Redactie met Dylexie zoekt personeel met splaakgeblek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
Laatste tijd zie ik echt veel spelfouten op teletekst
Teletekst ftwquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
het verbaasd mij meer dat mensen teletext lezen, dan dat er een spelfout op teletext staat
Omdat we onze taal verbrasteren naar Engels.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:07 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom ik tekst als text schrijf en niet als tekst. sorry
Ik zei verder ook niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:07 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom ik tekst als text schrijf en niet als tekst. sorry
Jij misschien, ik zeg toetsenbord. Hier is een keyboard zo'n elektrische pianoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat we onze taal verbrasteren naar Engels.
We zeggen ook keyboard, terwijl het toetsenbord is.
Ik zeg gewoon toetsenbordquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat we onze taal verbrasteren naar Engels.
We zeggen ook keyboard, terwijl het toetsenbord is.
316 ja!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij misschien, ik zeg toetsenbord. Hier is een keyboard zo'n elektrische piano![]()
Verder: Teletekst pwnd, vooral de klaagpagina's
+318quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
316 ja!
Mooi als de ene klaagt over iets...
En dan een dag later komen er klachten over het feit dat die ene daarover geklaagd heeft
316 is datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
+318![]()
Of dat wijf laatst wat klaagde over de gratis europese weerkaarten op RTLZ. Krijg je gratis weerberichten van over de hele wereld, is het nog niet goed: ":want als ik nu ga, dan is het daar als ik aankom dat weer toen niet meer![]()
![]()
"
Ik voel me na die pagina's ook weer altijd compleet normaal
Ja iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:18 schreef Triptamine het volgende:
want als ik nu ga, dan is het daar als ik aankom dat weer toen niet meer![]()
![]()
"
Ik voel me na die pagina's ook weer altijd compleet normaal
Kijk, voor de gein is op 318, dat is ook een klachtenpaginaquote:
Ja maar met die weerkaarten stond op 316quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kijk, voor de gein is op 318, dat is ook een klachtenpagina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |