Ik al de hele dag.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef liefie_ het volgende:
Damn ik ben snack-ig
Ligt eraan wat voor drank. Maar meestal word ik vrolijk en vind ik alles en iedereen, en dan vooral mezelf, echt vreselijk grappig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor drunk ben jij?
Misschien moeten we toch samen echt eens naar pann
En Tegan misschien moeten wij eens met MNR gaan borrelen
Die moet dronken ook grappig zijn
Oeh of gewoon een hele meiden meet!
Waar ik dan natuurlijk niet heen durf
Doen we!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor drunk ben jij?
Ik denk toch dat aan struiken knabbelen van je moeilijk te overtreffen valtquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor drunk ben jij?
Ik krijg allemaal mental konijn images met liefie_'s hoofd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat aan struiken knabbelen van je moeilijk te overtreffen valt
ik vind mezelf als ik aangeschoten ben ook briljantquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor drank. Maar meestal word ik vrolijk en vind ik alles en iedereen, en dan vooral mezelf, echt vreselijk grappig.
Maar ik drink ook zelden zoveel dat ik dronken word.
Ik vind alles en iedereen heel erg lief en word heel emotioneelquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor drank. Maar meestal word ik vrolijk en vind ik alles en iedereen, en dan vooral mezelf, echt vreselijk grappig.
Maar ik drink ook zelden zoveel dat ik dronken word.
Ja precies.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind mezelf als ik aangeschoten ben ook briljant
Zonder drank op ook, maar dan echt op het belachelijke af haha
He liefie_ deze moet ook mee als we aan de drank gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind alles en iedereen heel erg lief en word heel emotioneel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou jij je dan ook aan de eetvoorschiften van die dingen ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Belsezar het volgende:
Nadat ik wat oreo's heb gesnacked natuurlijk
Oke maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dan waarschijnlijk wel misbruik van haar ga maken als ik de kans krijgquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
He liefie_ deze moet ook mee als we aan de drank gaan
Ik denk dat ik een dronken Kluts alleen aan kan als ik zelf ook dronken ben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
Ik blijf mezelf, maar dan in het kwadraat. Dus nog drukker, prateriger, uitbundiger en botter.
Maar wel gezellig!
Sssssht, straks durft ze niet mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dan waarschijnlijk wel misbruik van haar ga maken als ik de kans krijg
Ik word er erg moe en depressief van.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PANN, klinkt bekend?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor drunk ben jij?
En dan te bedenken dat je nu nog niet eens weet hoe een nuchtere Kluts is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een dronken Kluts alleen aan kan als ik zelf ook dronken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |