Klopt, ik vind Gallas vaak laks en lui ogen, hij komt echt gewoon overal een paar meter te laat. Speelt zonder enige drive, dus versterking en meer druk op de eerst XI is prima maar er zijn genoeg ervaren verdedigers die beter zijn en niet man utdonder contract staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:00 schreef Gunner het volgende:
Op zich is wat versterking achterin niet verkeerd. Daar ging het vorig seizoen ook vaak genoeg fout. Maar er moet absoluut nog een ervaren middenvelder komen.
Een transfervrije speler kan ik moeilijk als een grote aankoop beschouwenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:26 schreef Words het volgende:
Wat als dit Wenger's beloofde grote aankoop is?
Bij het stadion kopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:55 schreef shilizous_88 het volgende:
Als je in Engeland bent hoe kom je aan kaartjes voor een wedstrijd van Arsenal eigenlijk?
en waarom staat zoiets niet in de OP? (bijzaak)
OP sucks maar op Arsenal.com en in het buitenlandse wedstrijden bezoeken topic is deze vraag met antwoord al een keer of 5 langs gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:55 schreef shilizous_88 het volgende:
Als je in Engeland bent hoe kom je aan kaartjes voor een wedstrijd van Arsenal eigenlijk?
en waarom staat zoiets niet in de OP? (bijzaak)
Inderdaad. Ervaring achterin hebben we genoeg. Toure zat nog in het team van de "invincibles" . Clichy heeft ook al meer dan 100 PL wedstrijden achter de rug en Sagna is ook geen jonkiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind silvestre niet echt een versterking dus die mag mooi in manchester blijven. hij heeft dan misschien wel ervaring maar dat hebben we met gallas achterin ook al. En ook andere verdedigers, ook al zijn ze nog jong, hebben toch al redelijk wat ervaring. gallas mag dan misschien ooit lui ogen, ik vind em wel belangrijk achterin.
Het gaat mij niet om het feit dat ie van Man Utd afkomt maar om het feit dat ik het geen echte versterking is naar mijn mening.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef Gunner het volgende:
Je kan niet ontkennen dat het de nodige ervaring achterin brengt. Dat het van manure komt is enigszins triest, eens.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Man, wat heb ik de Man Utd supporters hier vaak uitgelachen met Silvestre en nu tekent ie bij ons
Hahaha DGquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het feit dat ie van Man Utd afkomt maar om het feit dat ik het geen echte versterking is naar mijn mening.
Man, wat heb ik de Man Utd supporters hier vaak uitgelachen met Silvestre en nu tekent ie bij ons
Dat ziet er niet uitquote:
Jammer. Had 'm graag zien komen.quote:Transfersoap van Andrei Arshavin (foto) had lang ten einde kunnen zijn als hij niet zo'n hoog salaris had geëist van Arsenal, zo meent belangenbehartiger Dennis Lachter. Uiteindelijk ketste een transfer af vanwege de hoge salariseisen van de Russische smaakmaker van Zenit Sint-Petersburg. "Als Andrei had ingebonden op het financiële vlak, was het goed mogelijk dat hij nu voor Arsenal, dat ruim twintig miljoen euro voor hem over had, zou spelen." (Diverse Britse tabloids)
Wees daar maar niet bang voor, Silvestre is 2/3 van de tijd geblesseerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
en ten tweede start hij dus mooi niet in de basis.
Thnx voor het gegeven. Dit lucht op kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wees daar maar niet bang voor, Silvestre is 2/3 van de tijd geblesseerd.
En dat is waar het feitelijk om gaat. Traoré wordt ingeruild voor Silvestre, dat lijkt me alleen maar goed. Lekker boeiend waar hij vandaan komt, zolang het niet om de Sp*rs gaat dan uiteraard.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij is dus wel gekomen
EDIT: Hij is wel een betere vervanging van Clichy als hij geblesseerd is dan Traore![]()
Weer zo'n typische Wenger-move...verhuur dan Traoré, want Djourou kan nog wel van pas komen. Helemaal als Song straks weer op het middenveld gaat spelen, dan hebben we nog maar weinig coverage wanneer Kolo/Gallas geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vervelende is wel dat ze nu Djourou hebben uitgeleent, zodat hij ervaring op kan doen. Dit was waarschijnlijk niet gebeurt als pindahoofd niet gekomen was. Maar hij was juist een jonkie die veel indruk maakte. Raar, hoor.
Djourou is niet uitgeleend en Traore wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vervelende is wel dat ze nu Djourou hebben uitgeleent, zodat hij ervaring op kan doen. Dit was waarschijnlijk niet gebeurt als pindahoofd niet gekomen was. Maar hij was juist een jonkie die veel indruk maakte. Raar, hoor.
Heu wacht even, dus straks zijn Traoré EN Djourou wellicht uitgeleend (Rennes wil Djourou huren). Het wordt met de dag gekker.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Djourou is niet uitgeleend en Traore wel.
Ben jij nou een Arsenalfan?
Dat zag ik net, ja - "wellicht" sloeg dan ook op Djourou.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef sjimz het volgende:
Traore is aan Pompey verhuurd.
Die deal is al rond.
Volgens mij is dit het Arsenal topic en volgens mij is Van Persie een Arsenal speler en volgens mij zit ik dus in het goede topic. Zou jij als Arsenal fan toch moeten weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:23 schreef Gunner het volgende:
Als VBL-moderator moet je toch wel weten dat je dat soort geruchten maar elders moet dumpen? Elke arsenal-speler staat op een gegeven moment in de belangstelling van Barcelona. Ze kunnen de naam beter veranderen in Barselonal
Wie zegt dat het een onzingerucht is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef Gunner het volgende:
Dit soort onzingeruchten lees ik hier liever niet. Daar zijn andere topics voor maar ik vergis me blijkbaar.
En ik zeg van niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Gunner het volgende:
Ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |