abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60861956
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

nee hoodies zijn ruimer.
Ook is het bij hoodies handig om te letten op de verhouding katoen-polyester/nylon. Die met meer katoen zijn ruwer en zitten wat stugger, die met meer polyester zijn wat soepeler. En die zonder rits zijn ontzettend warm, heb er een die ik daarom bijna nooit aan heb.

Tijdens mijn iets te korte vakantie in Oregon kwam ik er trouwens achter dat ze daar ANF dragen of AE, een combinatie is "not done". Beetje vreemd want ik vind 't behoorlijk op elkaar lijken. Nog vreemder was de reactie van een Amerikaans meisje toen ik weer in NL was, die schreeuwde "oh my God!" toen ze zag dat ik een ANF tee aanhad Voor de statistici: Heb in Oregon maar ANF 1 tee gekocht, in de clearance. Volgende keer beter...
pi_60873415
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef DJMomo het volgende:
OT @ japin, 11 dagen. we gaan 4wd-en door het binnenland. lekker off road crossen en rivier doorkruisen enzo (zegt ze nu nog heel dapper). ben al eens in & rond reykjavik geweest. vet land idd. waar ben jij geweest?

ik vind de hoodie juist wat strakker zitten dan de tees. mijn tees zaten ook prima trouwens, maakte me nog even zorgen om de LS, omdat deze fitted zou zijn (en er zo smal uitzag op het plaatje, maar ging prima. lekker lang allemaal. mijn hoodie was classic fit trouwens, de LS fitted en de SS ook classic.
Duidelijk meer budget dan ik had Een dagje reykjavik, daarna 3 dagen thinvellir, geysir en gulfoss, daarna een busreis van 2 weken gedaan door de westfjorden, akureyri, korte stop in myvatn, daarna via egilstadir naar skaftafel park, vik, thorsmork en terug naar reykjavik. En nog 2 dagen in reykjavik. Vooral veel gewandeld in de natuurparken.
Sowieso skaftafelpark bezoeken als je dat nog niet hebt gedaan. Myvatn schijnt ook erg mooi zijn maar daar had ik echt geen tijd meer voor. Thorsmork is ook prachtig maar je hebt nogal wat ervaring en een hele dikke 4WD nodig om de rivieren daar over te steken.

Bij mij zitten de hoodies juist strakker. Die heb ik dan ook (samen met de overhemden) een maat kleiner dan m'n shirtjes en polo's. Overigens bij mijn bestelling 2 underwearshirtjes gekocht, allemaal in maat S. 1 zit echt perfect en de ander zit echt te strak. Niet echt hele constante maatvoering dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Japin op 16-08-2008 14:29:51 ]
pi_60874453
valt wel mee van dat budget hoor. was al met al niet vreselijk veel duurder dan onze trip naar China in april. maar goed, toen gingen we én langer én hadden we tig binnenlandse vluchten. Mss ben ik al gewend aan de IJsland-reis-prijzen ofzow. daarbij gaan we expres pas de 23e op vakantie, dan begint het tussenseizoen, wat al honderden euro's scheelt. en we hebben geen eigen d/t op de kamer. scheelde ook 2honderd euro. veel later konden we trouwens niet gaan ivm sneeuwval bij landmannalaugar. ik zit verder zowieso een paar nachten rond myvatn, en hoop vandaar uit ook naar askja te kunnen gaan.

ennieweej....

wat je zegt over de hoodies slaat een beetje nergens op. no wonder dat ze strakker zitten als je ze een maat kleiner dan de rest hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60875025
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:34 schreef DJMomo het volgende:
valt wel mee van dat budget hoor. was al met al niet vreselijk veel duurder dan onze trip naar China in april. maar goed, toen gingen we én langer én hadden we tig binnenlandse vluchten. Mss ben ik al gewend aan de IJsland-reis-prijzen ofzow. daarbij gaan we expres pas de 23e op vakantie, dan begint het tussenseizoen, wat al honderden euro's scheelt. en we hebben geen eigen d/t op de kamer. scheelde ook 2honderd euro. veel later konden we trouwens niet gaan ivm sneeuwval bij landmannalaugar. ik zit verder zowieso een paar nachten rond myvatn, en hoop vandaar uit ook naar askja te kunnen gaan.

ennieweej....

wat je zegt over de hoodies slaat een beetje nergens op. no wonder dat ze strakker zitten als je ze een maat kleiner dan de rest hebt.
Hmm, beetje brak uitgelegd. Ze zitten dus juist ruimer dan de shirtjes en polo's waardoor ik ze een maat kleiner koop. In de maat kleiner heb ik dan een vrij "strakke" fleece.

Over ijsland kan ik nog uren doorpraten, maar dat moeten we maar niet doen in dit topic
pi_60923671
Ik heb voor fleece ook een M... net als m'n tees. Overhemden heb ik S.

Als ik fleece een S neem issie te kort.. ziet er niet uit.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:48:21 #106
22273 Dizer
Save the beard!
pi_60953331
Ga in januari weer naar New York... wordt dus een bezoekje aan 5th avenue
EN ik ga ook aan de Ruehl of zo iets, ook mooie kleding. Zelfde concept
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:29:57 #107
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_61275640
Wat ik mij nu afvraag, als ik via Ellen zou bestellen, hoeveel kan mij dit dan uiteindelijk besparen? Alleen het geluk wat ik moet hebben dat de douane het pakje niet pakt?
pi_61276210
Vandaag op de Scheveningse boulevard weer genoeg Abercrombie gezien. En net ook tijdens het journaal:

http://www.nos.nl/nosjour(...)_mexico_protest.html

Kijk bij seconde 35
pi_61288258
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:29 schreef Pizzaman het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, als ik via Ellen zou bestellen, hoeveel kan mij dit dan uiteindelijk besparen? Alleen het geluk wat ik moet hebben dat de douane het pakje niet pakt?
verzendkosten binnen USA zijn stuk lager:

Total Amount Standard Delivery Next BusinessDay (Air) Saturday Delivery
$0 up to $100: $10 $20 $30
over $100 up to $300: $15 $25 $35
over $300 up to $500 $20 $30 $40
over $500 $25 $35 $45

[ Bericht 19% gewijzigd door SeeQ op 01-09-2008 12:20:16 ]
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
  maandag 1 september 2008 @ 13:28:26 #110
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_61290179
Dat klopt, maar daar staat weer tegenover dat Ellen ook gewoon kosten rekent voor haar diensten, namelijk 25 euro en dan nog een bepaald percentage.
pi_61291949
Vanavond denk ik dit bestellen:

Muscle fit fleece:

Tee:

Shirt:
  maandag 1 september 2008 @ 14:39:38 #112
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61292058
Dit shirt vind ik erg vet, is weer eens wat anders dan de rest van de A&F shirts.

The truth is relative, pick one that works!
  maandag 1 september 2008 @ 15:53:06 #113
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61294126
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef Ace1 het volgende:
Vanavond denk ik dit bestellen:

Muscle fit fleece:
[ afbeelding ]

Tee:
[ afbeelding ]

Shirt:
[ afbeelding ]
Die onderste heb ik ook
Ik ben inmiddels overleden
pi_61294946
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Die onderste heb ik ook
Ik ook, ik voel me soms een beetje een paasei erin. Maar dat terzijde
  maandag 1 september 2008 @ 16:58:20 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61295948
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef Japin het volgende:

[..]

Ik ook, ik voel me soms een beetje een paasei erin. Maar dat terzijde
Ach het is alweer bijna pasen
Ik ben inmiddels overleden
pi_61310749
Net het bovenstaande besteld

Iemand al foto's van dat gele overhemd? (a)
pi_61325400
Aanbiedingen shop wordt op dit moment geupdate
pi_61327925
Hoop niet dat mijn items ertussen gaan staan
pi_61333419
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef Ace1 het volgende:
Hoop niet dat mijn items ertussen gaan staan
Als je maatje S hebt van het gele overhemd dan kan je nu gaan balen
Zo niet dan heb je een goede bestelling gedaan

Heb gelijk ook maar even besteld.
Namelijk het volgende

Totaal 240 dollar zo'n 165 eurotjes plus ik gok zo'n 25/30 euro naheffing
pi_61333529
Weet iemand toevallig of ze ooit een versie van de underwear shirtjes hebben gehad met lange mouwen? Dus gewoon een simpele, strakke witte/grijze/donkergrijze longsleeve? Of iets wat daar op lijkt?
pi_61335072
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Als je maatje S hebt van het gele overhemd dan kan je nu gaan balen
Zo niet dan heb je een goede bestelling gedaan

Heb gelijk ook maar even besteld.
Namelijk het volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Totaal 240 dollar zo'n 165 eurotjes plus ik gok zo'n 25/30 euro naheffing
Ja die had ik dus.

Tyfus kk zooi.

Naja niks aan te doen.
pi_61335190
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja die had ik dus.

Tyfus kk zooi.

Naja niks aan te doen.
Je zou even de site moeten checken maar volgens mij doen ze aan geld terugstorten als je artikel binnen 2 weken na aankoop wordt afgeprijsd. Weet niet of dat ook voor buiten de VS geldt.
pi_61335603
Ja ik heb gemailt.. hopelijk krijg ik het terug!
pi_61336925
Hey Stijn,

Thanks for writing in about your order. We’ve made the adjustment for you in the amount of $29.60 and you’ll see the adjustment on your credit card statement.

We hope to see you shopping at A&F again soon.

Tiara
Customer Service
Abercrombie & Fitch

Netjes
pi_61361761
Zeker netjes, en snel ook!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')