kloptquote:Op zondag 3 augustus 2008 06:18 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Idioten zijn het.
ook ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:18 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Bah, sterven mogen zij.
boeiend... ze weten niet eens waar ik woonquote:Op zondag 3 augustus 2008 06:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu komen ze allemaal maar harder wraak nemen
Ik vind het ook stom, hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:20 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
boeiend... ze weten niet eens waar ik woon
anders: jammer enne....allemaal
Niks ernstigs aan overgehouden of wat?quote:vervolgens drie vrienden van hem die een vriend van me totaal naar de klote schoppen
Zeg ook meteen wat dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:30 schreef Scoobysnacks het volgende:
LOL 'bagagedrager' betekent in de prachtwijk waar TS was héél wat anders...
Zéker als je het over haar 'bagagedrager' meent te moeten hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef Beauregard het volgende:
Je had gewoon je grote smoel moeten houden tegen dat meisje. Hopelijk leer je er van. Zo niet, dan heb je volgend weekend gewoon weer een vuis in je hoofd.
Zo werkt het nu eenmaal, TS!!11!!
"Die ontsnapte katoenplukker heeft wél een bagagedrager!"quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:30 schreef Scoobysnacks het volgende:
LOL 'bagagedrager' betekent in de prachtwijk waar TS was héél wat anders...
Welke reden dan? Is hij toevallig gay?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef r3gi3boy het volgende:
TS is dan ook fotograaf én woont in Zwolle; ik denk dat de reden van de afstraffing hele andere redenen had
hop, spring van de hoogste bergquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:13 schreef B.E.D het volgende:
Gelijk hebben ze. 3 jongens die naar een meisje roepen dat ze een bagagedrager heeft.
Mischien dacht ze wel dat jullie haar fiets wilden stelen ofzo.
Je hoort meisjes met rust te laten, kerel. Anders merk je dus vanzelf de consequenties.
Wat zou je ervan vinden als 3 bezopen gasten dat naar jouw zusje zouden roepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |