digitale tv?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
En beelden bleven vaak ook hangen voor 10 seconden...
Ik heb Digitenne en nooit storing ofzo, maar bij Comedy Central blijft het beeld telkens 10 seconden hangen zodra een programma is afgelopen.quote:
Nog niks ontvangen?quote:
That 70`s showquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
That 70's show komt gelukkig terug. 2 Pints of lager vind ik ook geweldig kudt. Southpark, Family Guy, Malcolm. De rest is zwaar kut gruwelijk.
Die zin kwam uit Scrubs, ik zag hem net voorbij komen xDquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:08 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
'Nieuwe uitzendtechniek'-fail.
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
Nu maar hopen dat Comedy Central Family eerdaags bij UPC Digital komt
Naked and Funny is inderdaad absoluut rampzalig: maar dat is gelukkig alleen 's nachts (toch?) dus dat tel ik niet echt mee. It's always sunny in Philadelphia heb ik nog niet gezien maar daar hoor ik niet veel goeds over....quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:28 schreef Strychnine het volgende:
Tja, ik heb toch liever Ushi van Dijk en Sam Sam (ja, het heeft jeugdsentiment) dan Naked and Funny of It's always sunny in Philadelphia.
Waarom is dat niet sterk? Ik kan ook de vergelijking trekken met Jamie Foxx en SamSam, ook dan kies ik voor Sam Sam, ik noem gewoon 2 voorbeelden van shows die ik niet goed vind, en dan kunnen er wel kutshows voor terug komen, maar nog altijd minder kut IMHO dan Naked and Funny, Jamie Foxx, Always Sunny in Philadelphia, Sarah Silverman (wel een leuke meid om te zien, als ze d'r smoelwerk maar dicht houdt) en dat soort dingen. Maarja, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:33 schreef tslh het volgende:
[..]
Naked and Funny is inderdaad absoluut rampzalig: maar dat is gelukkig alleen 's nachts (toch?) dus dat tel ik niet echt mee. It's always sunny in Philadelphia heb ik nog niet gezien maar daar hoor ik niet veel goeds over....
Overigens niet echt HEEL sterk de vergelijking te trekken met deze twee programma's. Vergelijk het met Californication, The Office, South Park, Frasier, etc. etc.
Ja, en ze denken dat iedereen Achmed the Dead Terrorist nog steeds grappig vindt.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef s0ul1991 het volgende:
Ze kunnen ook niet spellen blijkbaar, boven in beeld komt deze lap tekst over een programma met Achmed the Dead Terrorist met op het einde: Silence i kil you
Zelfs in hun mailtjes maken hun foutenquote:Der fouten in de ondertiteling hebben te maken met het feit dat we onlangs zijn overgegaan op een andere uitzendtechniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |