Kutblaag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef 2609 het volgende:
omgdan kan je je beter om laten bouwen naar een vrouw want dan word het echt nooit wat met je in je leven
![]()
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe mij zo'n baardgroei, gaat mij nu te snel
TS houd van mij proberen te bashen, lukt em alleen nietquote:
Als dat even zou kunnen zou ik er zo voor tekenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.
Ik zou allereerst al voor 'scheren om de 3 dagen' tekenenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik helemaal geen baardgroei had, staat vies en om de 3 dagen scheren.
wees blij, stoppels kunnen namelijk best leuk staan, echt waarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Op een kutje, maar niet op je kaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:49 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
wees blij, stoppels kunnen namelijk best leuk staan, echt waar
Ik heb die afwijking ook. Misschien dat het uit de oertijd komt ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
Ik vind scheren maar duur en lastig, iedere maand 5 mesjes kopen van 12 euro per 5 stuks, scheerschuim en afthershave plus iedere dag 5 minuten kwijt zijn iedere morgen en 's avonds is het weer 1 mm gegroeid.
Als ik me 1 dag niet geschoren heb in het gezicht dan blijf ik de hele dag wrijven waar de stoppels zijn uit 1 of andere neurotische afwijking.
Ik denk er precies andersom over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op een kutje, maar niet op je kaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |