niet dusquote:
Als je daar plezier aan beleeft faal je in alle opzichten, maar dat had ik wel van je verwacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Hoi!!!! waarom mogen jullie zo'n ''plezier'' hebben en als ik mij verveel niet spammen dat jullie van een forum zijn ?
en waarom moest ik dood? en wie wou er een discussie aan gaan ?
vriendelijke groeten, aapje
kut kloonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Hoi!!!! waarom mogen jullie zo'n ''plezier'' hebben en als ik mij verveel niet spammen dat jullie van een forum zijn ?
groetjesssquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef bananenaapje het volgende:
dat is jouw mening paas, maar daar geef ik niet zo veel om groetjesss
Slechte kloon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Weinig discussie zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef bananenaapje het volgende:
dat is jouw mening paas, maar daar geef ik niet zo veel om groetjesss
24 u?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef MdMa98 het volgende:
bleh, hoe lang duurt de eerste ban?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
een ban duurt normaal gesproken 24 uur.
Overigens paas, is het niet een probleem dat jullie die website visiten maar lopen spammen als 3 mongolen op 1 vierkantemeter, èn dat het nergens over gaat.
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |