Die dus, wat een kut stem, slotje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:55 schreef Croupouque het volgende:
Sinds vandaag kun je daar nog een klacht aan toevoegen, de nieuwe 'stem' van Comedy Central is namelijk die van acteur Frank Lammers. Alsof zijn stemgeluid onder 80% van alle reclameboodschappen op televisie nog niet genoeg was.
Ja, op die manier zou ik denk ik 98% van alles wat op tv is kunnen beschrijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
TS kijkt Family Guy, Malcolm In The Middle en Frasier
Komop, Family Guy is flauw, Malcom is voor kinderen, en Frasier is The Nanny maar dan met een kerel.
De andere die je noemde waren wel goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, op die manier zou ik denk ik 98% van alles wat op tv is kunnen beschrijven.
Sorry dat ik niet zulke intellectuele programma's als jou kijk
Gelukkig heb ik zelf geen problemen met mijn simpele, kinderlijke voorkeur voor programma's.
Nou, ik ben oprecht blij dat die nog wel je goedkeuring weg kunnen dragenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De andere die je noemde waren wel goed
Gadverdamme ja. Wilde hier gisteren eigenlijk al een topic over openen. Hoe halen ze het in hun botte hoofd om die gortige brabo de spotjes in te laten spreken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:55 schreef Croupouque het volgende:
Sinds vandaag kun je daar nog een klacht aan toevoegen, de nieuwe 'stem' van Comedy Central is namelijk die van acteur Frank Lammers. Alsof zijn stemgeluid onder 80% van alle reclameboodschappen op televisie nog niet genoeg was.
Ja, Candy Cam heet dat geloof ik. Het is helemaal nep he, had je dat ook door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
Gisterenavond, ik zo tot 1.20 uur wachten tot Family Guy (zo stond dat op de site). Komt er zo`n verborgen camera programma met tieten, m`n vriendje werd niet eens hard
Ik ben ook wel eens half verzeild op Naked&Funny ofzo terecht gekomen. Kreeg hetzelfde complex idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
Gisterenavond, ik zo tot 1.20 uur wachten tot Family Guy (zo stond dat op de site). Komt er zo`n verborgen camera programma met tieten, m`n vriendje werd niet eens hard
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens half verzeild op Naked&Funny ofzo terecht gekomen. Kreeg hetzelfde complex idd..
Maar, misschien is het wat voor de laatopblijvende 12 jarige of iets...
Dat is ook mijn meest verse klacht. Wanneer ik die stem hoor, overweeg ik m'n polsen door te snijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:55 schreef Croupouque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |