Ze zijn paranoïde geworden... zo graven ze hun eigen graf natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:05 schreef MdMa98 het volgende:
ze zijn flink aan het kicken, zelfs bij nieuwe mensen waar je gewoon gaat chatten...
Denk dat beheerders inmiddels ook meelezen... lijkt me weggegooid geld dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:08 schreef mijndochters het volgende:
iemand al een code?
Geweldig!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze zijn paranoïde geworden... zo graven ze hun eigen graf natuurlijk.
Je hoeft maar een drukke chatroom in te stappen en een keer FOK! of FRIET! of PATAT! te roepen, en dan wordt iedereen gekicked.
stuur een briefquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb twee keer eerder een ban gehad (1x 24 uur en 1x t/m 2018).
Maar vind de ban nog steeds onterecht...
jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Als je een wit scherm krijgt opeens, ben je dan gekicked
Ik denk dat het ook iets uitmaakt dat iedereen hier zijn nick heeft gepost.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Rapaille het volgende:
Jammer dat ik geen webcam heb. Ik wil eigenlijk testen hoe snel ze iemand kicken. Als ik van fok kom maar heb wel een echte webcam dan is er toch niks aan de hand?
ligt eraan wat je zegt ofcquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Rapaille het volgende:
Jammer dat ik geen webcam heb. Ik wil eigenlijk testen hoe snel ze iemand kicken. Als ik van fok kom maar heb wel een echte webcam dan is er toch niks aan de hand?
ik heb het ookquote:
jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je had toch ook in de vorige reeks gepost?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |