Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
De laatste (zinnige) post was:
quote:
op 11-16-1999 om 04:40 PM schreef Chafre het volgende:
Er is beeld op alle streams. Iedereen zit aan tafel bahalve Bart die staat deeg te kneden.
Ze praten over "uit eten gaan".
[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 16 November 1999).]
Zou je alsjeblieft wel even de dagstream willen sluiten en de laatste reactie hierboven neer willen zetten??, want die lopen nog door zie ik op de dagstreams, Bedankt.
17.05 Ze zitten nog steeds aan de tafel en knutselen nog wat.
K is bezig met breien, samen met Bart
B weet je dat ik de hele nacht heb lopen denken aan een bepaald soort olifant
M meen je dat?
A ik gaat een haai maken
Ruud komt erbij zitten
1729
K: "ik heb helemaal geen tijd gehad om dingen te strijken kun je nagaan hoeveel tijd erin gaat zitten"
A: "dat kan altijd nog, tijd zat"
Karin geeft Bart brei instructies.
Maurice is aan het kneden met klei of gips kan het niet goed zien in ieder geval zouikhem nu geen hand geven
Willem trekt de trui er nog maar eens bij uit en gaat weer knutselen.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]
Anouk en Bart zitten te lezen in de bank.
M + R + W + K zitten nog bij de eethoek wat te kletsen.
Willem lijkt te gaan beginnen met het avondeten.
Mensen ik ga er voor vandaag mee stoppen, het is genoeg geweest , veel plezier nog allemaal en tot morgen..
R: Ik vind het wel veel geld, want ik ben nooit zoveel geld gewend.
R: Ik zou mijn moeder leuk bijstoppen en een instelling.
A: Dierenbescherming
R: Een leuke reis met mijn vriendin.
B: Reizen, ik vlucht.
M: Huisje in het buitenland.
K: Ik heb er niet over nagedacht eerlijk niet.
W: 80 procent geef ik weg, ouders, zus en de rest van de familie, kroegfeestje, voetbalfeestje.
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 16 November 1999).]
Het geldbedrag en winnaar speelt toch wel een rol bij de bewoners. Wat gaan ze ermee doen, daar wordt over gesproken.
Er wordt een stelling gepakt uit de mand.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
R: "verteld een heel verhaal over zijn vriendin"
Wat me opvalt is dat als het slecht te verstaan is dat dat vaak na een wisseling van de baterij in de zender van hun weer beter verloopt. Hopen dat ze gauw weer verwisseld moeten worden
K: onderwerp honden.
W: verteld over een hond. "14 werd hij en hij zag niets meer"
M: "zegt dat hij had gezegd vroeger ik wil een hond. Mijn moeder zei wat wil je hebben een zusje of een hond, ik zei toen een hond"
A: "wij hadden een deense dog, die waren we op een gegeven moment kwijt, overal aanbellen en vragen, wij verdrietig natuurlijk. Bleek later dat die in de achterbak zat, we hadden hem niet gezien en daarin eigenlijk opgesloten"
------------------
R: Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen.
A: EH EH EH EH via een castingburo.
Moeder Anne Castingburo.
De eigenaresse daarvan daar paste ik op.
Bewoners zullen nu nog meer een hekel aan Anouk krijgen.
Ze hebben het ook over ruzie maken (Ruud) en vinden het eigenlijk vreemd dat er nog geen slaande ruzie is geweest. Dat zou wel leuk zijn om vaak op TV te herhalen. Ruud wil een keer een ruzie in scene zetten dus wie weet zien we dit binnenkort als cliff-hanger....
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 10:44 PM schreef opa het volgende:
Small sister erg leuk, dat je dit vervolg-topic hebt geopend. Eigenlijk vind ik dat oliebol (met of zonder toevoegingen) zou hebben gedaan.
Danny misschien zou in dit FORUM! ook een topic-master zou worden benoemd. Noem het wat mij betreft "DE STREAMMASTER" -sorry dat ik schreeuw-.
Oliebol jouw reactie was erg chique
jongens, wanneer dringt het nou door dat het er niet toe doet WIE het topic opent. Worden jullie er nou echt zo opgewonden van om je eigen naam naast een topic te zien staan? Volgens mij werkt het prima op deze manier... danny en ik sluiten de oude topics zodra we ze zien.
------------------
Het kan in Almere, het is alleen de vraag hoe!
[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 17 November 1999).]
Anouk gaat slapen. De rest praat na over het songfestival.Roddeluur kan elk moment beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |