Net terug van me vakantie. 11 fucking uur erover gedaan om vanuit barcelona terug te komen.
Eerst had de bus vertraging waarmee we naar barcelona gingen rijden. 12:45 zouden we opgehaald worden, dit werd 13:10. Natuurlijk (as fucking usual) zal je net zien dat die mafkezen ons (ik en maat) alseerst op halen waardoor je nog 17 jaar in de bus zit om iedereen op te halen die ook allemaal meemoeten. Naja daar word je niet vrolijk van natuurlijk. Al die knuppels komen weer te laat, of we zijn niet compleet om naar het vliegveld te gaan rijden, je kent het wel. Ik moest al pissen voordat we de bus in gingen. Ga maar na hoe dat voelt als je anderhalf uur later op barcelona airport aan komt. In de bus zat een toilet die vast gebonden zat met wat touw zodat het niet open kon. Uiteraard heb ik dat touw even los gemaakt om toch te kunnen pissen, staat er een emmer en wat schotten in dat toilet zodat niemand erbij kon.
Ok, 3 mogelijkheden;
1. Ik pis gewoon over die emmer en die schotten heen, richtend op het toilet terwijl iedereen van mn pik kan genieten in de bus.
2. Ik pak de fles water die nog voor 75% gevuld zat en ik pis hem vol.
3. Ik ga anderhalf uur wachten totdat we op het vliegveld aankomen.
Uiteindelijk heb ik nummer 3, tot mijn grote verbazing, weten te voltooien.
Afijn. Aangekomen op het vliegveld in barcelona. Pissen natuurlijk, dat gedaan... toen ingechecked. Ik twijfelde of ik met mijn Absinthe 85% gegrepen zou gaan worden door onze grote vrienden van de Guardia Civil. Gelukkig viel het allersinds mee en heb ik geen woord gehoord behalve Gracias, porre van voren (of whatever ze zeggen).
Wij het vliegtuig in, heeft dat ding weer 'ns een uur vertraging. Voor de goede orde, het vliegtuig zou om 16:45 moeten vertrekken, dat werd uiteindelijk 17:40. Thx Transavia. Uiteindelijk doet de piloot een poging tot vliegen. Na weer een kwartier taxi-en gaat dat ding eindelijk de lucht in. Nu hadden we geluk (het enige geluk voor vandaag) dat we bij de nooduitgang zaten. Flinke beenruimte dus. Daar gingen we dan, van onze mooie vakantie naar een weer (lees : nederland) wat een orkaan lijkt vergeleken bij het mooie spaanse zonnetje.
De bemanning, of eerder
bevrouwing van ons prachtige transavia vliegtuigje zou wel even langs komen om te vragen of we wat wilde drinken. Nadat ik door de douane was gekomen met mijn flesje absinthe in mn koffer van 85 procentjes vond ik het wel tijd voor een watertje. Dus ik dacht dat komt goed uit. Na het eerste uur vliegen waren ze bij de 6e rij aangekomen om te vragen of ze wat wilden drinken. Mijn dode oma zou dit achteruit rijdend op haar driewieler nog sneller hebben gedaan maargoed. Ik ging maar even slapen dus, want het zou nog wel even duren voordat ze bij ons waren aangezien we op rij 15 zaten.
Ineens werd ik wakker gemaakt door mijn maat, die naast me zat. Ik zat bij het raam te chillen, jeweetzelluf aaaight. Onze knappe dames van Transavia waren na anderhalf uur aanbeland bij de 13e rij. Met andere woorden, 20 minuten later zouden we ons verfrissende drankje kunnen bestellen. Nu duurde de vlucht 2 uur in totaal dus zouden we nog 10 minuten hebben om onze vrij dure producten, die we zojuist hadden besteld, te nuttigen. We bestelden bier en water. Het bier was koud het water niet. Het bier ging dan ook vanzelfsprekend als eerst open. Deze tetterde ik als water weg.
Zoals verwacht landde we 10 minuten later. De arme mensen op rij 17 en verder hadden dus niet eens de kans gehad om iets te bestellen
Ik had het niet anders verwacht of we waren geland op 1 of andere boeren weg waarna we dus weer 15 minuten moesten taxi-en voordat we uiteindelijk bij de slurfen (slurven? not sure) aankwamen op Schiphol - Amsterdam. Eindelijk, dacht ik. Nu kan ik naar huis. Inmiddels was het 20:00. Het ophalen van de koffers geschiedde niet veel later nadat we eerst een overheerlijke (GEEN EXPORT) heineken hadden weggetetterd. Daar betaal ik graag 4 euro voor op schiphol.
Aangekomen achter de douane leek het ons een verstandig plan om eerst wat te gaan eten, gezien we al een X aantal uur niets meer hadden gegeten. Ons restaurant werd de burgerking. 2 Big King XXL menuutjes weg zitten pwnen. De tijd was nu om exact te zijn 21:10. De trein van Schiphol richting Dordrecht ging 21:15 maar m'n maat moest nog ff pissen dus deze gingen we niet meer halen. 21:45 it is then.
Onder schiphol aangekomen waar het treinstation zit, zien we staan op de borden van de NS "gedeelte van dit traject is met busvervoer", iets in die trand. Omdat ik wel vaker met de trein reis dacht ik
"oh dat is daar bij bergen op zoom / roosendaal, dat gebeurt daar wel vaker". Het eindstation was dan ook Roosendaal.
Helaas. Eenmaal in de trein horen we dat deze niet verder rijdt dan Den Haag centraal waarna we over moeten stappen op een bus (wat we dus ook gedaan hebben). Deze bus rijdt naar delft en vanaf delft moeten we met de (omfg) STOPTREIN naar dordrecht. Ook hier word je niet al te vrolijk van, maargoed.. Eerst geprobeert om onze koffers op een normale manier de trein in te krijgen wat uiteindelijk na veel gekloot lukte.
Uiteindelijk thuis gekomen om 00:02.
Tja ik kan best zeggen dat het mijn dag was vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook best zeggen dat alles erg mee zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ik dit met jullie deel? Geen idee, ik heb geen zin om te lezen, wel om te typen.
Reacties :
Mensen die met de trein gaan

Mensen die naar spanje gaan

TS kan het niet aan

TS huilt te veel

China's wall of text crit's you for 4000
DIT ga ik toch niet lezen

etc.
Couldnt care less, ik ben thuis. Ik drink mn bacardi op. Ik rook nog een peuk en dan ga ik weer voor het eerst in mn eigen bed slapen na 12 dagen

Als je tot hier gekomen bent met lezen dank ik u voor het reizen met Transavia Airlines.
Verder wel een toffe vakantie gehad

Costa brava. Ook een erg goede plek om zonnebrillen van negers te kopen. Aanradertje.
Slaap lekker fok.
/care
Lambo of Rekt