Daar weet ik nog een alternatieve tekst op...quote:
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk je weer terug te zien Noortje , waarom je zelf verbannen tot 2 gb muziek.
Over half uur gaat hier ook 3fm uit tot 07:00, programmering van 23:00 zaterdag tot 07:00 zondag staat mij nooit aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg net te horen da'k een of meerdere pilseners moet gaan drinken in het dorp. Wat mot, dat mot...
Leuke vakantie gehad ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobiel
Noorwegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobiel
Yes, was met een vriendin en haar ouders mee twee weken. Eerste week Denemarken, tweede week Noorwegen bij de oom en tante van die vriendin, in een geweldig mooi huis met uitzicht op een fjord enzeu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |