Volgens mij is Copenhagen als eerst aan de beurt. Zal wel lekker duur worden...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef GokhanSaki het volgende:
zijn er al ontwikkelingen op het gebied van A&F in Europe, Parijs of Duitsland om het zo maar te zeggen.
een koerier stuurt ALTIJD een factuur voor de inklaringskosten en btw etc, met de post wil er nog wel eens wat doorglippen (maar AF verstuurt alleen met fedex), ik reken op 30% altijd dus dat klopt ongeveerquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Pizzaman het volgende:
De FedEx heeft mij een mooie naheffing gestuurd, 68 euro op een totaal van 250 euro.
Helaas...
Ik hoop het niet? Of is dat heel stom om te zeggen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef GokhanSaki het volgende:
zijn er al ontwikkelingen op het gebied van A&F in Europe, Parijs of Duitsland om het zo maar te zeggen.
van mij mag het ook ver weg blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:37 schreef booo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet? Of is dat heel stom om te zeggen..
Omdat ze een baas is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
U.S Armyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een Abercrombie & Fitch vest te koop. Maatje M.
Voor interesse stuur een PM.
[ afbeelding ]
daar zijn er, een aantal jaar terug, echt heel veel nepperds van verkocht op ebay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |