Het is wat lastiger als op de linksys, maar ´t is alsnog mogelijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:11 schreef bravo het volgende:
aha, dus een accespoint ervan maken...
Kan ik makkelijk forwarden van poorten, zodat ik ook nog via rdp kan werken?
Zo heb ik het ook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook telfort, en gebruik naast de zyxel ook een linksys.
De Zijksnol heeft al NAT/Firewall/DHCP etc-services aan boord, dus gebruik enkel de linksys voor het verdelen van de verbinding (dus poortje 'internet' op de linksys hoef je niet te gebruiken, gewoon de kabel in een van de aanwezige lanpoortjes doen). Let er wel op dat je ook de DHCP uitzet op de linksys wegens conflicten
edit: je kan altijd de interface van beide routers bereiken, 192.168.1.254 voor de zijksnol, 192.168.1.1 voor de linksys.
Vertel je ons ook nog wat je nou fout deed dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef bravo het volgende:
ahum, werkend gekregen :$
idd, in de tijd dat ik ook nog zo'n ding had stond dat de Zyxel ook op bridge. Mijn router deed de rest wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik had t modem in bridge zet hoor!!
je linksys heeft volgens mij veel betere routing opties dan die zijksnol
Lol, je bent echt een devilll, ik keek net ff in je fotoboek,,,,, maar mijn eerste gedachte was " stel dat Ziggo Telfort over neemt mettertijd"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |