quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Nobu het volgende:
En dan krijg je ook nog zo'n nichterig stukje plastic in plaats van een fatsoenlijk rijbewijs. Kortom, je bent genaaid.
Vroegah hoefde je helemaal niet te wachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:17 schreef Draakjuh het volgende:
ha net als alle anderen moet ook jij wachten
Het is gewoon nep, net zoals een id-kaart een neppaspoort is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Niks mis mee. Past tenminste fatsoenlijk in je portemonnee.
goed dat je het zegt, ik moet zo'n nichterig stukje plastic, want mijn rijbewijsch valt nu echt compleet uit mekaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Nobu het volgende:
En dan krijg je ook nog zo'n nichterig stukje plastic in plaats van een fatsoenlijk rijbewijs. Kortom, je bent genaaid.
Ik leef met je meequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moet zo'n nichterig stukje plastic, want mijn rijbewijsch valt nu echt compleet uit mekaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is gewoon nep, net zoals een id-kaart een neppaspoort is.
Ligt er maar net aan waar je woontquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kon hem lekker diezelfde middag ophalen
Klinische stukjes plastic heb ik al genoeg, ik wil gewoon een boekwerk met aantekeningen en/of stempels. Dat het niet in mijn portemonnee past maakt niets uit, het kan er wel naast in dezelfde broekzak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer nep? Het is gewoon een grote verbetering. Al die verlebte uit elkaar vallende rijbewijzen, daar wordt zelfs Rob Geus niet vrolijk van.
Tja, sommige mensen prefereren roze he.quote:
Ik haat roze eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen prefereren roze he.
Je kunt in die wachttijd gelukkig gewoon met je oude rijbewijs blijven rondrijden. Kun je afscheid nemen van je laatste echte rijbewijs.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:34 schreef eNaSnI het volgende:
Goed dat ik het weet, het is binnenkort tijd voor de 10-jaarlijkse verlenging.
verlebtequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer nep? Het is gewoon een grote verbetering. Al die verlebte uit elkaar vallende rijbewijzen, daar wordt zelfs Rob Geus niet vrolijk van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |