abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61363652
ook besteld:

en voor mn vriendin:

;-)
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_61372310
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
  donderdag 4 september 2008 @ 12:21:48 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61372602
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Das best snel
Ik ben inmiddels overleden
pi_61373189
Heb ik ook gehad, een blouse besteld voor $69.50 en nog geen week later was ie ineens $39.50..

Bestelling dateert van afgelopen juli, maar goed, kan het altijd proberen en heb een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of ze nu ook nog terugstorten.. Afwachten!
pi_61374109
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Hallo Ace1,
Zag dat je ook een blouse had besteld.. hoe valt deze qua maat? (hoe groot ben je?) Heb nl. zelf van polo's en t-shirts een M maar lees overal dat dat voor een blouse te groot zou zijn?

Tks alvast!
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_61378096
ja heb voor blouse altijd s en de rest m....ben 1.88
Zal nog wel een x wat foto's plaatsen.
pi_61408025
Heb alles weer binnen en het past goed!
Mijn trui is wat aan de korte kant maar het kan net
Is dat normaal bij de truien heb namelijk voor het eerst besteld zo'n trui...

Maandag besteld en vandaag alweer binnen lekker, lekker!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:11:00 #133
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61408232
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb alles weer binnen en het past goed!
Mijn trui is wat aan de korte kant maar het kan net
Is dat normaal bij de truien heb namelijk voor het eerst besteld zo'n trui...

Maandag besteld en vandaag alweer binnen lekker, lekker!
welke trui?
The truth is relative, pick one that works!
pi_61410489
iemand ervaring met die wolf jaw jackets?

is het aangenaam? niet te warm? en een M van die wollen fleece, is dat hetzelfde als een M zonder wol? of moet je toch groter gaan?

want 200 dollar is veel
Seriously Easy Going
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:38:05 #135
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_61414210
Ik ga denk ik het volgende bestellen:

Als Nederlander wil ik uiteraard zo goedkoop mogelijk dit bestellen, aangezien het hier toch om een dollar of 300 gaat, wat kan ik nu het beste doen? Bestellen via Ellen dan hopen dat de douane het niet checkt? OF gewoon via A&F en dan de 33% betalen?
pi_61415982
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

welke trui?
Deze
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:12:35 #137
95095 Pizzaman
pi_61417231
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
pi_61422145
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
Misschien heeft het hier iets mee te maken? Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:00:12 #139
95095 Pizzaman
pi_61422525
quote:
Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger.
Lijkt mij sterk dat de douane er nu al wel rekening mee houdt zoals in de tekst genoemd.
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:20:24 #140
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61422862
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Deze
[ afbeelding ]
van die had ik niet verwacht dat ie aan de korte kant zou zijn.
overigens is het meeste van A&F juist aan de lange kant.
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:20:59 #141
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61422872
shit...dubbelpost.

we zouden toch echt de mogelijkheid moeten hebben om je eigen post te verwijderen.
pi_61424369
Heb goede ervaringen met FedEx. Supersnelle levering, acceptgiro komt ongeveer 3 weken later. Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel goedkoper is dan via de website van American Eagle. Hier komt de TNT nog met een behoorlijk bedrag (ook heffing over de verzendkosten, waar ik het overigens niet mee eens ben) van ongeveer ¤30, maar goed de verzendkosten via AE zijn dan ook lager dan via A&F. Duurt alleen te lang voordat het pakket binnen is omdat TNT het te lang vasthoudt!

Ik heb zelf behoorlijk wat kledingstukken van A&F waar het merk niet met zo'n grote letters op vermeld staat, het kleine moose logo zegt al voldoende voor de kenners

Kan iemand mij trouwens helpen met die clearance pagina via Internet Explorer? Ik heb een aantal topics doorgelezen maar nog geen oplossing gelezen (of ik heb niet goed gekeken, dan mijn excuses ) hoe ik die specifieke cookie voor de Abercrombie website kan aanpassen.

Alvast heel erg bedankt!

Ga in december overigens weer naar New York, maar ik zag op de website dat ze de prijzen aan het verhogen zijn!!! Hopen dat die dollar weer wat gunstiger staat over een paar maanden
  zaterdag 6 september 2008 @ 13:03:15 #143
95095 Pizzaman
pi_61424825
quote:
Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen.
Om wat voor bedragen ging het dan?

Ik ga namelijk voor 221,27 euro aan spullen bestellen en verwacht toch wel een naheffing van een euro of 70.
pi_61425300
Voorbeeld: muts en sjaal voor USD 54 + verzendkosten USD 45, acceptgiro van FedEx: ¤9,50.

Ik zoek nog wel even wat andere voorbeelden, moet even mijn administratie raadplegen
pi_61425649
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef chrissieke het volgende:
Heb goede ervaringen met FedEx. Supersnelle levering, acceptgiro komt ongeveer 3 weken later. Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel goedkoper is dan via de website van American Eagle. Hier komt de TNT nog met een behoorlijk bedrag (ook heffing over de verzendkosten, waar ik het overigens niet mee eens ben) van ongeveer ¤30, maar goed de verzendkosten via AE zijn dan ook lager dan via A&F. Duurt alleen te lang voordat het pakket binnen is omdat TNT het te lang vasthoudt!

Ik heb zelf behoorlijk wat kledingstukken van A&F waar het merk niet met zo'n grote letters op vermeld staat, het kleine moose logo zegt al voldoende voor de kenners

Kan iemand mij trouwens helpen met die clearance pagina via Internet Explorer? Ik heb een aantal topics doorgelezen maar nog geen oplossing gelezen (of ik heb niet goed gekeken, dan mijn excuses ) hoe ik die specifieke cookie voor de Abercrombie website kan aanpassen.

Alvast heel erg bedankt!

Ga in december overigens weer naar New York, maar ik zag op de website dat ze de prijzen aan het verhogen zijn!!! Hopen dat die dollar weer wat gunstiger staat over een paar maanden
Wat betreft de kosten die FedEx dan wel TNT over je verzending gooien. Het is van veel factoren afhankelijk, oa: land waar het kledingstuk is gemaakt, hoogte van totale bedrag (verzendkosten+bestelling), hoogte van alleen bestelling etc etc. Er is over het algemeen niet echt een pijl op te trekken. Als vaste regel houden we hier op het forum dus maar aan dat je 33% betaald van het bestelde bedrag. Nog simpeler is de euro/dollar regel: Wat je bespaart aan de voordelige dollarkoers, betaal je terug in verzendkosten en BTW. Als je dus voor de dollartekens op de site eurotekens leest heb je een goede schatting van het bedrag dat je totaal kwijt zal zijn. Misschien dat het inmiddels wat meer is omdat de dollar wat bijgetrokken is.

Voor zover ik weet is de clearance pagina niet te bereiken via IE. Het werkt namelijk via een plug-in van firefox. Je zou moeten zoeken naar een cookie-editor voor IE. De clearance pagina is namelijk alleen toegankelijk voor US-inwoners. Je past dus via de cookie-editor je cookie aan waardoor de site denkt dat je in de US woont en je dus toegang hebt tot de clearance pagina. SW heeft het uitgebreid uitgelegd in de OP dus download gewoon Firefox als je er niet uitkomt met IE.

Overigens zelf een heffing van 22 euro over een bestelling van 220 dollar gekregen. Viel me alles mee. Denk dat mijn volgende bestelling pas in december gaat worden, even kijken of het echt goedkoper wordt als de nieuwe regeling in gaat.
pi_61426132
tvp..
pi_61427638
Firefox geïnstalleerd, add on gedownload, abercrombie website opgezocht en country gewijzigd. IK ZIE DE CLEARANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super bedankt!

Eigenlijk gek dat ze dan toch leveren aan een Nederlands huisadres...
pi_61429333
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Dit komt om het volgende...
Heb al een aantal keren wat besteld (4e keer nu)
En telkens heb ik van mijn bedrag zo'n 15 a 20% naheffing moeten betalen dus zou vast nu ook wel weer zo zijn

Zolang je maar geen jeans koopt die schatten ze hoog in kwa waarde...
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:02:38 #149
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61430867
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Zolang je maar geen jeans koopt die schatten ze hoog in kwa waarde...
dat heb ik 1 keer meegemaakt, toen rekende ze 33% over ¤115 terwijl ik er maar $29.90 voor had betaald, maar bij de tweede keer had ik er 1 van $48.90 en 1 van $28.90 en daar hebben ze toen wel gewoon de 33% overheen berekend en niet één of ander hoog bedrag.
pi_61431563
Vriend van mij had ook een keer een broek gekocht en deze werd ook geschat op 120 euro dus hierdoor een flinke naheffing terwijl hij de broek uit de uitverkoop had gehaald...

Dus tja... Broeken vind ik toch daardoor gevaarlijker om te bestellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')