Waarom hang jij dan in KLB rond?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:41 schreef Beauregard het volgende:
FIjn, is me weer zo'n fictief, puberaal neptopic bespaard gebleven. Ga zo door, TS.
Om de juweeltjes op te sporen. Wie niet waagt, wie niet wint. En dat zou me makkelijker afgaan als figuren als TS niet al te veel topics zouden openen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Waarom hang jij dan in KLB rond?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:28 schreef Schunckelstar het volgende:
en toen dacht je,dan plaats ik maar een kuttopic
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Om de juweeltjes op te sporen. Wie niet waagt, wie niet wint. En dat zou me makkelijker afgaan als figuren als TS niet al te veel topics zouden openen.
Open er een topic over.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij bent egt zoen top- usert!!!!!!
Open er een topic overquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Om de juweeltjes op te sporen. Wie niet waagt, wie niet wint. En dat zou me makkelijker afgaan als figuren als TS niet al te veel topics zouden openen.
Vraag is dan of je tekst wel blijft staan. In opera niet. Dus dan zal FF het ook wel niet doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef kixtart het volgende:
Undo closed tab in geval van firefox3. Toch wel een erg belangrijke functie soms
Wordt hier gewoon onthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vraag is dan of je tekst wel blijft staan. In opera niet. Dus dan zal FF het ook wel niet doen
Juup komt elke keer weer klaar als ie weer es een topic van mij dichtpleurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
en nu heeft je epische topic met z'n geweldige paints een slotje gekregen!!11!![]()
Eh, dat heb ik dus wel. En waarschijnlijk meer dan jij. Maar wat zit je nu tegen me aan te zagen dan? Kom eens ter zake.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heb je ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |