Ja die had ik dus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je maatje S hebt van het gele overhemd dan kan je nu gaan balen
Zo niet dan heb je een goede bestelling gedaan![]()
Heb gelijk ook maar even besteld.
Namelijk het volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal 240 dollar zo'n 165 eurotjes plus ik gok zo'n 25/30 euro naheffing
Je zou even de site moeten checken maar volgens mij doen ze aan geld terugstorten als je artikel binnen 2 weken na aankoop wordt afgeprijsd. Weet niet of dat ook voor buiten de VS geldt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja die had ik dus.
Tyfus kk zooi.
Naja niks aan te doen.
Das best snelquote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
Hallo Ace1,quote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
welke trui?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb alles weer binnen en het past goed!
Mijn trui is wat aan de korte kant maar het kan net
Is dat normaal bij de truien heb namelijk voor het eerst besteld zo'n trui...
Maandag besteld en vandaag alweer binnen lekker, lekker!![]()
Misschien heeft het hier iets mee te maken? Internetaankopen buiten EU worden goedkoperquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
Lijkt mij sterk dat de douane er nu al wel rekening mee houdt zoals in de tekst genoemd.quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |