quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef DJMomo het volgende:OT @ japin, 11 dagen. we gaan 4wd-en door het binnenland. lekker off road crossen en rivier doorkruisen enzo (zegt ze nu nog heel dapper). ben al eens in & rond reykjavik geweest. vet land idd. waar ben jij geweest?
ik vind de hoodie juist wat strakker zitten dan de tees. mijn tees zaten ook prima trouwens, maakte me nog even zorgen om de LS, omdat deze fitted zou zijn (en er zo smal uitzag op het plaatje, maar ging prima. lekker lang allemaal. mijn hoodie was classic fit trouwens, de LS fitted en de SS ook classic.
Duidelijk meer budget dan ik had

Een dagje reykjavik, daarna 3 dagen thinvellir, geysir en gulfoss, daarna een busreis van 2 weken gedaan door de westfjorden, akureyri, korte stop in myvatn, daarna via egilstadir naar skaftafel park, vik, thorsmork en terug naar reykjavik. En nog 2 dagen in reykjavik. Vooral veel gewandeld in de natuurparken.
Sowieso skaftafelpark bezoeken als je dat nog niet hebt gedaan. Myvatn schijnt ook erg mooi zijn maar daar had ik echt geen tijd meer voor. Thorsmork is ook prachtig maar je hebt nogal wat ervaring en een hele dikke 4WD nodig om de rivieren daar over te steken.
Bij mij zitten de hoodies juist strakker. Die heb ik dan ook (samen met de overhemden) een maat kleiner dan m'n shirtjes en polo's. Overigens bij mijn bestelling 2 underwearshirtjes gekocht, allemaal in maat S. 1 zit echt perfect en de ander zit echt te strak. Niet echt hele constante maatvoering dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Japin op 16-08-2008 14:29:51 ]