Goh, origineel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:21 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
LULZ IE EPIC FAIL USANDO FIREFOX INSTAED ; ]]]]
Het is retesnel en de memory footprint is over het algemeen lager dan die van andere browsers.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er precies zo '' aan IE als ik dat mag vragen?
Misschienquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Beauregard het volgende:
Gebruikt je Vista?
Indien ja: KRIJG LEKKER DE TERING!!11!!;d;d
;d; D:D
Volledig ongegronde klacht!!1!
![]()
Indien nee: Zie hierboven.
Waarop stap je dan niet over naar IE? Knuppel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef DarkSystem het volgende:
FF gebruikers hebben (en krijgen) geen vriendin
Jij bent zeker zo'n vista hater die het zelf nooit gebruikt heeft?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Beauregard het volgende:
Gebruikt je Vista?
Indien ja: KRIJG LEKKER DE TERING!!11!!;d;d
;d; D:D
Volledig ongegronde klacht!!1!
![]()
Indien nee: Zie hierboven.
Zou ik zo'n post plaatsen als ik er geen ervaring mee had?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef supertard het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vista hater die het zelf nooit gebruikt heeft?
Ik heb er anders al n hele tijd plezier van, tot voor kort dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou ik zo'n post plaatsen als ik er geen ervaring mee had?
Natuurlijk heb ik het wel eens gebruikt. Zodoende weet ik dat het kut is.
Neequote:
Krijg je van mij is een keer een inhoudelijke reactie (goed hequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou ik zo'n post plaatsen als ik er geen ervaring mee had?
Natuurlijk heb ik het wel eens gebruikt. Zodoende weet ik dat het kut is.
Waarom plaats jij hem in KLB en niet in DIG als je oplossing wil?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Thomass het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ik wil geen browser war in dit topic, er mag hier alleen gekotst worden op IE7 of een oplossing voor mijn probleem aangedragen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |