Neuh hij heeft al een poging gedaan, maar is nooit gepakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Een inbreker is toch pas een inbreker als hij inbreekt?
Nu loopt hij gewoon.
Wheheh het is dus gewoon een wandelaar, die -als hij de gelegenheid krijgt- mischien zóu kúnnen gaan inbreken wellicht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Nu loopt hij gewoon.
Yup, ik ook. Wellicht ingegeven door het feit dat ik momenteel enig fysiek ongemak ondervind 'daaronder', maar vooralsnog wint mijn luiheid het van de vermoeidheid van mijn kringspier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:40 schreef RobDrop het volgende:
Ik las eigenlijk: "Gelegenheidsbehoefte", ik dacht al aan schijten waar en wanneer je er zin in hebt....
?????quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
OMG, TS zit aan de kassa bij de Aldi en heeft zijn laptop bij zich!
En een genocidepleger is toch pas een genocidepleger als hij genocide pleegt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Nu loopt hij gewoon.
Als je je dat nu beseft voor je een topic opent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:03 schreef Countess het volgende:
* zucht *
Okee, sluit dan maar weer!!!!!!!!!!!!!!
Staat toch binnen klaagbaakquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als je je dat nu beseft voor je een topic opent.
Dus nu is het een inloperquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Nu loopt hij gewoon.
Whehe het is vast weer die vunzigaard met z'n Hummer die vloeitjes voor z'n moeder in Spanje moet hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
OMG, TS zit aan de kassa bij de Aldi en heeft zijn laptop bij zich!
Dat heb ik ook, en uiteindelijk moet je keihard schijten en moet je nog opschieten ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Yup, ik ook. Wellicht ingegeven door het feit dat ik momenteel enig fysiek ongemak ondervind 'daaronder', maar vooralsnog wint mijn luiheid het van de vermoeidheid van mijn kringspier.
hahahaha nou volgens mij denkt iedereen dat dit een topic over poepen isquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik las gelegenheidsbehoefte. Dus dat je niet echt heel nodig naar de wc moet, maar toch gaat, omdat je voorlopig geen gelegenheid meer krijgt(zoals met groepsreizen enzo).
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Countess het volgende:
[..]
hahahaha nou volgens mij denkt iedereen dat dit een topic over poepen is![]()
Ik weet nu dat het een slecht idee is om dit op KLB te plaatsen.
Maar ach, ik ben een newbee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |