Ik ken het gevoel... Maar dat maakt je nog GEEN homo..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef john88 het volgende:
Toen ik 12 was had ik eens de piemel van een vriendje in mijn anus gestopt. Ik vond het niet fijn!
Maar pas op. Ik ben veroordeeld tot de hoeren tegenwoordig: Verbannen bij bordeelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... Maar dat maakt je nog GEEN homo..
De watte???quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de algemene voorwaarden en policy lezen zijn pas royal sadnessers
Waar de penis van vol is.. Stroomt het kontje van overquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Waar de mond van vol loopt, stroomt het hart van over.
Of andersom?
Klopt.. Einstein 1942quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:45 schreef Triptamine het volgende:
Het is ook wetenschappelijk bewezen() dat de meeste homofoben toch minstens bi gevoelens hebben?
Check gans onderaan boven die balk waar je kan typenquote:
Toen ik 12 was stopte ik m'n eigen piemel in mijn anus, en ja daar heb ik pics van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef john88 het volgende:
Toen ik 12 was had ik eens de piemel van een vriendje in mijn anus gestopt. Ik vond het niet fijn!
Fuck.. Heb dus al 100den potentiele bans opgelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check gans onderaan boven die balk waar je kan typen
Gewoon hoerend geilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heeft Deepart toch met dat homo zijn? 't is de zoveelste topic al erover. Waarom heeft het toch zo jouw aandacht?
Ik weet niet wat dat is.. Leg eens uit.. Je lijkt er verstand van te hebben..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef switchboy het volgende:
TS heeft een analefixatie
Jij leest de voorwaardenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Fuck.. Heb dus al 100den potentiele bans opgelopen
Jij bent sadness, ophoeren uit deepart zijn topicquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij leest de voorwaarden
Sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |