krijg je als je wannabe gay topiques open gooitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef deepart het volgende:
Sinds ik hier een aantal topics heb geopen vanavond word ik overstroomt met PM van personen die denken mij wel even "in mijn aars te kunnen neuken".
Daar ben ik niet van gedient. Zouden jullie daar mee willen stoppen? Ik val op meisjes.. Van 12
Godverdomme, ik ben een meisje van 13!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef deepart het volgende:
Ik val op meisjes.. Van 12
pics?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben een meisje van 13!
Als ik ja zeg krijg ik nog meer PM'squote:
zal ze dit niet fijn gaan vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
je weet toch dat Yvonne vH hier meeleest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan je ze niet blokkeren?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef Snakey het volgende:
Ik heb geen zin om je een PM te sturen. maar je bent nog lekker strak begrijp ik? [ afbeelding ]
Ik heb geen zin om je een PM te sturen. maar je bent nog lekker strak begrijp ik? [ afbeelding ]
Moet je eens aan 2609 vragen, die weet zeker het kousje van de naad daarvanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef Snakey het volgende:
En je maar blijven verbazen over op anaal gerichte sex getinte PM'squote:Dus ik zo ruiken, ging ik bijna nokkie, echt wazig spul.. En ineens stondie achter me en had hij de worst laten verdwijnen.. Echt heel knap van hem.![]()
![]()
Heb nogsteeds geen idee hoe die het heeft gedaan..
Klacht: niet weten hoe een goochel truuk werkt..![]()
Subklacht: had vanochtent pijn aan mun anus
Ahh ik ben een meisje van 12, heb wel de baard in de keel kan dat kwaad?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef deepart het volgende:
Sinds ik hier een aantal topics heb geopen vanavond word ik overstroomt met PM van personen die denken mij wel even "in mijn aars te kunnen neuken".
Daar ben ik niet van gedient. Zouden jullie daar mee willen stoppen? Ik val op meisjes.. Van 12
Omdat ik inmiddels al 10 pm's met foto requesten had gekregen over de vrouwquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Verander je dit nu omdat je bang bent van Yvonne vH?
Nee joh, das lekker zacht tijdens het deepthroaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahh ik ben een meisje van 12, heb wel de baard in de keel kan dat kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |