Was het teveel tekst voor je?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie geen klacht staan, geen samenvatting, geen paint. Kudttopique. Slotje.
Eerder te weinig, dat had je kunnen opmaken uit de zin als je begrijpend kunt lezen.quote:
Draaien ze weer? Ga ik zo maar weer eens die kant op dan!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Devlinsect het volgende:
Is nog steeds aan de gang. Ik hoor het hier (zwolle)
hoax dus
Eh, ik denk dat het nooit gestopt is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:15 schreef Pretsigaret het volgende:
[..]
Draaien ze weer? Ga ik zo maar weer eens die kant op dan!
Wat een visionist ben jij! Misschien wil jij meegaan met me, dan own ik alle mensen op het feest daar. Aan komen zetten met Beauregard van FOK! forum, iedereen zal ondersteboven zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat het nooit gestopt is.
Lieve kijkers, wat er werkelijk gebeurd is: TS was in zijn eentje naar dat feest gegaan. Het ging regenen, dat vond hij eng, toen ging ie gauw weer naar zijn computer. Nu is het droog, dus waagt hij het er weer op.
We moeten respect hebben voor zo'n doorzettingsvermogen en levenslust. HULDE!
Gewoon werken, pauper! Je werkgever kan toch niets aan het weer doen, of wat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Pretsigaret het volgende:
* Pretsigaret gaat zich maar even een paar dagen ziek melden wanneer het weer een keer fatsoenlijk weer is, om de schade even in te halen.
Net zo min als ikzelfquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:21 schreef tslh het volgende:
[..]
Gewoon werken, pauper! Je werkgever kan toch niets aan het weer doen, of wat?
Proberen een nieuwe 'hype' te starten is zoooo lame en gaat zoooo niet lukken aangezien jouw lot 'falen' is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:36 schreef B.E.D het volgende:
Was een mooi feestje ja. Filmpje met m'n mobiel gemaakt voor een sfeerimpressie:
Vet feestje
Kudttopique?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie geen klacht staan, geen samenvatting, geen paint. Kudttopique. Slotje.
Damn vet!! Zelf nooit in Fabric geweest, wel in Turnmills (was té vet!) en The End (club van Layo & Bushwacka, met maandelijks 22u-6.30u Laurent Garnier)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |