duh, denk je daar aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
als je houd van een pik in je kontje ben je gewoon homo hoor dan kan je het wel een andere naam lopen geven maar wie loop je dan in de maling te nemen![]()
leg eens uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:08 schreef 2609 het volgende:
ik kwam er opeens op door wat zo een homo in een andere topic zei
Jij bent echt nu al mijn favo userquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:06 schreef 2609 het volgende:
als je houd van een pik in je kontje ben je gewoon homo hoor dan kan je het wel een andere naam lopen geven maar wie loop je dan in de maling te nemen![]()
daar hebben we umquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Jij bent echt nu al mijn favo user![]()
![]()
. Heerlijke bashtopics maak je
Hij heeft mijn moe-topic nog niet gezien, wel jammer, ik zat gewoon te wachten op een kutreactie van hemquote:
o ja is zelfde makerquote:
juist want dat is dan weer fucking geilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zei al in een ander topic. Alleen wijven kunnen bi zijn.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
juist want dat is dan weer fucking geil
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie neem jij eigenlijk in de maling met dat Hiltonhoertje in je avatar?
ALs er iets op me verlanglijstje staatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
juist want dat is dan weer fucking geil
`quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie neem jij eigenlijk in de maling met dat Hiltonhoertje in je avatar?
rara....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef deepart het volgende:
Dat je een keer in je leven een piemel in je kont hebt gehad wil nog niet zeggen dat je homo bent... Heb ik van horen zeggen..
nou ik weet niet hoe je het anders wilt noemen!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef deepart het volgende:
Dat je een keer in je leven een piemel in je kont hebt gehad wil nog niet zeggen dat je homo bent... Heb ik van horen zeggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |