Maar dan met wapensquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:39 schreef Slarioux het volgende:
Een soort PETA?
Dieren polizeiquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:39 schreef Slarioux het volgende:
Een soort PETA?
* Het_hupt eensch ischquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Afschuwelijk altijd dat dieren-rechten volk
Nu ja, ze redden dieren uit nare situaties. Ze brengen ze niet naar de stemhokjes of zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Afschuwelijk altijd dat dieren-rechten volk
Er zijn genoeg mensen in nare situaties, hier om de hoek bijvoorbeeld. Maarja, een beer in een kooitje is veel zieliger dan zo'n vieze schizofrene drugsverslaafde Marokkaanse dakloze hè.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ja, ze redden dieren uit nare situaties. Ze brengen ze niet naar de stemhokjes of zo
Story of my life dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet áltijd huilen als ik naar AP kijk en als ik eenmaal begin te kijken blíjf ik kijken, want er komt altijd een reclameblok voor de ontknoping (loopt het goed af of loopt het niet goed af?) en ik wil de ontknoping dus niet missen.
Daarom hebben ze een speciale dieren politie, dat snap je toch wel? De mensen politie redt de vieze schizofrene drugsverslaafde Marokkaanse dakloze, en de dieren politie redt de beer in het kooitje. Perfection toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen in nare situaties, hier om de hoek bijvoorbeeld. Maarja, een beer in een kooitje is veel zieliger dan zo'n vieze schizofrene drugsverslaafde Marokkaanse dakloze hè.
Je hebt al gehapt. Geen dankquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daarom hebben ze een speciale dieren politie, dat snap je toch wel? De mensen politie redt de vieze schizofrene drugsverslaafde Marokkaanse dakloze, en de dieren politie redt de beer in het kooitje. Perfection toch?.
Wees dankbaar dat door de dieren politie de mensen politie meer tijd heeft voor je vieze schizofrene drugsverslaafde Marokkaanse daklozen.
PS: Hoe lang tot ik moet happen?
als het over de terroristen van de PETA gaat, dan welquote:
PETA - ASPCA lijkt wel op elkaar ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als het over de terroristen van de PETA gaat, dan wel![]()
ps hoe'st met de schijnzwangerschap?
Dan sta je behoorlijk ver onder de dierenbeul in kwestie hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:39 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik zou wel eens een half uurtje alleen willen zijn met zo een dierenbeul. En dan met wat 'tools' erbij. Ik ben normaal een echte internetheld maar in zo'n geval zou het toch echt misgaan.
Zal me een rotzorg zijn. Ik ga niet beweren dat ik beter ben of wat dan ook, kan het gewoon niet hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan sta je behoorlijk ver onder de dierenbeul in kwestie hoor.
Ik ben wel beterquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:20 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Zal me een rotzorg zijn. Ik ga niet beweren dat ik beter ben of wat dan ook, kan het gewoon niet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |