abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 1999 @ 16:39:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_220363
Goeieavond allemaal,
De avond en nachtstreams zijn weer ingezet.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

En nou weer aan het werk.

De laatste (zinnige) post was:

quote:
op 11-16-1999 om 04:40 PM schreef Chafre het volgende:
Er is beeld op alle streams. Iedereen zit aan tafel bahalve Bart die staat deeg te kneden.
Ze praten over "uit eten gaan".

[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 16 November 1999).]

pi_220364
Prima smallsister dat je de topic aan heb gemaakt.

Zou je alsjeblieft wel even de dagstream willen sluiten en de laatste reactie hierboven neer willen zetten??, want die lopen nog door zie ik op de dagstreams, Bedankt.

17.05 Ze zitten nog steeds aan de tafel en knutselen nog wat.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220365
Ik dacht uit de gesprekken daarnet te begrijpen dat Anouk met haar zusje heeft gepraat (ik zat niet goed op te letten). Kan iemand dat bevestigen of heb ik het verkeerd begrepen? Ik wil dus absoluut geen gerucht de wereld in helpen daarom vraag ik of iemand dit beter heeft gevolgd dan ik.
pi_220366
Ik heb het niet gehoord, maar zat ook niet op te letten . Mij is eigenlijk nog geheel onduidelijk wat Anouk gaat doen. We zullen zien.
  dinsdag 16 november 1999 @ 17:33:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_220367
1720 R zit alleen op de bank te lezen, de rest is bezig met de surprises.. er gebeurt vrij weinig dus dit is een langzame post

K is bezig met breien, samen met Bart

B weet je dat ik de hele nacht heb lopen denken aan een bepaald soort olifant
M meen je dat?

A ik gaat een haai maken
Ruud komt erbij zitten

1729

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_220368
Je hebt gelijk, sombie. Zie de BB site. Anouk heeft met haar zus gesproken en ze blijft.
pi_220369
Ze zijn wat aan het breien met dingen.

K: "ik heb helemaal geen tijd gehad om dingen te strijken kun je nagaan hoeveel tijd erin gaat zitten"

A: "dat kan altijd nog, tijd zat"

Karin geeft Bart brei instructies.

Maurice is aan het kneden met klei of gips kan het niet goed zien in ieder geval zouikhem nu geen hand geven

Willem trekt de trui er nog maar eens bij uit en gaat weer knutselen.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]

pi_220370
Het is erg stil en de verveling slaat toe in huize BB.

Anouk en Bart zitten te lezen in de bank.

M + R + W + K zitten nog bij de eethoek wat te kletsen.

Willem lijkt te gaan beginnen met het avondeten.

Mensen ik ga er voor vandaag mee stoppen, het is genoeg geweest , veel plezier nog allemaal en tot morgen..

pi_220371
Anouk, Bart en Maurice hebben een tijdje over het nomineren van maandag gesproken.
B. is bang dat als B en A genomineerd worden dat het publiek voor de tranen van A kiest en B dus weg moet.
Vervolgens gaat het over het songfestival van a.s zaterdag. Anouk gaat Danny de Munk: Ik voel me zo verdomd alleen zingen en geeft vast een demonstratie.
  dinsdag 16 november 1999 @ 19:29:00 #10
228 Big Brother
is watching too
pi_220372

Ruud heeft de gitaar erbij gepakt en ze gaan wat liedjes oefenenen voor het songfestival van zaterdag. Close to You, Return to Sender
Ik verscheurde je foto, ABBA.
Het eten is klaar en ze gaan eten.
R bidt en wordt gevraagd waar hij precies voor bidt.
R: Voor het eten het is een voorrecht dat we zo goed te eten hebben.
  dinsdag 16 november 1999 @ 19:53:00 #11
1660 amappa
is BB a young one?
pi_220373
Big Brother, wie je bent is een raadsel maar door jou blijven we ook op de hoogte van wat er tijdens de uitzending is gebeurd. Jij hoeft zeker niet te kijken, weet alles al?
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 16 november 1999 @ 19:56:00 #12
228 Big Brother
is watching too
pi_220374
Ze zitten na te tafelen en krijgen een nieuwe stelling.
De stelling is: F 250 000
A: Dat heeft toch niet met de prijs te maken.
M: Belasting gaat eraf en het is verstandig dat je het over twee jaar laat uitbetalen.
R: Als je het wint is het leuk meegenomen.
Ze denken er allemaal niet aan.Ze hebben in een interview voor de Veronica gids in de dagboekkamer gezegd wat ze ermee willen doen, omdat ze dat gevraagd werden, maar zeggen dat ze er niet echt mee bezig zijn.
M: 250 000 gulden is eigenlijk niets.

R: Ik vind het wel veel geld, want ik ben nooit zoveel geld gewend.
R: Ik zou mijn moeder leuk bijstoppen en een instelling.
A: Dierenbescherming
R: Een leuke reis met mijn vriendin.
B: Reizen, ik vlucht.
M: Huisje in het buitenland.
K: Ik heb er niet over nagedacht eerlijk niet.
W: 80 procent geef ik weg, ouders, zus en de rest van de familie, kroegfeestje, voetbalfeestje.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 16 November 1999).]

pi_220375
Amappa wat Big Brother net hier neer heeft gezet is allemaal gezegd in het huis, ik kan het hier ook horen. Ik denk dat hij gewoon een Fokmember is verder niets. Hij legt wat van zichzelf in de streams en sommigen uitspraken zijn van het net gehaald zag ik wel. Dus wat hij/zijn schrijft wordt gewoon gezegd.

Het geldbedrag en winnaar speelt toch wel een rol bij de bewoners. Wat gaan ze ermee doen, daar wordt over gesproken.

Er wordt een stelling gepakt uit de mand.

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

dinsdag 16 november 1999 @ 20:07:00 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_220376
Oliebol, Binky, Big Brother en alle anderen: Ik wil jullie graag ontzettend bedanken voor het volgen van de streams. Ik zit momenteel thuis in de ziektewet en het wordt een beetje te duur voor me om de hele dat op Internet te zitten. Ik heb mezelf op een rantsoen van 1 x per dag een uurtje gezet en kan dus geen streams meer volgen. Dankzij jullie blijf ik toch bij!!! Nogmaals bedankt!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_220377
Tinkepink beterschap, fijn dat je de streams kunt lezen zodat je weer bij bent .

R: "verteld een heel verhaal over zijn vriendin"

Wat me opvalt is dat als het slecht te verstaan is dat dat vaak na een wisseling van de baterij in de zender van hun weer beter verloopt. Hopen dat ze gauw weer verwisseld moeten worden

K: onderwerp honden.

W: verteld over een hond. "14 werd hij en hij zag niets meer"

M: "zegt dat hij had gezegd vroeger ik wil een hond. Mijn moeder zei wat wil je hebben een zusje of een hond, ik zei toen een hond"

A: "wij hadden een deense dog, die waren we op een gegeven moment kwijt, overal aanbellen en vragen, wij verdrietig natuurlijk. Bleek later dat die in de achterbak zat, we hadden hem niet gezien en daarin eigenlijk opgesloten"
------------------

dinsdag 16 november 1999 @ 20:18:00 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_220378
Het zou best kunnen dat vanwege de kou de batterijen sneller leeg lopen. Vroeger, toen ik nog bij de televisie werkte, namen we altijd extra accu's mee als het buiten vroor. Met vrieskou lopen sommige batterijen/accu's ongeveer 3 keer sneller leeg. Gezien de gruwelijke temperaturen buiten is het mogelijk dat dat hier ook speelt (slecht geluid door bijna lege batterijen)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 1999 @ 22:27:00 #17
228 Big Brother
is watching too
pi_220379
Bewoners op Bart na zitten in de kamer.

R: Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen.
A: EH EH EH EH via een castingburo.
Moeder Anne Castingburo.
De eigenaresse daarvan daar paste ik op.

Bewoners zullen nu nog meer een hekel aan Anouk krijgen.

dinsdag 16 november 1999 @ 22:44:00 #18
959 opa
De man met de witte shawl
pi_220380
Small sister erg leuk, dat je dit vervolg-topic hebt geopend. Eigenlijk vind ik dat oliebol (met of zonder toevoegingen) zou hebben gedaan.
Danny misschien zou in dit FORUM! ook een topic-master zou worden benoemd. Noem het wat mij betreft "DE STREAMMASTER" -sorry dat ik schreeuw-.
Oliebol jouw reactie was erg chique
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_220381
Iedereen zit in de zithoek, ze zijn nog met de hobbyspullen bezig. Het gesprek gaat over de redactie, Bart had met ... gesproken (vrouwelijk) en die wilde niet vertellen hoe ze eruit zag. Iedereen is eigenlijk wel nieuwsgierig naar de redactieleden en ze vinden dat er foto's in de dagboekkamer moeten komen. Ze moeten een band met de redactie kunnen opbouwen. Bart zegt dat dat wel buiten het idee van het programma valt (ja, dat vind ik dus ook) maar het lijkt hem toch dat ze die stap nou ook maar moeten zetten.
Ruud wilde natuurlijk weer weten of zij (van de redactie) al onder de pannen was, waarop Maurice vroeg of hij dacht nog een kans te maken. Maurice denkt dat ze zoveel van de vier mannen hebben gezien dat ze helemaal geen enkele kans meer maken
Babbel babbel knus dus

Ze hebben het ook over ruzie maken (Ruud) en vinden het eigenlijk vreemd dat er nog geen slaande ruzie is geweest. Dat zou wel leuk zijn om vaak op TV te herhalen. Ruud wil een keer een ruzie in scene zetten dus wie weet zien we dit binnenkort als cliff-hanger....

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 16 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

dinsdag 16 november 1999 @ 22:56:00 #20
228 Big Brother
is watching too
pi_220382
Bart is ook gevraagd waarom hij nog geen ruzie heeft gehad met Maurice. Ze praten nu waarom er een ruzie zou moet ontstaan.
M: Ik ben wel een heel andere type dan B.
Anouk komt met kauwgum en vraagt of iemand kauwgum wil.
K: (Lachend)heb je nog genoeg voor een week?
Anouk is naar de wc.
K: Niet teveel papier gebruiken.
Gesprek gaat over gesprek van Bart met Marieke.
Anouk is weer terug en gaat verder met tafeltennis met Bart.

pi_220383
Toch wel lief om te zien dat de beide mannen die het hardst zaten te foeteren over het borduurwerk nu vrijwillig zitten te kraaltje rijgen en kussentje maken (W. en R.) onder begeleiding van juf K.
pi_220384
quote:
op 11-16-1999 om 10:44 PM schreef opa het volgende:
Small sister erg leuk, dat je dit vervolg-topic hebt geopend. Eigenlijk vind ik dat oliebol (met of zonder toevoegingen) zou hebben gedaan.
Danny misschien zou in dit FORUM! ook een topic-master zou worden benoemd. Noem het wat mij betreft "DE STREAMMASTER" -sorry dat ik schreeuw-.
Oliebol jouw reactie was erg chique

jongens, wanneer dringt het nou door dat het er niet toe doet WIE het topic opent. Worden jullie er nou echt zo opgewonden van om je eigen naam naast een topic te zien staan? Volgens mij werkt het prima op deze manier... danny en ik sluiten de oude topics zodra we ze zien.

mooi he, alles
pi_220385
23:29
Er wordt gesproken over Mona's laaf en hoe walgelijk Willem die vond. Karin maakt zich zorgen want dat heeft Mona nou gezien op de oude banden. Anouk is ook gek op lafen.
Overigens wordt er nog steeds druk geknutseld.
Kan iemand zien waar Ruud mee bezig is?
23:37
Boeiende opmerking van A, R stelde voor een afzeikdag te houden waarop A meldde dat het iedere dag een afzeikdag was, maar dat er dan doorlopend geintje werd geroepen om het goed te maken.
Ook interessant, de lichaamstaal van B die doorlopend hoger dan de rest zit.
A: Nou weten we waarom de plaids doorlopend naar de kloten gaan, iedereen moet zijn hand eraan afvegen.
R: Wil een voetafdruk maken en in the hall of fame neerzetten.
23:45
Leuk idee van Ruud, Karien met de door M gemaakte kol voor de ogen moet mensen voelen en zeggen wie het is. Uiteraard houdt Ruud Karin z'n kont voor. Tot welke smakeloze diepten kan deze man nog vallen.
00:00:
Ze praten over de het komende songfestival:
W,K,B en A doen Abba na.
B alleen voelt wel voor Koos Alberts.
Karin wil wel Nana Moskouri nadoen maar wil een cd van haar hebben. Met bril en haar los lijkt ze sprekend. Volgens A is een nummer heel bekend maar ze komt er niet op.
Bart doet nu Gerard Jolink na.
Bart en Maurice doen samen ook nog iets, maar het is nog een verrassing wat.
Het hele gezelschap zingt de duifjes op de dam, maar volgens mij de ongekuiste versie.
Ruud stelt voor er een eigen tekst op te maken, benieuwd waar dat dan over gaat.
Ze hebben nu negen nummers.
M. heeft K. vertelt wat B. en hij gaan doen.
A gaat naar bed, en krijgt van K. te horen 'zijn we uitgepraat?, ga maar lekker door zo, dan weten we wel wie we nomineren'.
Iemand roept ga maar lekker slapen dan kunnen we weer over je praten.
W. wil lol maken en een kratje bier aanvragen. R wil teksten en cd's vragen.
B: Laten we uitgaan van wat we hebben.
Er komt een grote uitvoering met z'n allen, maar ik kan niet horen om welk nummer het gaat, het wordt in ieder geval een eigen versie.

------------------
Het kan in Almere, het is alleen de vraag hoe!

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 17 November 1999).]

pi_220386
Voorloppig programma Songfestival
van zaterdag.
W+A Carpenters Close To You
A+B+W+K: ABBA S.O.S.
M: Paul de Leeuw
B: Cohen/Van Veen Suzanne
R: Elvis Return to Sender
K: Nana Mouskouri Only Love
B+M: Gert & Hermien Alle duiven op de dam
A: Ik voel me zo verdomd alleen

Anouk gaat slapen. De rest praat na over het songfestival.Roddeluur kan elk moment beginnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]

pi_220387
Bart en Karin hebben het over Anouk.
Bart verwacht het TARA-Scenario. Graag weg willen, een paar dagen uitstellen, maar dan toch uit vrije wil vertrekken.
En het MONA-scenario: te weinig voorbereidingen kunnen treffen, voordat ze in het huis kon komen. Niet weten waar ze aan begon.
B: Wij weten nu allemaal dat het thuis goed gaat.
B.+ K. hebben het over de nominaties en B. vertelt aan K. waarom hij haar had genomineerd bij de laatste nominatie. Ze bespreken al hun nominaties.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')