idd een zuur bij een base gooien is nooit een goed plan (daarom moet je ook niet over cloor heen pissen dan komen er ook giftige dampen vanafquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef zarGon het volgende:
Zure schoonmaakmiddel met chloor is niet echt goed voor je gezondheid. Ik mag je moeder wel..
Nee, dat staat ook op de verpakking.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef Niconigger het volgende:
Ze moet chloor ook niet combineren met een schoonmaakmiddel (wat dan ook).
Nee, je moet er WC-eend op spuitenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd een zuur bij een base gooien is nooit een goed plan (daarom moet je ook niet over cloor heen pissen dan komen er ook giftige dampen vanaf)
de geur van westerse hygiëne, bij jou thuis kruipt je koelkastinhoud zeker uit zichzelf richting de vuilnisbak?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Koewam het volgende:
Het lijkt wel alsof ik aan het stikken ben, ademhalen gaat moeizaam
Wat een walgelijke lucht, volgens mij spat m'n hoofd zo uiteen
Maak jij je koelkast schoon met chloor?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de geur van westerse hygiëne, bij jou thuis kruipt je koelkastinhoud zeker uit zichzelf richting de vuilnisbak?
Nee. Het was de zoon die dood moest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
Japanse stijl zelfmoordpoging van je moeder?
de klacht ging over het middel, niet de lokatie van toepassing.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Maak jij je koelkast schoon met chloor?
Dus ts zijn mam moet het gevang in.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:08 schreef Deliah het volgende:
Het staat gewoon op het pak dat je het niet mag combineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |