Das best snelquote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
Hallo Ace1,quote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
welke trui?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb alles weer binnen en het past goed!
Mijn trui is wat aan de korte kant maar het kan net
Is dat normaal bij de truien heb namelijk voor het eerst besteld zo'n trui...
Maandag besteld en vandaag alweer binnen lekker, lekker!![]()
Misschien heeft het hier iets mee te maken? Internetaankopen buiten EU worden goedkoperquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
Lijkt mij sterk dat de douane er nu al wel rekening mee houdt zoals in de tekst genoemd.quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger.
van die had ik niet verwacht dat ie aan de korte kant zou zijn.quote:
Om wat voor bedragen ging het dan?quote:Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen.
Wat betreft de kosten die FedEx dan wel TNT over je verzending gooien. Het is van veel factoren afhankelijk, oa: land waar het kledingstuk is gemaakt, hoogte van totale bedrag (verzendkosten+bestelling), hoogte van alleen bestelling etc etc. Er is over het algemeen niet echt een pijl op te trekken. Als vaste regel houden we hier op het forum dus maar aan dat je 33% betaald van het bestelde bedrag. Nog simpeler is de euro/dollar regel: Wat je bespaart aan de voordelige dollarkoers, betaal je terug in verzendkosten en BTW. Als je dus voor de dollartekens op de site eurotekens leest heb je een goede schatting van het bedrag dat je totaal kwijt zal zijn. Misschien dat het inmiddels wat meer is omdat de dollar wat bijgetrokken is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef chrissieke het volgende:
Heb goede ervaringen met FedEx. Supersnelle levering, acceptgiro komt ongeveer 3 weken later. Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel goedkoper is dan via de website van American Eagle. Hier komt de TNT nog met een behoorlijk bedrag (ook heffing over de verzendkosten, waar ik het overigens niet mee eens ben) van ongeveer ¤30, maar goed de verzendkosten via AE zijn dan ook lager dan via A&F. Duurt alleen te lang voordat het pakket binnen is omdat TNT het te lang vasthoudt!
Ik heb zelf behoorlijk wat kledingstukken van A&F waar het merk niet met zo'n grote letters op vermeld staat, het kleine moose logo zegt al voldoende voor de kenners![]()
Kan iemand mij trouwens helpen met die clearance pagina via Internet Explorer? Ik heb een aantal topics doorgelezen maar nog geen oplossing gelezen (of ik heb niet goed gekeken, dan mijn excuses) hoe ik die specifieke cookie voor de Abercrombie website kan aanpassen.
Alvast heel erg bedankt!
Ga in december overigens weer naar New York, maar ik zag op de website dat ze de prijzen aan het verhogen zijn!!! Hopen dat die dollar weer wat gunstiger staat over een paar maanden
Dit komt om het volgende...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
dat heb ik 1 keer meegemaakt, toen rekende ze 33% over ¤115 terwijl ik er maar $29.90 voor had betaald, maar bij de tweede keer had ik er 1 van $48.90 en 1 van $28.90 en daar hebben ze toen wel gewoon de 33% overheen berekend en niet één of ander hoog bedrag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Zolang je maar geen jeans koopt die schatten ze hoog in kwa waarde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |