En wat Talpa er mee te maken heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef zarGon het volgende:
Ik mis alleen het verhaaltje waarin jij afgezet bent.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
TS is toevallig kennis van die hoerenlopende usert die met valse ¤50 biljetten betaald?
De euro is in 2002 ingevoerd, de (Nieuwe) Turkse lira in 2005.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef bonke het volgende:
eige schuld van de euro want die was er later dan al die andere munten
dan konden ze wennen aan het geldquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
De euro is in 2002 ingevoerd, de (Nieuwe) Turkse lira in 2005.
het was in nederlandquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef Dagonet het volgende:
In een land dat de euro niet als officiële munteenheid heeft toch willen gebruiken lijkt mij vrij dom.
Ik kreeg in nederland die munt, welke dus verdacht veel op een spaanse euro lijkt (van de achterkant).quote:
Welke munt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:02 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik kreeg in nederland die munt, welke dus verdacht veel op een spaanse euro lijkt (van de achterkant).
Omdat je in Turkije Turkse lira's krijgt?quote:Ik ben nog nooit in turkije geweest... (gelukkig)
Waarom hebben ze die bijna hetzelfde gemaakt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef zarGon het volgende:
De euro is in 2002 ingevoerd, de (Nieuwe) Turkse lira in 2005.
In werkelijkheid lijken ze nog erger op elkaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:21 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die bijna hetzelfde gemaakt?![]()
Of lijkt het in werkelijkheid niet zo op elkaar?
Even getracht een foto ervan te maken:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:21 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die bijna hetzelfde gemaakt?![]()
Of lijkt het in werkelijkheid niet zo op elkaar?
Met andere woorden, vroegahh konden we hiermee sigaretten halen, voor maar 2 lira dus net 1 euroquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even getracht een foto ervan te maken:
[ afbeelding ]
Boven een Spaanse euro, linksonder 50 Turkse lira en rechtsonder een Turkse lira.
Leuk detail: het 50 Turkse liracent munstuk net zo groot als 1 euro en 1 Turkse lira net zo groot als 2 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |