Ik zag het ook net toen ik uit mijn luiheid ontwaakte en gewoon even zelf ging kijken. In ieder geval 1 vraag opgelost. Het valt me op dat er bij de vrouwenclearance ook alleen nog maar XS en S over is. Het zal dus wel klein uitvallen denk ik.quote:
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Japin het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80
Aah fijn! Uiteindelijk maar een M uit de clearance mee besteld, ook niet zo'n ramp als het dan niet goed zit en dan heb je tenminste een beeld van de maatvoering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.
Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Elwood1802 het volgende:
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermudaWel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel
Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken
Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef Japin het volgende:
[..]
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
Dan ben je aardig opgelicht, als ik die winstmarge zo lees.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
Nepquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
49 dollar en 69 euro, je bent echt wel opgelichtquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nep
Voordat ik met nepsul ga lopen
Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.
Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
Wat je misschien hebt gemist is dat er dus maar 1 Abercrombie shop in Europa is. Er zijn wel winkels die erg oude restpartijen mogen verkopen waar America Today er bijvoorbeeld 1 van is. Daar koop je meestal erg oude shirtjes en soms polo's voor "normale" America Today prijzen (30 euro ong) Als de kleren al echt zijn, zijn ze dus van een erg oude collectie en je hebt sowieso veel te veel betaaldquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nep
Voordat ik met nepsul ga lopen
Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.
Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef nelisb het volgende:
Voor 30 euro inclusief wil ik de bovenste wel kopen van je
Heb zelf ook 34 normaal,dus wordt wel een gok.
Heb geen idee! Heb de mijne besteld afgelopen woensdag en fedex track and trace geeft nu aan in vehicle for delivery.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:46 schreef Qlubtempo het volgende:
Iemand enig idee wat het bovenstaande te betekenen heeft?
Ik heb vrijdagavond besteld (middag dus voor de VS) expected op de 19de. Inmiddels opgehaald door FedEx en verwachte afleverdatum is opgeschoven naar morgen. Nou zou dat wel overmorgen worden maar met een beetje geluk heb jij je spullen dus ook ruim op tijd in huis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:16 schreef DJMomo het volgende:
zojuist maar even online ook een en ander besteld. onder andere een hoodie die mijn collega niet in de echte winkel kon vinden! ik hoop dat het allemaal nog voor mijn vakantie volgende week binnen is (expected volgens de order bevestiging op woensdag de 20e, dus zou goed moeten gaan).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |