haar huis vindt ze minder erg dan haar buren. Hun baby van 6 maanden, de kraamverzorgster kwam altijd in beschermende pakken enzo. Staat mijn zus met haar zwangere buik de baby te bewonderen en vroeg zo naar die kleding. Zus buigt net over de baby heen, zegt de buurvrouw dat ze ooit MRSA bacterie opgelopen heeft (gevaarlijk bij bijvoorbeeld keizersnede) en dat de baby die vrijwel zeker ook heeft. Wtf, ben je 5 maanden zwanger.quote:
Chirurgisch staal, zal over een aantal jaar ook wel flink in waarde gestegen zijn, investering in de toekomst dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!
Pff, die moest ik ff 3 keer opnieuw lezen, voor ik hem begreepquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:48 schreef MLI het volgende:
[..]
De honden en katten hebben er meer last van. Ik was gisteren aangeschoten en toen heb ik de hond mee naar bed genomen. Vandaag sprong er bij mijn zus thuis ineens een vlo uit mijn tasje. Zus maand geleden bevallen, paniek in de tent enzo. Maar vlooien in haar huis vindt ze minder erg dan haar buren. Hun baby van 6 maanden, de kraamverzorgster kwam altijd in beschermende pakken enzo. Staat mijn zus met haar zwangere buik de baby te bewonderen en vroeg zo naar die kleding. Zus buigt net over de baby heen, zegt de buurvrouw dat ze ooit MRSA bacterie opgelopen heeft (gevaarlijk bij bijvoorbeeld keizersnede) en dat de baby die vrijwel zeker ook heeft. Wtf, ben je 5 maanden zwanger.
Het was wel supergezellig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Hond mee naar bed is zo vreselijk en stiekum briljant
Dat is echt zooo vroeger!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
Ik had zelf ook al wat gehaald.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal mazzel hebben he.
*schenkt een glaasje in voor TD*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |