Kutblaag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef 2609 het volgende:
omgdan kan je je beter om laten bouwen naar een vrouw want dan word het echt nooit wat met je in je leven
![]()
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe mij zo'n baardgroei, gaat mij nu te snel
TS houd van mij proberen te bashen, lukt em alleen nietquote:
Als dat even zou kunnen zou ik er zo voor tekenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.
Ik zou allereerst al voor 'scheren om de 3 dagen' tekenenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.
wees blij, stoppels kunnen namelijk best leuk staan, echt waarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Op een kutje, maar niet op je kaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:49 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
wees blij, stoppels kunnen namelijk best leuk staan, echt waar
Ik heb die afwijking ook. Misschien dat het uit de oertijd komt ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
Ik vind scheren maar duur en lastig, iedere maand 5 mesjes kopen van 12 euro per 5 stuks, scheerschuim en afthershave plus iedere dag 5 minuten kwijt zijn iedere morgen en 's avonds is het weer 1 mm gegroeid.
Als ik me 1 dag niet geschoren heb in het gezicht dan blijf ik de hele dag wrijven waar de stoppels zijn uit 1 of andere neurotische afwijking.
Ik denk er precies andersom over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op een kutje, maar niet op je kaken.
Ik had op mijn 11de al baardgroei. Op mijn 13e kreeg ik haren op mijn buik zo'n streepje. En op mijn 15e kreeg ik borsthaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef ouderejongere het volgende:
Ik had op mijn 12e al borsthaar
Bron van dit onderzoek?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:02 schreef Fortitudo het volgende:
die mensen met borsthaar op 12e gaan ook eerder dood
klopt, dit heb ik ook ooit ergens gelezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:02 schreef Fortitudo het volgende:
die mensen met borsthaar op 12e gaan ook eerder dood
Ik heb op m'n 28 nog steeds niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef ouderejongere het volgende:
Ik had op mijn 12e al borsthaar
Vind het anders wel een fijn gevoel, als ik dan een man ga zoenenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op een kutje, maar niet op je kaken.
Het ziet er beter uit maar het prikt wel dat is weer een minpunt dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind het anders wel een fijn gevoel, als ik dan een man ga zoenen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef RobDrop het volgende:
Niks mis met een stoppelbaard van 3 dagen toch? Ik vind het lekkerder zitten en beter eruit zien dan een babyface á la Jamai oid.
My 2 cents....
Dat het prikt vind ik juist fijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit maar het prikt wel dat is weer een minpunt dan.
je topic is zo dom en kansloos als die neukgleuf en blaf rat in je avatarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef 2609 het volgende:
omgdan kan je je beter om laten bouwen naar een vrouw want dan word het echt nooit wat met je in je leven
![]()
Scheren is gewoon overschat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ben altijd te lui om te scheren
Nee.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik had op mijn 11de al baardgroei. Op mijn 13e kreeg ik haren op mijn buik zo'n streepje. En op mijn 15e kreeg ik borsthaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |