Volgens mij heeft VOO vanochtend een poging tot kijkersoplichting gedaan.
Er is Anouk vanochtend in de DBK aangeboden dat wanneer zij volgende week niet door de kijkers wordt weggestemd, maar de andere genomineerde dus de meeste stemmen krijgt, zij mag ruilen met die genomineerde, en op die mannier zou zij dan toch de gene die het huis zou verlaten. We weten wat de reactie van de rest van de groep is geweest. Ieder voor zich stelde dat zij zelf in dat geval het huis zouden verlaten en het voorstel van VOO kan dus niet worden uitgevoerd. Maar dat neemt niet weg dat VOO in het aanbod van plan was om een complete belronde te doen plaatsvinden, waarvan de uitslag nu al vast zou staan. Dat is dus financiële kijkers oplichting. Dat Anouk bij de genomineerde zou zitten mag duidelijk zijn, daarover heeft niemand enige twijfel.
.
quote:
op 11-16-1999 om 04:20 PM schreef PINOK het volgende:
Volgens mij heeft VOO vanochtend een poging tot kijkersoplichting gedaan.
Er is Anouk vanochtend in de DBK aangeboden dat wanneer zij volgende week niet door de kijkers wordt weggestemd, maar de andere genomineerde dus de meeste stemmen krijgt, zij mag ruilen met die genomineerde, en op die mannier zou zij dan toch de gene die het huis zou verlaten. We weten wat de reactie van de rest van de groep is geweest. Ieder voor zich stelde dat zij zelf in dat geval het huis zouden verlaten en het voorstel van VOO kan dus niet worden uitgevoerd. Maar dat neemt niet weg dat VOO in het aanbod van plan was om een complete belronde te doen plaatsvinden, waarvan de uitslag nu al vast zou staan. Dat is dus financiële kijkers oplichting. Dat Anouk bij de genomineerde zou zitten mag duidelijk zijn, daarover heeft niemand enige twijfel..
VOLGENS JOU !
Met alle respect , maar dan zal ik deze keer maar eens als eerste vragen ; WAAR BASEER JIJ DIT OP !!!!!
En geloof me , IK kan het beter vragen () ,
want anderen vragen het zo :
quote:
op 11-16-1999 om 04:37 PM schreef PINOK het volgende:
Lees de verslagen er maar op na. Het is duidelijk gezegt.
Maakte Tanjalies indertijd ook niet dit soort spelvouten?? ()
quote:
Lees de verslagen er maar op na. Het is duidelijk gezegt.Maakte Tanjalies indertijd ook niet dit soort spelvouten??
Helemaal mee eens TeeBee, want zo'n spelfout heb ik nog nooooit iemand zien maken!!
Ik ben helemaal overtuigd, Tanjalies is terug!
(sorry voor m'n sarcasme, maar ik denk dat de wens hier de vader, moeder, oom en tante van de gedachte is)
Zouden ze de zaak nog een beetje willen redden dan zouden nu moeten toegeven dat ze al bij het hele idee van de komst van C & A zijn ontspoord. De hele zaak dreigt in een fiasco uit te lopen.
Ik zou op willen roepen:
Veronica, maak schoon schip! Anouk nu er uit, cut your losses, en ga verder waar je gebleven bent met de 5 originals! Liever een belronde verlies, dan een openbare gijzelneming!!!!!! VOO, je staat aan de rand van je zelf gegraven afgrond: de mensenrechten komen nu nog meer dan anders in het geding.
VERONICA
;R
!!!!!!!!!!
De 'move' van BB-regie om uitzonderlijkerwijs 1 uur lang de streams 'on-geschakeld' op de bewoners open te houden in hun reacties op de DBK-gesprekken/voorstel, valt voor mij onder de categorie: indekken voor later. Regie kan nu te allen tijde zeggen: kijk eens hoe on-gecensureerd de streams zijn, we laten zelfs zien hoe de bewoners ons tegenspreken/afwijzen wat het voorstel betreft. (Intussen hebben ze natuurlijk veel betere oplossing: gewoon ff Anouk manipuleren via haar zus, op haar trots en afgang t.o. achterban inwerken voor 't geval ze vrijwillig opgeeft, en klaar is Kees.)
Courtesy from Kangaroo: sorry Kangaroo, jij was al eerder met deze verklaring, dus alle eer aan jou; ik ben het gewoon helemaal met je eens!
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 17 November 1999).]
quote:Binky - 10.55 u
Karin vertelt dat ze met Arjan (Schroten) van de redactie heeft gesproken over Anouk’s wens om te vertrekken. Ruud zegt, dat is hetzelfde als met Mona???? (NB: Mona is zo gemanipuleerd dat ze op donderdag vertrok, zoals ze later o.a. AT5 heeft verklaard was de informatie die via de DBK had gekregen onjuist of verdraaid).big brother 11.10 u
Anouk is de dagkamer geweest. Ze heeft een voorstel gekregen. Als een ander volgende week het huis wordt uitgestemd, mag zij volgende week zeggen ik ga en mag die andere blijven.oliebol 2000 11.15 u
Anouk praat zachtjes maar er wordt echt wel uitgehaald dat ze eruit gaat, ze praat over hoe de nominaties kunnen lopen en wie weet moet ze nog langer blijven.
K: "het enige is dat er weer een nieuwe kan komen"
A: "ik wil ook wel blijven maar ik kan het niet"
oooh even goed luisteren, moment
A: "ik heb besloten om naar huis te gaan, en ik vindt het moeilijk maar ik kan niet zolang blijven.
M: "in zo een geval moet je echt naar je hart luisteren, als je wilt moet je gaan"
K: "Mona had dat ook, verstandelijk wist ze ik wil maar gevoelsmatig is het moeilijk de stap te nemen.
A: "die sinterklaasactie ( die w.s zaterdag plaatsvindt ) wil ik ook wel meemaken maar....." Anouk komt twijfelachtig over wat e rnu exact gebeurd, ik blij luisteren en verslag leggen.
A: " ik heb besloten om naar huis te gaan maar ze zeggen er komen allemaal nog leuke dingen, ze willen me tegenhouden en dat snap ik wel maar als ik iets heb besloten dan doe ik dat, Ik wil studeren en ik wil feesten. Ik doe het voor mijzelf."
R: " wat zegt je gevoel zonder na te denken?"
A: " dat ik gewoon moet gaan, misschien moet ik vanmiddag nog eens praten met de psycholoog."binky - 11:17 u
Anouk had besloten om naar huis te gaan. Maar zegt ze, er komen nu zoveel leuke dingen op ons af, en die wil ik eigenlijk wel meemaken. En zegt ze, ze hebben op me ingepraat. A wil graag haar studie oppakken, er komt een leuk feest aan de 18de.
R waar zit je gevoel? A, dat ik moet gaan, maar andere gevoelens zeggen, dat ik moet blijven.
Ze krijgen vanmiddag spulletjes om cadeautjes te maken voor thuis. Ruud had gevraagt of ze thuis lastigevallen worden. Dit blijkt gelukkig niet zo te zijn.
A zegt, als ik tot donderdag gewoon mijn sigaretjes kan roken, dan is dat makkelijk voor mij. K: als het daarom gaat, dan moeten ze er misschien een oplossing voor vinden.
B tegen A: als ik donderdag naar huis gestemd wordt, dan ga ik. En iedereen zegt dit. A. mag dan in plaats van een ander gaan. Maar niemand wilt dit.Big Brother - 11:26.
Vanmiddag krijgen ze allemaal kadootjes en dingen om surprises te maken voor elkaar en thuis.
A: Het zijn allemaal zoethoudertjes.
Het is niet daarom maar als ik sigaretten heb dan is het een stuk makkelijker tot de nominatie te blijven. En is het moeilijker als er maandag genomineerd word.
B: Het nomineren is niet belangrijk.
B :Als ik wordt weggestemd door het publiek en jij zou gaan zouden ik ook gaan.
De rest vindt het ook.
A: Het is volgens de regels zeggen ze
B: Er zijn regels die zij wel in een boekje hebben staan en wij nietBinky - 11.29 u
Maurice moet naar de DBK.
A vraagt aan M of Hans vanmiddag wilt komen.
Hij zal dit vragen.Oliebol2000 - 11.32 u
A: "ik ga gewoon met Hans praten zo"
W: "die kan je misschien een stukje op weg helpen bij het beslissen"Binky - 11.43 u
Bart komt terug. Ze gaan de psycholoog bellen voor A.Big Brother - 11:52.
B: psycholoog komt spoedig, maar of dat vanmiddag of vanavond is, weet ik niet.Oliebol2000 - 13.51 u
Toch kan je hier weer uit halen dat Anouk met de gedachten zit eruit te gaan. Maar dat zal de tijd leren. Ze is volop aan het knutselen.Big Brother - 15:30 u
Hummie heeft Anouk naar de dagboekkamer geroepen.Binky - 15.50 u
Anouk praat inderdaad met Hummy. De psycholoog komt vandaag niet meer.
Uit deze verslagen en die van vannacht kunnen de volgende zaken worden afgeleid:
1) Anouk heeft vannacht tussen 1 en 2 uur besloten dat ze weg wil. Ze heeft gezegd dat ze of vandaag of morgen wil gaan.
2) Vanochtend heeft eerst Arjan Schroten en later Hummie herself op haar in zitten praten. Ze willen dat ze tot donderdag blijft. In het geval dat er iemand anders wordt gekozen om te vertrekken (dus ná de nominaties, en ná de belronde) mag Anouk en zijn of haar plaats gaan.
3) de overige bewoners vinden dit oneerlijk en hebben al gezegd dat zij sowieso vertrekken als zij worden gekozen.
4) Anouk twijfelt en wil met de psych praten.
5) Er wordt haar beloofd dat Hans de psych zal worden ingeschakeld. Pas een halve dag later krijgt ze te horen dat dat Hans vandaag niet komt. Over de drie andere psychiaters die standby zouden zijn wordt met geen woord gerept! Ergo: Anouk wordt aan het lijntje gehouden, er wordt tijd gerekt. Ondertussen worden de bewoners afgeleid met knutseltjes.
6) Dus: Anouk zit op dit moment onvrijwillig opgesloten in het BB-huis, en de redactie heeft aangegeven dat er een belronde moet komen, maar dat de uitslag van die belronde genegeerd kan worden.
KIEZERSBEDROG EN GIJZELNEMING !!!!!!!!!
ik heb heel lang getwijfeld, maar nu weet ik het zeker:
BIG BROTHER IS EEN HEEL FOUT PROGRAMMA EN
SCHENDT DE RECHTEN VAN DE MENS !!!!!!!!
quote:
Anouk herboren
De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”
16/11/99
16:45
Nou, dat maakt duidelijk waarom Anouk aan het lijntje werd gehouden. Gigi moest er aan te pas komen. MENTALE CHANTAGE! Ze wil het nu tot donderdag uithouden: MAAR NIET LANGER!
De uitslag staat vast, dus waarom zou je bellen?????
quote:
op 11-16-1999 om 06:58 PM schreef Hunter het volgende:
ik heb heel lang getwijfeld, maar nu weet ik het zeker:BIG BROTHER IS EEN HEEL FOUT PROGRAMMA EN
SCHENDT DE RECHTEN VAN DE MENS !!!!!!!!
Heftige uitspraken! En zo te zien zonder sarcasme. Maar gezien de recente ontwikkelingen (dank aan alle FOKkers die de streams verslaan) begrijpelijk. BB begint nu ENG te worden.
A.S. BB-Nominatie: BEL NIET !!!
DE UITSLAG IS AL BEKEND !!!
(tenzij U sponsor wilt worden van VOO - doe het dan via rechtstreekse overmaking, gaat sneller!)
Bron: KPN - voor al Uw overmakingen staan wij steeds klaar
Dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Veronica doet nu dingen die ze ECHT niet moeten doen, en wel het doelbewust besodemieteren van de bewoners en de kijkers.
Ik wil hier een banner voor maken met een link naar bv deze thread of het bericht op FOK!, in de hoop dat veel mensen de banner op hun site zetten en we zo een groot aantal mensen kunnen overhalen NIET mee te stemmen met de volgende nominatieronde.
Ik ga er nu mee aan de slag. Geinteresseerden kunnen over een uurtje ofzo de banner downloaden.
Veronica is nu ECHT te ver gegaan IMHO. Ze gingen al te ver door de emoties van mensen en hun prive-gesprekken etc te gebruiken voor geldelijk gewin, maar ze gaan nu met de dag de boel meer en meer bedonderen. 'S kijken of we van ons kunnen doen horen met een aktie.
PS: laten we vooral alle Omroep-sites niet vergeten !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 08:39 PM schreef bogus het volgende:
Dit voelt echt weer als een nederlaag. VOO's manipulatiegedrag is al lang uit de hand gelopen, ik weet het, maar eens te meer lieten ze vandaag zien het nog steeds te kunnen.Anouk wil weg. Ze heeft er lang over na gedacht, is er dan toch uit, ze wil gewoon weg. Goed meid, doen meid.
Hummie ziet dit alles gelaten aan, veegt enkele broodkruimels uit haar snor: "ook dit kunnen we wel fixen jongens!"
Anouk's zus wordt gebeld: "dus je weet het: goed op haar inpraten, zorg dat ze blijft!"
Karin, die heeft op dit moment een dip. Maar Anouk wilde gewoon weggaan! Ze wilde weg, maar VOO heeft dmv haar zus haar WIL weer veranderd.
Waarom is het toch dat dit soort acties me het bloed onder de nagels vandaan halen? Op wat voor manier ze ook manipuleren, het lukt ze godverdomme ook nog steeds.
Alleen Bart bezit een gezond wantrouwen jegens VOO en Rolf en die andere clowns, de rest loopt er toch achter aan, heeft het gevoel dat VOO het beste met ze voor heeft.Maar in vredesnaam, als Anouk aangeeft weg te willen, laat haar dan. Het zal met de nieuwe bewoonster net zo gaan als met cyrille en anouk.
gelukkig laat VOO met het hele BB gebeuren haar ware aard zien. Camera's Coming Soon To YOUR Bathroom!!!!
bah.
bogus.
if there's one thing that i learned
when i was still a child, it's to be alone
A.S. BB-Nominatie: BEL NIET !!!
DE UITSLAG IS AL BEKEND !!!
quote]
Indien ze dit zouden willen/kunnen plaatsten....hoe breng je ze daar op zeer korte termijn van op de hoogte? Ik heb voor 'de grap' eens gezocht op de site van De Telegraaf, maar geen emailadres te bekennen....
Fok moet eigen jongerenzender worden!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 16 November 1999).]
Verder help je ontzettend mee door iedereen die je kent de url http://www.fokzine.net/news.fok?id=412 te mailen.
Ik hoop dat dit een succes gaat worden.
quote:
op 11-16-1999 om 09:37 PM schreef studentje het volgende:
Indien ze dit zouden willen/kunnen plaatsten....hoe breng je ze daar op zeer korte termijn van op de hoogte? Ik heb voor 'de grap' eens gezocht op de site van De Telegraaf, maar geen emailadres te bekennen....
Ik heb een minuut of 10 geleden de posting van Danny gemaild naar zowel info@telegraaf.nl als redactie@telegraaf.nl en beide mailtjes zijn niet retour gekomen, dus met een beetje geluk...
Boo Boo posted 03-11-99 23:53 CET
Sorry Veronica, het is ook nooit goed he.
Dan denken de kijkers dat ze eindelijk op hun wenken door The Biggest Mother of Stalking Hummie van den Tonnenennogveelmeer worden bediend doordat er in een keer twee 'aantrekkelijke' dames worden gepresenteerd, blijkt het ineens een geraffineerde en doorzichtige zet te zijn.
In een van mijn eerdere reacties gaf ik al de voorzet dat de blunder met Mona waarschijnlijk niet herhaald kon worden en daardoor waarschijnlijk figuranten ingezet zouden worden. Mis, het was er maar 1. Mijn opinie m.b.t. de nieuwe 'gekozen' producten en de zet van VOO voor omgekeerde nominatie(?) van Rolf W.:
A.) bevredig de ontstuimige gevoelens van opdringerige studenten en trek een aantrekkelijke studente uit een castingsbatterij (sorry Anouk niet neg. bedoeld).
B.) woeker (zowel positieve als negatieve) publiciteit aan door een aantrekkelijke 'pinda' in te zetten (sorry Cyrille niet neg. bedoeld
C.) als 'joker' een 'dom' blondje voor de fans van en voor Ruud (sorry Nicolette niet neg. bedoeld)
Deze BB actie was weer goed om het roddelgehalte a la Hummie en de hype er omheen (en dat is het) in media en etherland weer 'nieuw' leven in te blazen. Nieuwe ronde nieuwe kansen.... 1,- per min.
Stuur allemaal een mailtje naar
info@big-brother.nl
met de tekst "LAAT ANOUK VRIJ!!"
eens kijken hoe ze reageren als ze er daar een paarduizend van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |