abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60667429
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

nee ze zijn classic fit.
Ik zag het ook net toen ik uit mijn luiheid ontwaakte en gewoon even zelf ging kijken. In ieder geval 1 vraag opgelost. Het valt me op dat er bij de vrouwenclearance ook alleen nog maar XS en S over is. Het zal dus wel klein uitvallen denk ik.
pi_60671778
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Japin het volgende:

[..]

Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.

Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
pi_60680218
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.

Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
Aah fijn! Uiteindelijk maar een M uit de clearance mee besteld, ook niet zo'n ramp als het dan niet goed zit en dan heb je tenminste een beeld van de maatvoering.
pi_60687678
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermuda Wel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken

Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
pi_60687720

Dat was de broek, polo kan ik geen plaatje vinden, wss. oude collectie

Broek kost op de site maar 49dollar
pi_60691056
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Elwood1802 het volgende:
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermuda Wel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken

Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:42:01 #57
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60693009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef Japin het volgende:

[..]

Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
The truth is relative, pick one that works!
pi_60693245
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
Dan ben je aardig opgelicht, als ik die winstmarge zo lees.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60705043
Volgens mij klopt van dat Fedex systeem ook niks.

pi_60708192
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Nep

Voordat ik met nepsul ga lopen

Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.

Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
pi_60708272
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Nep

Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.

49 dollar en 69 euro, je bent echt wel opgelicht

Al is dat passen wel een voordeel als het je eerste A&F kleren zijn.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60708714
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Nep

Wat je misschien hebt gemist is dat er dus maar 1 Abercrombie shop in Europa is. Er zijn wel winkels die erg oude restpartijen mogen verkopen waar America Today er bijvoorbeeld 1 van is. Daar koop je meestal erg oude shirtjes en soms polo's voor "normale" America Today prijzen (30 euro ong) Als de kleren al echt zijn, zijn ze dus van een erg oude collectie en je hebt sowieso veel te veel betaald
pi_60708856
Duh, wist 3 jaar geleden al dat er (toen nog) geen winkel in Europa zat

En oude collectie maakt me niet uit, heb de kleren hier in de buurt maar mondjesmaat gezien en die broek vond ik ook mooi..zag dus geen reden om ze te laten liggen.
pi_60711723
Ik heb vorige week zaterdag e.e.a. bij Hollister besteld (na het lezen van de verschillende topics op FOK!) en donderdag was alles al binnen. Was de eerste keer en het blijkt dat ik me een beetje heb vergist in de maatvoering.

Polo's van Lacoste en Tommy Hilfiger draag ik in maat M. De polo's van Hollister vallen _iets_ kleiner dan deze, het kan net. Qua broeken draag ik maat 34 en deze heb ik dus ook besteld, nu achteraf had ik makkelijk twee maten kleiner kunnen bestellen. Ik heb dus twee shorts in de aanbieding:

De 'Little Harbour' in de kleur 'Dark Khaki', maat 34. Vraagprijs: 30 Euro

De 'Las Tunas' in het groen, maat L. Vraagprijs: 20 Euro

/Edit: Beide broeken zijn verkocht!

[ Bericht 1% gewijzigd door Collecol op 12-08-2008 15:23:24 ]
pi_60712640
welke maat is de bovenste foto?
pi_60713097
Trackingnummer
949079759228
Verzenddatum
Aug 4, 2008

Bestemming
ARNHEM NL
Servicetype
International Priority Service
Gewicht
9.5 lbs.

Status
Vrijgave internationale zending

Datum/Tijd

Activiteit

Details

Aug 8, 2008 3:44 PM

Probleem met verzending

AMERSFOORT NL

Vastgehouden, ingeklaard bij douanepersoneel nadat vliegtuig was vertrokken

3:44 PM

AMERSFOORT NL

3:34 PM

AMERSFOORT NL
Toon moed!
pi_60713112
Iemand enig idee wat het bovenstaande te betekenen heeft?
Toon moed!
pi_60713327
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:27 schreef Elwood1802 het volgende:
welke maat is de bovenste foto?
Maat 34.
pi_60714172
Voor 30 euro inclusief wil ik de bovenste wel kopen van je
Heb zelf ook 34 normaal,dus wordt wel een gok.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:27:16 #70
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_60716106
Nu half Nederland in Abercrombie loopt ging ik maar even op de Hollister & American Eagle website kijken (alhoewel ik vast nog wel orders bij Abercrombie plaats in de toekomst.. het blijft wel leuke kleding), en ik zag dat AE nu paypal accepteerd! Misschien een tip voor de mensen die geen creditcard hebben. Is ook nog wat goedkoper dan Abercrombie
pi_60724803
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef nelisb het volgende:
Voor 30 euro inclusief wil ik de bovenste wel kopen van je
Heb zelf ook 34 normaal,dus wordt wel een gok.
Ik heb je een PM gestuurd.
pi_60728066
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:46 schreef Qlubtempo het volgende:
Iemand enig idee wat het bovenstaande te betekenen heeft?
Heb geen idee! Heb de mijne besteld afgelopen woensdag en fedex track and trace geeft nu aan in vehicle for delivery.

Edit : mijn pakket is afgeleverd!! Woensdag 6 augustus om 23 uur besteld!

[ Bericht 8% gewijzigd door nelisb op 11-08-2008 15:31:52 ]
pi_60743053
heb vandaag mijn bodywarmertje mogen ontvangen. Mijn eerste A&F item. Met recht een 'fitted' snit. maar perfecto hoor.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60754124
zojuist maar even online ook een en ander besteld. onder andere een hoodie die mijn collega niet in de echte winkel kon vinden! ik hoop dat het allemaal nog voor mijn vakantie volgende week binnen is (expected volgens de order bevestiging op woensdag de 20e, dus zou goed moeten gaan).

Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60754459
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:16 schreef DJMomo het volgende:
zojuist maar even online ook een en ander besteld. onder andere een hoodie die mijn collega niet in de echte winkel kon vinden! ik hoop dat het allemaal nog voor mijn vakantie volgende week binnen is (expected volgens de order bevestiging op woensdag de 20e, dus zou goed moeten gaan).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vrijdagavond besteld (middag dus voor de VS) expected op de 19de. Inmiddels opgehaald door FedEx en verwachte afleverdatum is opgeschoven naar morgen. Nou zou dat wel overmorgen worden maar met een beetje geluk heb jij je spullen dus ook ruim op tijd in huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')