Die 15% zijn de voorziene verhoging van hun, maar dan wel met een minimum van 11,- EURquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:32 schreef zweefbij het volgende:
Volgens mij mogen in Nederland de incassoburo's maar 15% van het openstaande bedrag rekenen. Dus dat is dan iets van 1,30 ofzo. Maar hoe het internationaal gaat weet ik niet.
Nou dan, niet zeiken en betalen... Lazy ass.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:27 schreef Pardonlul het volgende: Ja ik had véél eerder moeten betalen, maar ik heb echt geen zin om nog eens 33,50 aan ICS te betalen. Dat is een verhoging van 394% !
zo werkt dat niet. Die kosten worden gewoon doorberekend. TS had gewoon die kosten moeten betalen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Laat ze maar naar je huis komen. ZIen of ze een reisje zien zitten voor 33.50
Met een beetje pech schakelen ze een (lokale) deurwaarder in en dan komt er zo 150 euro bij (minimaal, max 500 euro)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Laat ze maar naar je huis komen. ZIen of ze een reisje zien zitten voor 33.50
Dan maak je maar zin. Betalen zal je in ieder geval. Neem er gerust de tijd voor, het bedrag loopt alleen maar op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:27 schreef Pardonlul het volgende:
maar ik heb echt geen zin om nog eens 33,50 aan ICS te betalen.
Dus dan doen alle Nederlandse bedrijven voortaan maar zaken met een buitenlands incassobureau? Immers hogere aanmanings- en dossierkosten neigen de wanbetaler vaak sneller tot betalen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:32 schreef zweefbij het volgende:
Volgens mij mogen in Nederland de incassoburo's maar 15% van het openstaande bedrag rekenen. Dus dat is dan iets van 1,30 ofzo. Maar hoe het internationaal gaat weet ik niet.
Hetgeen nog altijd drie keer minder is dan wat ICS nu rekent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:36 schreef Pardonlul het volgende:
[..]
Die 15% zijn de voorziene verhoging van hun, maar dan wel met een minimum van 11,- EUR
Ook aan het incasseren van ¤8,50 zitten nu eenmaal kosten verbonden. De kosten die gerekend worden zijn in lijn met Rapport Voorwerk II en zodoende ook in een eventuele rechtszaak hard te maken. Of ze zo ver gaan is de vraag, maar aangezien ze vanuit de V.S. een bureau in Antwerpen inschakelen, schat ik in dit geval de kans best aanwezig dat ze elke vordering voor de rechter brengen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:14 schreef DIJK het volgende:
Voowerk II heeft toch minimum van ¤ 37?! In dat geval is TS dus nog goedkoop uit.....
Ik hoop wel dat Fed ex betere afspraken heeft met ICS... Op de site staat voor nederland een tarief aan dossierkosten van ¤ 43.00Om 8.50 te incasseren.....
Hee kom. Da's geen sport. En daarbij, waar blijven al die interessante topics op fok dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |