Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Pizzaman het volgende:
Moet ik iets voor je opzoeken?
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0quote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef booo het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werkt. Heb wel een of andere update gehad van Firefox, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Iemand?
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:56 schreef Japin het volgende:
[..]
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0
Er is inmiddels een versie uit van Cookie Editor die ook compatible is met Firefox 3, zie https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573. Werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef booo het volgende:
[..]
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijg
Haha, niks gezegd. Dan is het gewoon een kwestie van nieuwe cookie-editor downloaden!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef trazz het volgende:
[..]
Er is inmiddels een versie uit van Cookie Editor die ook compatible is met Firefox 3, zie https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573. Werkt bij mij prima.
Klopt.. maar dat verschil merk ik eigelijk niet zoveel zelf...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
@Ace1: Je zei dat bij een Hollister blousje geen verschil zit... Daar ben ik het niet met je mee eens
Hollister is namelijk classic fit en Abercrombie Muscle Fit. Heb beide en Abercrombie zit wel degelijk een stuk strakker in maat M bij mij als die van Hollister
Uniek, ik ben net ook overgestapt naar firefox 3.0 omdat hier iemand de link naar de cookie-editor voor 3.0 al had gepost. Maar alles is blijkbaar automatisch mee ge-update, want ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef booo het volgende:
Nou, het is niet grappig meer
Die clearance knop krijg ik hier echt niet meer terug getoverd. Met IE werkte het sowieso niet he?
Mja, ik ben bang dattie het daarvoor ook al niet meer deed. Nu nog even iets verzinnen om dat op te lossen :[quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Japin het volgende:
[..]
Uniek, ik ben net ook overgestapt naar firefox 3.0 omdat hier iemand de link naar de cookie-editor voor 3.0 al had gepost. Maar alles is blijkbaar automatisch mee ge-update, want ik heb nergens last van
fake natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost, maar heeft iemand ervaringen met deze site?
http://www.cheapabercrombie.com/Abercrombie-Fitch-Mens-Hoodies/
Je krijgt na een paar weken een acceptgiro van FedEx. Goed figuur trouwensquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb het binnen!! Hoe zit dat met die invoerrechten? Ik heb nog niks hoeven betalen, krijg ik daar later een rekening van? Ik zal even de foto's laten zien. Ik heb alles in M besteld, maar het valt niet allemaal hetzelfde, het groene shirt is aan de strakke kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb het binnen!! Hoe zit dat met die invoerrechten? Ik heb nog niks hoeven betalen, krijg ik daar later een rekening van? Ik zal even de foto's laten zien. Ik heb alles in M besteld, maar het valt niet allemaal hetzelfde, het groene shirt is aan de strakke kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die hoodie!! Ik wacht even af hoeveel ik moet bijbetalen aan de FedEx, maar ik ga, als dat meevalt, echt wel nog vaker bestellen, die joggingbroek zit echt heerlijk en was dus maar 19 zoveel in de clearance en ook dat gestreepte shirtje zit echt mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:22 schreef AudeVie het volgende:
Tof conleche!
Ik krijg binnenkort ,als het allemaal goed verloopt, dit bij de terugkomst van een goede vriend uit de VS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet elk deel gevolgd dus vergeef me als deze vraag al meerdere keren werd gesteld, maar is er al sprake van een volgende vestiging in Europa naast Londen? Nederland misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |